Jep, iemand op de tribune had een doekje met de tekst Nederland - Duitsland 1-0.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:14 schreef Remzz het volgende:
]Ah das dus alvast 1-0
Zijn ze daar nu al mee bezig? Zo maar eens ff kijken dan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die voorbeschouwing op ZDF is wel erg mooi zeg, dat doen die Duitsers verdomd goed!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:54 schreef mrcool het volgende:
Ik verwacht veel van deze speler vanavond:
[afbeelding]
Ik vind dat Roy Makaai ook aan het spel moet deelnemen, dit is als je het aan mij vraagt een der beste spelers die ons land rijk is dit EK.
Lache he, ik kijk er al de hele middag naar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die voorbeschouwing op ZDF is wel erg mooi zeg, dat doen die Duitsers verdomd goed!
Moet jij niet slapen??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:06 schreef Libris het volgende:
* pfaf zit al helemaal klaar...
Beamer staat buiten, biertje in de hand. Laat ze maar beginnen
Ja, die vent die zei "wir kennen Holland von die käse und der käse und........käse?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Lache he, ik kijk er al de hele middag naar.
Die lui bespotten ons precies, zoals wij dat altijd bij hun doen.
Moet'ie wel spelenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:54 schreef mrcool het volgende:
Ik verwacht veel van deze speler vanavond:
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:10 schreef Leshy het volgende:
[..]
Moet'ie wel spelen
Hij komt er wel in, deze kleine grote man zorgt al een paar wedstrijden voor een ommekeer in het Nederlands Elftalquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:10 schreef Leshy het volgende:
[..]
Moet'ie wel spelen
Klopt, het lijkt mij (bijna) uitgesloten dat ie vanavond niet speelt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij komt er wel in, deze kleine grote man zorgt al een paar wedstrijden voor een ommekeer in het Nederlands Elftal
Inderdaad: Het mooiste is toch als er 2 supporters groepen met elkaar een bier staan te drinken voor de wedsrtijd!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, die vent die zei "wir kennen Holland von die käse und der käse und........käse?
Ach, ik ben al blij dat er geen diepe haat is tussen de supporters, het gaat er allemaal gemoedelijk aan toe en zo hoort het ook...
Die speelt niet als ik het goed hoorde van Youri.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:37 schreef 2look het volgende:
Geen Robben..let dan maar op Bastian Schweinsteiger van Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |