abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19881290
Zenden op links, Bouma niet fit

Sneijder valt buiten basis-elf
door Valentijn Driessen
ALBUFEIRA - Of het was om de Duitsers zand in de ogen te strooien of dat bondscoach Dick Advocaat opnieuw zijn elftal gaat aanpassen, morgen zal het blijken bij de EK-start van Oranje.

In ieder geval viel Wesley Sneijder gisteren tijdens de tweede besloten oefensessie buiten de basis-elf. De jonge Ajacied verdween naar de B-ploeg en zag ploeggenoot en vriend Rafael van der Vaart zijn plaats innemen op het middenveld van Oranje. De aanvoerder van Ajax werd op zijn beurt aan de linkerbuitenkant vervangen door Boudewijn Zenden. Advocaat discussieerde uitgebreid met Van der Vaart over zijn nieuwe rol in het vermoedelijke basiselftal. Dat het niet zomaar een experiment betrof, bleek uit het gegeven dat Advocaat alle drie de partijtjes tien tegen tien in dezelfde samenstelling het veld instuurde. Overigens viel er geen enkel doelpunt. Wel werden extra corners en vrije trappen genomen.

Zal wel een x besproken zijn, maar omdat dit godganse EK 2004 forum zo'n zooi is weet ik 't nie
pi_19881954
advocaat spoort niet als di snijeder buiten de basis laat. Maar ja, is al zo vaak gezegt dat advocaat niet spoort. Als we morgen avond verliezen van de duitsers zijn we klaar, van de tjechen zie ik ons niet winnen.
pi_19882177
Jep, ik ben banger van de Tsjechen dan van de Duitsers.
pi_19883191
Ik hoorde de naam van Frank de Boer ook vallen... het moet toch niet gekker worden, kennelijk heeft Dick het weer eens nodig om eerst flink op zijn plaat te gaan en daarna alsnog jongere spelers op te stellen!
  maandag 14 juni 2004 @ 15:50:02 #5
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19883271
Zenden Die is al 4 jaar geen man meer voorbij gekomen.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  maandag 14 juni 2004 @ 15:51:08 #6
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19883297
sneijder niet in de basis? die zweept gvd heel het team op!
OJAAJOH?
pi_19883342
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik hoorde de naam van Frank de Boer ook vallen... het moet toch niet gekker worden, kennelijk heeft Dick het weer eens nodig om eerst flink op zijn plaat te gaan en daarna alsnog jongere spelers op te stellen!
Frank de boer is de makkelijkst oplossing om bouma te vervangen en toch met sneijder en vd vaart te spelen. Hiervoor heeft hij de boer toch meegenomen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_19883352
Zenden
  maandag 14 juni 2004 @ 15:56:47 #9
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_19883437
Sneijder buiten de basis? Zeker omdat hij tegen Schotland zo slecht presteerde...
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy...
pi_19884693
Liever Robben en Overmars erbij, zodat Mandy lekker naar het strand kan gaan
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 14 juni 2004 @ 17:07:12 #11
67670 Skv
Cynist.
pi_19885238
Sneijder dr zeker in, Zenden wacht maar lekker op de bank..
Van der Vaart dr ook in..

Laat die Dikke advocaat is normaal coachen verdomme
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_19885303
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Frank de Boer kan nog wel een beetje voetballen hoor
  maandag 14 juni 2004 @ 17:59:03 #13
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19886524
Dickie Dick heeft zijn ontslagbrief al geschreven.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19886594
Wat een prutser.
  maandag 14 juni 2004 @ 18:05:22 #15
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_19886665
Sneijder moet in de basis en frank de boer mag op de tribune zitten.
pi_19886731
Sjezus... Sneijder erbuiten? Wat een idioot... (En das ook nie goed voor mijn VI EK leage... )
A smile is all you need
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 18:10:06 #17
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19886768
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:33 schreef My_Way het volgende:

Zal wel een x besproken zijn, maar omdat dit godganse EK 2004 forum zo'n zooi is weet ik 't nie
tja.. als er overal topics voor geopend worden

[ Bericht 0% gewijzigd door just me op 14-06-2004 18:28:45 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_19887008
quote:
Op maandag 14 juni 2004 17:09 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Frank de Boer kan nog wel voetballen hoor
  maandag 14 juni 2004 @ 19:01:30 #19
30220 Barca
pi_19887943
De Boer snap ik (als die speelt) maar Sneijder eruit en in zijn plaats Van der Vaart op rechts en Zenden op links? Tja ... Zenden op rechts is niet zo'n goed idee. Van der Meyde staat daar al.

Ik heb er weinig vertrouwen in.

Hoop dat Heitinga en De Boer het centrum vormen. Reiziger (rechts) en Van Bronckhorst (links) op de flanken.
pi_19888034
Robben moet op de linksbuiten plaats
Advocaat toch altijd met z'n rare ideeen
en Stam met Cocu centraal achterin
pi_19890303
Je kan toch goed met Cocu en Stam het centrum vormen, dan zet je Heitinga op de rechtsback positie en Bronckhorst op links. Van der Vaart of Zenden op links is toch allemaal doodzonde als je een speler als Robben voor die positie hebt.
  maandag 14 juni 2004 @ 20:40:52 #22
30220 Barca
pi_19890783
quote:
Op maandag 14 juni 2004 20:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Je kan toch goed met Cocu en Stam het centrum vormen, dan zet je Heitinga op de rechtsback positie en Bronckhorst op links. Van der Vaart of Zenden op links is toch allemaal doodzonde als je een speler als Robben voor die positie hebt.
Hm ... Cocu en Stam ... het kan maar mijn voorkeur heeft 't niet. Cocu mag centraal op het middenveld spelen als Clarence vanwege zijn blessure niet kan spelen.

Heitinga op rechts? Nee, daar moet Reiziger staan.

Van der Vaart op links is zo gek nog niet. Hij kan wanneer men toch weer overgaat op 4 - 4 - 2 goed achter de 2 spitsen spelen.
  maandag 14 juni 2004 @ 21:08:01 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19891505

Laten we nou eerst maar eens wachten morgen.
Dan wordt de opstelling vanzelf wel een keer bekend.

Dat iedereen nou al loopt te zeiken op Advocaat omdat hij traint met een bepaalde opstelling...
Allemaal lekker de verslaggevers napraten jongens. Alsof die er ooit iets van begrepen hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_19895319
quote:
Op maandag 14 juni 2004 20:40 schreef Barca het volgende:

[..]

Hm ... Cocu en Stam ... het kan maar mijn voorkeur heeft 't niet. Cocu mag centraal op het middenveld spelen als Clarence vanwege zijn blessure niet kan spelen.

Heitinga op rechts? Nee, daar moet Reiziger staan.

Van der Vaart op links is zo gek nog niet. Hij kan wanneer men toch weer overgaat op 4 - 4 - 2 goed achter de 2 spitsen spelen.
Van der Vaart is geen linksbuiten, tuurlijk kan hij een hangende linksbuiten spelen, maar laat m dan spelen als een hangende rechtsbuiten zodat je Robben in ieder geval als een ' authentieke' linksbuiten kan brengen. Ik vind dat Cocu en Stam goed in het centrum kunnen spelen met Davids er voor en eventueel Sneyder en vd Vaart er voor.

Heitinga/Reiziger: Hangt van de je tegenstander af, Duitsers Heitinga want 1 spits en een betere pas van achteruit, tevens is hij meer een kopper dan Reizeiger.

Zoals ik ook in een ander topic heb staan:
..................................................Sar

.............................Stam..............................Cocu....................
Heitinga...................................................................................Bronckhorst

...............................................Davids

.............................v/d Vaart......................Sneyder

v/d Meyde..................................................................................Robben
...............................................van Nistelrooij

[ Bericht 7% gewijzigd door Hou-m-Nat op 14-06-2004 23:04:33 ]
pi_19896009
quote:
Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:

Zoals ik ook in een ander topic heb staan:
..................................................Sar

.............................Stam..............................Cocu....................
Heitinga...................................................................................Bronckhorst

...............................................Davids

.............................v/d Vaart......................Sneyder

v/d Meyde..................................................................................Robben
...............................................van Nistelrooij
  • Mee eens is
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')