Frank de boer is de makkelijkst oplossing om bouma te vervangen en toch met sneijder en vd vaart te spelen. Hiervoor heeft hij de boer toch meegenomenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik hoorde de naam van Frank de Boer ook vallen... het moet toch niet gekker worden, kennelijk heeft Dick het weer eens nodig om eerst flink op zijn plaat te gaan en daarna alsnog jongere spelers op te stellen!
Frank de Boer kan nog wel een beetje voetballen hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik hoorde de naam van Frank de Boer ook vallen... het moet toch niet gekker worden, kennelijk heeft Dick het weer eens nodig om eerst flink op zijn plaat te gaan en daarna alsnog jongere spelers op te stellen!
tja.. als er overal topics voor geopend wordenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:33 schreef My_Way het volgende:
Zal wel een x besproken zijn, maar omdat dit godganse EK 2004 forum zo'n zooi is weet ik 't nie
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 17:09 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Frank de Boer kan nog wel voetballen hoor![]()
Hm ... Cocu en Stam ... het kan maar mijn voorkeur heeft 't niet. Cocu mag centraal op het middenveld spelen als Clarence vanwege zijn blessure niet kan spelen.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Je kan toch goed met Cocu en Stam het centrum vormen, dan zet je Heitinga op de rechtsback positie en Bronckhorst op links. Van der Vaart of Zenden op links is toch allemaal doodzonde als je een speler als Robben voor die positie hebt.
Van der Vaart is geen linksbuiten, tuurlijk kan hij een hangende linksbuiten spelen, maar laat m dan spelen als een hangende rechtsbuiten zodat je Robben in ieder geval als een ' authentieke' linksbuiten kan brengen. Ik vind dat Cocu en Stam goed in het centrum kunnen spelen met Davids er voor en eventueel Sneyder en vd Vaart er voor.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... Cocu en Stam ... het kan maar mijn voorkeur heeft 't niet. Cocu mag centraal op het middenveld spelen als Clarence vanwege zijn blessure niet kan spelen.
Heitinga op rechts? Nee, daar moet Reiziger staan.
Van der Vaart op links is zo gek nog niet. Hij kan wanneer men toch weer overgaat op 4 - 4 - 2 goed achter de 2 spitsen spelen.
quote:Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Zoals ik ook in een ander topic heb staan:
..................................................Sar
.............................Stam..............................Cocu....................
Heitinga...................................................................................Bronckhorst
...............................................Davids
.............................v/d Vaart......................Sneyder
v/d Meyde..................................................................................Robben
...............................................van Nistelrooij
Ja klopt inderdaad, moeten inderdaad wisselen. Ben toch benieuwd wat is met Zenden gaat doen en eventueel Bouma, ach we zien het allemaal wel en hopen dat het goed gaat morgen! In ieder geval een hele fijne wedstrijd!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:20 schreef Barca het volgende:
Van der Vaart niet op rechts. Wissel dan Van der Vaart en Sneijder van plek.
Goed voor Frank. Zit toch wat lekkerder op de bank als fitte speler.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:49 schreef Woffel het volgende:
[..]
Frank ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |