Ik heb jarenlange ervaring in de bejaardenmolestatie-business, en in die tijd heb ik gemerkt dat witte Tikkels vaak harder aan komen dan de zwarte Tikkels. Na uitgebreid onderzoek door mijn neef Jan-Albert Meenkema van de Technische Universiteit te Delft bleek dat de samenstelling van de moleculen van het drop binnenin de witte Tikkels hier de oorzaak van was. Sindsdien zweer ik bij witte Tikkels wanneer ik een oude van dage eens goed pijn wil doen.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:56 schreef Rosbief het volgende:
Zeer opmerkelijk wat je daar zegt Croupouque. Tikkels staan juist bekend om hun uitstekende gooi en smijt eigenschappen, de aerodynamische vorm zorgt ervoor dat iedere idioot met een gemak gooisnelheden haalt van 65km/h. Mits koel bewaard wordt een zak Tikkels niet snel zacht dus daar kun je ze ook niet op afkeuren. Het enige nadeel is dat ze loeihard aankomen bij het slachtoffer, zo heb ik in het verleden al vele personen een ernstig hoofdletsel bezorgd met mijn uitgebalanceerde werp-technieken...
Dat is rascisme. Zwarte tikkels kunnen alles net zo goed als de witte tikkels, 't duurt alleen wat langer en je moet er extra voor betalen. Maar toch kan je dat niet maken Croupouque.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb jarenlange ervaring in de bejaardenmolestatie-business, en in die tijd heb ik gemerkt dat witte Tikkels vaak harder aan komen dan de zwarte Tikkels. Na uitgebreid onderzoek door mijn neef Jan-Albert Meenkema van de Technische Universiteit te Delft bleek dat de samenstelling van de moleculen van het drop binnenin de witte Tikkels hier de oorzaak van was. Sindsdien zweer ik bij witte Tikkels wanneer ik een oude van dage eens goed pijn wil doen.
Mijn opvolger is opgestaan, ik kan eindelijk met pensioen.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:28 schreef Rosbief het volgende:
Er zit meer achter, de witte tikkel oogt niet alleen robuuster, hij blijkt het inderdaad ook zo te zijn zoals Croupouque terecht aangaf. Dit is echter niet te wijten aan de samenstelling van het inwendige deel van de Tikkel dat, evenals bij de zwarte variant, louter uit salmiak bestaat. Het onderscheid zit hem nu juist in de zoetige krokante dropschaal, die bij de witte Tikkel net wat harder van structuur is door het gemis van Arabische gom. Ik wil jouw hypothese zeker niet verwerpen, maar enkel suppleren met mijn eigen ondervindingen.
Goh... apart?quote:Op maandag 14 juni 2004 16:30 schreef Sylvana het volgende:
ik eet hem gewoon in 1 keer op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |