beetje prijzig ja :pquote:Op maandag 14 juni 2004 12:07 schreef Kimsy het volgende:
Ik gebruik Fudge wax, te koop bij kappersalons.
Het kost wel ongeveer 10 Euro voor een potje, maar daar ben je wel zeker val dat
het allemaal goed blijft zitten![]()
jah maar is dat wel voor dat haar wat il wil? dus niet net zoals de gel van de dekaquote:Op maandag 14 juni 2004 12:09 schreef daeri het volgende:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=493496
Ligt er aan of je handig bent met de kamquote:Op maandag 14 juni 2004 12:12 schreef n44b het volgende:
[..]
beetje prijzig ja :p
[..]
jah maar is dat wel voor dat haar wat il wil? dus niet net zoals de gel van de deka![]()
hmm met die gel van de deka maakt het niet uit hoe lang ik bezig benquote:Op maandag 14 juni 2004 12:12 schreef daeri het volgende:
[..]
Ligt er aan of je handig bent met de kam![]()
jah maar mijn haar is ietsjes langer, of ik heb moeilijk haarquote:Op maandag 14 juni 2004 12:13 schreef Adelante het volgende:
volgens mij kun je echt met iedere willekeurige gel
de bovenstaande kapsels maken
Ja, het is te lang voor zoiets. Daarom valt het ook plat.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:05 schreef n44b het volgende:
met die gele gel troep dan de deke plakt alles aan elkaar en valt het plat op mn hoofdhuid :p
mn haar is trouwens 6/7 cm te lang, ik weet niet of dat te lang is?
als ik net uit de douch ben en mijn haar is half afgedroogd wil het wel. dus er zal toch wel zon gel ergens te koop zijn?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, het is te lang voor zoiets. Daarom valt het ook plat.
thx, ik lees het nu even door, die new wave in de starttopic lijkt me wel watquote:Op maandag 14 juni 2004 12:16 schreef AltamirA het volgende:
Daar is toch niet zo'n bijzondere gel voor nodig lijkt me...
check dit topic anders: Hé jij daar, zit mijn kuif goed??
Misschien toch wat korter proberen.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:16 schreef n44b het volgende:
als ik net uit de douch ben en mijn haar is half afgedroogd wil het wel. dus er zal toch wel zon gel ergens te koop zijn?![]()
hoeveel zit er zin zon potje dan? en hoe lang duur je er ongeveer mee?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:29 schreef Chillmeister het volgende:
Fudge is toch de beste styling cream/gel/wax die je kan gebruiken. kost een beetje maar gaat wel lang mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |