abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2004 @ 14:30:50 #1
71048 Tokay
makes your day!
pi_19881227
Ik best lang.
Voor mij ligt een zakje droptikkels, die ik afgelopen donderdag opende.
Er zit nog zeker 1/4 in (van de 175 gram).
Ik vind ze lekker, maar de binnenkant nèt iets te zout.

Hoe lang doe jij met een zak Tikkels?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  maandag 14 juni 2004 @ 14:31:33 #2
13250 Lod
Sapere aude!
pi_19881242
Een paar jaar denk ik. Of er moet iemand langs komen die ze wel lekker vind
GNU Terry Pratchett
pi_19881259
een paar minuten, te lekker om te laten liggen
pi_19881273
me record is 43 seconden.

langer heb ik nooit gehaalt
  maandag 14 juni 2004 @ 14:33:39 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_19881310
Als ze over de datum zijn hoef ik ze toch ook niet meer
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_19881349
Aangezien ik het fijn vind om ze vanuit mijn zolderraampje naar de hoofden van bejaarden te gooien, doe ik niet zo lang met een zakje Tikkels. Ze worden namelijk snel zacht, en dan zijn ze meteen een stuk minder effectief.
  maandag 14 juni 2004 @ 14:56:46 #7
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_19881937
Zeer opmerkelijk wat je daar zegt Croupouque. Tikkels staan juist bekend om hun uitstekende gooi en smijt eigenschappen, de aerodynamische vorm zorgt ervoor dat iedere idioot met een gemak gooisnelheden haalt van 65km/h. Mits koel bewaard wordt een zak Tikkels niet snel zacht dus daar kun je ze ook niet op afkeuren. Het enige nadeel is dat ze loeihard aankomen bij het slachtoffer, zo heb ik in het verleden al vele personen een ernstig hoofdletsel bezorgd met mijn uitgebalanceerde werp-technieken...
pi_19881984
tikkels, zijn binnen een paar minuten hier verdwenen
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  maandag 14 juni 2004 @ 14:59:02 #9
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_19882007
Zolang ik schommel op mij schommel gebouwd door MR.T
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_19882042
Bij mij gaan ze wel heel erg lang mee.

Ik vind ze namelijk smerig.

pi_19882071
ik heb die dingen 1 keer gegeten en toen zaten ze nog in de testfase.
toen waren het nog testtikkels.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_19882096
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:56 schreef Rosbief het volgende:
Zeer opmerkelijk wat je daar zegt Croupouque. Tikkels staan juist bekend om hun uitstekende gooi en smijt eigenschappen, de aerodynamische vorm zorgt ervoor dat iedere idioot met een gemak gooisnelheden haalt van 65km/h. Mits koel bewaard wordt een zak Tikkels niet snel zacht dus daar kun je ze ook niet op afkeuren. Het enige nadeel is dat ze loeihard aankomen bij het slachtoffer, zo heb ik in het verleden al vele personen een ernstig hoofdletsel bezorgd met mijn uitgebalanceerde werp-technieken...
Ik heb jarenlange ervaring in de bejaardenmolestatie-business, en in die tijd heb ik gemerkt dat witte Tikkels vaak harder aan komen dan de zwarte Tikkels. Na uitgebreid onderzoek door mijn neef Jan-Albert Meenkema van de Technische Universiteit te Delft bleek dat de samenstelling van de moleculen van het drop binnenin de witte Tikkels hier de oorzaak van was. Sindsdien zweer ik bij witte Tikkels wanneer ik een oude van dage eens goed pijn wil doen.
pi_19882195
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:03 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik heb jarenlange ervaring in de bejaardenmolestatie-business, en in die tijd heb ik gemerkt dat witte Tikkels vaak harder aan komen dan de zwarte Tikkels. Na uitgebreid onderzoek door mijn neef Jan-Albert Meenkema van de Technische Universiteit te Delft bleek dat de samenstelling van de moleculen van het drop binnenin de witte Tikkels hier de oorzaak van was. Sindsdien zweer ik bij witte Tikkels wanneer ik een oude van dage eens goed pijn wil doen.
Dat is rascisme. Zwarte tikkels kunnen alles net zo goed als de witte tikkels, 't duurt alleen wat langer en je moet er extra voor betalen. Maar toch kan je dat niet maken Croupouque.
  maandag 14 juni 2004 @ 15:28:00 #14
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_19882680
Er zit meer achter, de witte tikkel oogt niet alleen robuuster, hij blijkt het inderdaad ook zo te zijn zoals Croupouque terecht aangaf. Dit is echter niet te wijten aan de samenstelling van het inwendige deel van de Tikkel dat, evenals bij de zwarte variant, louter uit salmiak bestaat. Het onderscheid zit hem nu juist in de zoetige krokante dropschaal, die bij de witte Tikkel net wat harder van structuur is door het gemis van Arabische gom. Ik wil jouw hypothese zeker niet verwerpen, maar enkel suppleren met mijn eigen ondervindingen.
pi_19882778
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:28 schreef Rosbief het volgende:
Er zit meer achter, de witte tikkel oogt niet alleen robuuster, hij blijkt het inderdaad ook zo te zijn zoals Croupouque terecht aangaf. Dit is echter niet te wijten aan de samenstelling van het inwendige deel van de Tikkel dat, evenals bij de zwarte variant, louter uit salmiak bestaat. Het onderscheid zit hem nu juist in de zoetige krokante dropschaal, die bij de witte Tikkel net wat harder van structuur is door het gemis van Arabische gom. Ik wil jouw hypothese zeker niet verwerpen, maar enkel suppleren met mijn eigen ondervindingen.
Mijn opvolger is opgestaan, ik kan eindelijk met pensioen.
Maak mij nu maar moderator.
pi_19882786
In het donker ziet men echter de zwarte Tikkels niet aankomen. Wat dus extra bijdraagt aan het verrassingselement.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_19883296
Don't know
  maandag 14 juni 2004 @ 15:52:09 #18
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_19883327
een seconde of 20
pi_19884301
ik eet hem gewoon in 1 keer op
pi_19884347
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:30 schreef Sylvana het volgende:
ik eet hem gewoon in 1 keer op
Goh... apart?
pi_19884365
hooguit 5 min
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  maandag 14 juni 2004 @ 16:37:19 #22
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_19884458
Dat ligt er aan of Nederland strafschoppen moet nemen
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')