quote:
Op maandag 14 juni 2004 20:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... Cocu en Stam ... het kan maar mijn voorkeur heeft 't niet. Cocu mag centraal op het middenveld spelen als Clarence vanwege zijn blessure niet kan spelen.
Heitinga op rechts? Nee, daar moet Reiziger staan.
Van der Vaart op links is zo gek nog niet. Hij kan wanneer men toch weer overgaat op 4 - 4 - 2 goed achter de 2 spitsen spelen.
Van der Vaart is geen linksbuiten, tuurlijk kan hij een hangende linksbuiten spelen, maar laat m dan spelen als een hangende rechtsbuiten zodat je Robben in ieder geval als een ' authentieke' linksbuiten kan brengen. Ik vind dat Cocu en Stam goed in het centrum kunnen spelen met Davids er voor en eventueel Sneyder en vd Vaart er voor.
Heitinga/Reiziger: Hangt van de je tegenstander af, Duitsers Heitinga want 1 spits en een betere pas van achteruit, tevens is hij meer een kopper dan Reizeiger.
Zoals ik ook in een ander topic heb staan:
..................................................Sar
.............................Stam..............................Cocu....................
Heitinga...................................................................................Bronckhorst
...............................................Davids
.............................v/d Vaart......................Sneyder
v/d Meyde..................................................................................Robben
...............................................van Nistelrooij
[ Bericht 7% gewijzigd door Hou-m-Nat op 14-06-2004 23:04:33 ]