Ik vind het wel ironisch, de duitsers zeggen dat wij altijd zo opgewonden zijn over dit duel en zo uit ons dak gaan maar de duitsers hebben het op nationale tv al 3 dagen bijna 24 uur per dag over niks anders. De hele ZDF nieuws site gaat maar over 1 onderwerpquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het Duitse ZDF is al begonnen met de voorbeschouwing...
nee man gewoon 3-0 voor NL!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef mrcool het volgende:
Mijn voorspelling:
2-1 voor Nederland
1-1 gelijkspel
Als ik in bovenstaande voorspellingen geen gelijk heb dan worden we dik ingemaakt vrees ik.
Ik zou mijn tv toch maar iets eerder aanzetten als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef alsem het volgende:
nog 6 uur wachten precies nu
Ik heb mijn geld op 1-5 gezet (DUI-NLD)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:32 schreef alsem het volgende:
[..]
nee man gewoon 3-0 voor NL!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef Dauntless het volgende:
[..]
Ik vind het wel ironisch, de duitsers zeggen dat wij altijd zo opgewonden zijn over dit duel en zo uit ons dak gaan maar de duitsers hebben het op nationale tv al 3 dagen bijna 24 uur per dag over niks anders. De hele ZDF nieuws site gaat maar over 1 onderwerp![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Leuk ook dat overzicht van Villa BVD, SBS en NOS, Jan Mulder en Leo Beenhacker; aan de Mattheus wijn
Die Duitsers voelen de bui al een tijdje hangen...
Je doet je signature eer aan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef Duiveltja het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |