abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19879624
Dag 3 is een kraker, want de superieure grootmachten Denenmarken en Bulgarije betreden het veld:

18:00 Denemarken - Italië
20:45 Zweden - Bulgarije

Denemarken - Italië

Iedereen heeft geluk nodig in het leven, bv dat je de loterij wint, een ongeval overleeft, of dat kluivert je kind niet is. De Denen werden in 1992 met enorm veel geluk Europees Kampioen. Dit landje heeft daarmee zijn portie geluk voor de komende 36536342 eeuwen al opgebruikt.

Italie is een diep gelovig land; daar houden ze niet van geluk, maar van wonderen. En het is een wonder dat Italie nooit aanvalt, maar toch altijd scoort. Het hele toernooi zie je hem niet aan de bal, maar toch wordt Christian Vieri topscorer.

Uitslag: 0-2 (De enige 2 balcontacten van Vieri. De rest van de wedstrijd staat hij zijn haar te kammen, te bellen en zn schoenen te poetsen.)

Zweden - Bulgarije

Zweden heeft Zlatan Ibrahimovic. Een slungel van 3 meter die amper scoort, maar heel artistiek de bal het stadion uit kan trappen met een omhaal. Zlatan zou eigenlijk moeten basketballen, maar helaas is hij niet zo goed met zijn handen. Met zijn ellebogen kan hij wel alles. De rest van Zweden bestaat uit geelblauwe smurfen die hard kunnen rennen, en geen idee hebben waar ze eigenlijk heen gaan.

Bulgarije kan dit EK heeeeel ver gaan komen. Als ze de verdediging dicht houden, een dynamisch middenveld creëren, en de spitsen efficiënt bedienen, dan staat niets een titel in de weg. De kans is echter groter dat de verdediging lek is als de VVD, het middenveld een zwart gat wordt, en de spitsen uit verveling dood neerzakken.

Uitslag: 1-0 (Zlatan scoort per ongeluk en laat zich uit schaamte meteen wisselen.)
pi_19880187
Ik ben het niet eens met de analyse van Bulgarije. Ik vermoed nl. dat het zwarte gat op het middenveld op een dusdanige manier tekergaat dat het 3 Zweden opslokt in de breedte van het spel. Dit heeft mogelijk grote gevolgen voor Zlatan, die dan te weinig aanvoer krijgt vanuit de as en de middenlinie's. Bovendien kampt hij met EU-invoerrechten, als Zweed doet hij nl. niet mee aan de Euro. Dit kost hem dusdanig veel geld bij elke goal, die ie eerst vantevoren bij de keeper moet aangeven, dat hij met zijn Hollandse achtergrond te gierig en egoistisch zal zijn. Met als gevolg dat ie weer op zijn Lee Towers afscheid moet nemen met rood vlakvoor dat ie die ene goal maakt. 1-2 dus voor Bulgarije.

Denemarken gaat trouwens gewoon winnen van Italie. Dit heeft wederom niks te maken met voetbalcapaciteiten, maar met het feit dat 14 van de 24 Italiaanse spelers te kampen hebben met relatieproblemen. Zij zitten in een collectieve identiteits-crisis over hun sexuele geaardheid, en tenzij Maldini het voortouw neemt en als eerste van die 14 uit de kast komt als uber-nicht stagneert dit team in zijn ontwikkeling. Wat weer ten kostte gaat van de catanaccio-defensie, die durven nl. niet meer zo kort te dekken omdat bij elke touche een kollosale erectie ontstaat. Dit confronteert hen met hun ware aard, en zij lopen hiervoor weg. De Denen, die allen goedgevormde billenpartijen hebben, zijn daarom een ideaal opgeil-middel om de Italianen hier onder druk te zetten en volledig in de war te sturen. De Italiannen zullen als hardwerkende hengsten over het veld sjouwen maar als het erop aankomt falen omdat er steeds een andere toeschouwer zijn mannelijk lid aan een speler laat zien op cruciale momenten. Desondanks 2-1.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 14 juni 2004 @ 13:54:28 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19880197
Denemarken - Italie 1-2
Zweden - Bulgarije 2-0
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 14 juni 2004 @ 13:56:44 #4
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19880256
Denemarken - Italie 0-2
Zweden - Bulgarije 2-0
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 14 juni 2004 @ 14:00:03 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19880336
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:56 schreef Baklap het volgende:
Denemarken - Italie 0-2
Zweden - Bulgarije 2-0
oeh bijna hetzelfde als ik offtopic... wat heb je een mooi vogeltje wat is dat voor 1 ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 14 juni 2004 @ 14:25:43 #6
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_19881098
Denemarken - Italie 0-1
Zweden - Bulgarije 1-1
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_19881883
Denemarken - Italie:

De italianen zullen de Denen de bal rond laten spelen en wachten op kansen die er ongetwijfeld komen. Italie wint nipt met 0-1.

Zweden - Bulgarije 1-1. Bulgarije is een team dat ik nog niet heb zien spelen, dus een analyse moet ik achterwege laten en mijn gevoel laten spreken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_19885858
DEN 1 - 3 ITA
BUL 0 - 1 ZWE
pi_19886040
Denemarken - Italie : 2-1
Zweden - Bulgarije : 3-1
pi_19886064
2look > Geweldig analyse

Denemarken - Italie 1-2
Zweden - Bulgarije 1-1
  maandag 14 juni 2004 @ 17:40:23 #11
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_19886077
Denemarken-Italie 1-4
Zweden-Bulgarije 2-2
pi_19886420
Denemarken-Italie 1-1
Zweden-Bulgarije 2-1
That's all folks!
  maandag 14 juni 2004 @ 17:57:01 #13
93483 The_Agency
For King & Country
pi_19886474
Denemarken - Italië 0-1
Zweden - Bulgarije 2-1
  maandag 14 juni 2004 @ 19:45:19 #14
10721 dolfg
RegiZeur
pi_19889145
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:35 schreef 2look het volgende:
Dag 3 is een kraker, want de superieure grootmachten Denenmarken en Bulgarije betreden het veld:

18:00 Denemarken - Italië
20:45 Zweden - Bulgarije

Denemarken - Italië

Iedereen heeft geluk nodig in het leven, bv dat je de loterij wint, een ongeval overleeft, of dat kluivert je kind niet is. De Denen werden in 1992 met enorm veel geluk Europees Kampioen. Dit landje heeft daarmee zijn portie geluk voor de komende 36536342 eeuwen al opgebruikt.

Italie is een diep gelovig land; daar houden ze niet van geluk, maar van wonderen. En het is een wonder dat Italie nooit aanvalt, maar toch altijd scoort. Het hele toernooi zie je hem niet aan de bal, maar toch wordt Christian Vieri topscorer.

Uitslag: 0-2 (De enige 2 balcontacten van Vieri. De rest van de wedstrijd staat hij zijn haar te kammen, te bellen en zn schoenen te poetsen.)

Zweden - Bulgarije

Zweden heeft Zlatan Ibrahimovic. Een slungel van 3 meter die amper scoort, maar heel artistiek de bal het stadion uit kan trappen met een omhaal. Zlatan zou eigenlijk moeten basketballen, maar helaas is hij niet zo goed met zijn handen. Met zijn ellebogen kan hij wel alles. De rest van Zweden bestaat uit geelblauwe smurfen die hard kunnen rennen, en geen idee hebben waar ze eigenlijk heen gaan.

Bulgarije kan dit EK heeeeel ver gaan komen. Als ze de verdediging dicht houden, een dynamisch middenveld creëren, en de spitsen efficiënt bedienen, dan staat niets een titel in de weg. De kans is echter groter dat de verdediging lek is als de VVD, het middenveld een zwart gat wordt, en de spitsen uit verveling dood neerzakken.

Uitslag: 1-0 (Zlatan scoort per ongeluk en laat zich uit schaamte meteen wisselen.)
Wat een briljant en humoristisch verhaal!
Ik lig dubbel!

Ik had Den-Ita op 2-2 staan, maar dat gaat niet meer lukken.... hoewel na gisteravond alles mogelijk is.
Zwe-Bul staat bij mij op 2-3. Gaat nooit gebeuren, maar zeg nooit nooit.
Ik heb in ergens in een poule Por-Grie op 0-2 gezet. Had ik het toch bijna goed gehad.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_19911653
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:54 schreef Haspel33 het volgende:
Ik ben het niet eens met de analyse van Bulgarije. Ik vermoed nl. dat het zwarte gat op het middenveld op een dusdanige manier tekergaat dat het 3 Zweden opslokt in de breedte van het spel.
dat zwarte gat zat in je hoofd
pi_19911781
quote:
Op maandag 14 juni 2004 17:39 schreef ItaloDancer het volgende:
2look > Geweldig analyse

Denemarken - Italie 1-2
Zweden - Bulgarije 1-1
Thanx. En wat gebeurde er nadat Zlatan die penalty had benut? Inderdaad, hij gaf meteen aan dat hij gewisseld wilde worden

offtopic PS: gezien je nickname ItaloDancer wijs ik je op de recente release van de compilatie cd
" I-ROBOTS, ITALO ELECTRO DISCO" (de titel zegt genoeg)
pi_19912048
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 15:45 schreef 2look het volgende:

[..]

dat zwarte gat zat in je hoofd
De uitslag doet slechter vermoeden dat ze waren, voor hetzelfde geld maakt Bulgarije elke kans en mist Zweden ze, 0-5. De Bulgaren komen nog terug. De trainer schopt binnekort expres zijn slechtste speler in 4 stukken op de training, en kan daardoor alsnog Stoichkov oproepen.

Ook mijn analyse van Italie was haarscherp.
quote:
De Italiannen zullen als hardwerkende hengsten over het veld sjouwen maar als het erop aankomt falen omdat er steeds een andere toeschouwer zijn mannelijk lid aan een speler laat zien op cruciale momenten.
Alleen de uitslag klopte voor geen meter, maar das een detail. De Gazetta Della Sport had nl. net zoals Bild de doelen moeten meten. Dan hadden ze kunnen zien dat de terreinknecht, die veel geld op 0-0 gegokt had en inmiddels tralie's telt, aanpassingen deed aan de doelen.
pi_19913155
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 15:59 schreef Haspel33 het volgende:

De uitslag doet slechter vermoeden dat ze waren, voor hetzelfde geld maakt Bulgarije elke kans en mist Zweden ze, 0-5.
Ja, en voor hetzelfde geld scheidt Friesland zich af van Nederland en winnen ze straks op klompen het WK 2006
En er kunnen geen spelers meer worden opgeroepen zodra het toernooi is begonnen
Maar verder was je analyse heel bruikbaar. Advocaat zal zeker gebruik maken van je "voor het zelfde geld" theorie (lees: excuus)
Trouwens, die Italianen zijn volgens jou homoseksueel. En de doelen waren volgens jou door de terreinknecht kleiner gemaakt.
Maar homo's hebben toch geen probleem met kleine gaatjes?
pi_19915486
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 16:37 schreef 2look het volgende:

En er kunnen geen spelers meer worden opgeroepen zodra het toernooi is begonnen
Gij voetbal-leek, dat kan wel als medisch bewezen wordt dat ze het toernooi zeker niet meer kunnen spelen.

De Bulgaren laten nog van zich horen.
pi_19917359
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 18:07 schreef Haspel33 het volgende:
Gij voetbal-leek, dat kan wel als medisch bewezen wordt dat ze het toernooi zeker niet meer kunnen spelen.
Nop, zodra het toernooi is begonnen, mag er niets meer aan de selectie worden veranderd.
Waarom telt een selectie volgens jou 23 spelers? Voor de gezelligheid?
Nee: --> OM BLESSURES OP TE VANGEN

Groetjes, de voetbal-leek
pi_19926729
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 19:27 schreef 2look het volgende:

[..]

Nop, zodra het toernooi is begonnen, mag er niets meer aan de selectie worden veranderd.
Waarom telt een selectie volgens jou 23 spelers? Voor de gezelligheid?
Nee: --> OM BLESSURES OP TE VANGEN

Groetjes, de voetbal-leek
Eigenwijze leek.

Heb je niet opgelet rondom de kwestie Seedorf. Seedorf mocht eventueel vervangen worden, maar dan moest wel bewezen worden dat ie ZEKER niet kon spelen voor het gehele toernooi (been breken hamstring afscheuren etc), en dit moest dan via de UEFA kort gesloten worden.
pi_19936481
MAAR DAT WAS VOORDAT HET TOERNOOI WAS BEGONNEN.. zucht

Tijdens het toernooi mag je niemand meer vervangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')