Als je met z'n 2en in een vakantiehuisje + bubbelbad zit welquote:Je hoeft toch niet heel de dag te sexen...
en btw... hoe weet jij dat nou
De eerste dag iigquote:Op maandag 14 juni 2004 12:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je met z'n 2en in een vakantiehuisje + bubbelbad zit wel.
Er was nog een koppeltje bij....quote:Op maandag 14 juni 2004 12:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je met z'n 2en in een vakantiehuisje + bubbelbad zit wel.
Tssssk, slecht geregeld dan hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 13:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Er was nog een koppeltje bij....
ook geen leuke dames bij dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:13 schreef blieblie het volgende:
En neej, ze waren niet in voor iets nieuws![]()
.
En toen??quote:Op maandag 14 juni 2004 13:16 schreef Partygurl het volgende:
Oe als we t dan toch over logeerpartijen hebben, ik linz en von vonden t nodig om jongens uit de time out mee te nemen naar huisKinky hehe.
Ze waren alle 4 leukquote:Op maandag 14 juni 2004 13:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
ook geen leuke dames bij dan?
Hoest eigenlijk met je vriendje?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:16 schreef Partygurl het volgende:
Oe als we t dan toch over logeerpartijen hebben, ik linz en von vonden t nodig om jongens uit de time out mee te nemen naar huisKinky hehe.
en niet in voor wat nieuws?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze waren alle 4 leuk.
Okee... 6 uur was je thuis, je kon tot minimaal 12 uur uitslapen. 40 min slaap. 5 uur en 20 minuten andere activiteiten.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:20 schreef Partygurl het volgende:
Niks
Ik heb 40 min geslapen
gezopen, film gekeken, een hoop geroddel aangehoord over allerlei kansloze gasten, één van de 4 getroost na een ruzie met der vriendje (ik was de oorzaak van de ruzied, die gast heeft echt een tering hekel aan mij omdattie denkt dat ik zijn vriendin afpakquote:Op maandag 14 juni 2004 13:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
en niet in voor wat nieuws?
maar wat heb je daar de hele avond met 4 dames gedaan?
Dat wil ik niet visualiseren geloof ik.....quote:Op maandag 14 juni 2004 13:22 schreef Partygurl het volgende:
Nee er was 1 vriendin vrijgezel
De jongen waren allemaal vrijgezel, er bleven er 3 slapen
En met Angelo gaat het goed![]()
Stiekem met vriendinnen rotzooien van andere is niet goed hoor BBquote:Op maandag 14 juni 2004 13:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
gezopen, film gekeken, een hoop geroddel aangehoord over allerlei kansloze gasten, één van de 4 getroost na een ruzie met der vriendje (ik was de oorzaak van de ruzied, die gast heeft echt een tering hekel aan mij omdattie denkt dat ik zijn vriendin afpak), en beetje zitten vozen met Michelle.
Dat was het.
Wat kunnen jullie roddelen zeg... tering.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:24 schreef Partygurl het volgende:
Oelala
Ik had een ander beeld, maar ben hem door jou even kwijt...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet visualiseren geloof ik.....
vrijgezelle vriendin bezig met 3 dudes en de overige 2 meisjes/vrouwen kijken toe![]()
Argh... daarom wilde ik het niet visualiseren.
Ghehehe...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat kunnen jullie roddelen zeg... tering..
Ik heb me ook verbaasd over hoe vroeg ze er alle 3 al mee bezig waren.
Ik was op mijn 10de nog bezig met lego en de Märklin trein. Hun hadden al vriendjes en waren aan het zoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |