[opdekop]quote:Op maandag 14 juni 2004 10:05 schreef DoctorB het volgende:
DEUTSCHLAND!!!!!!
ow jij kijkt de wedstrijd niet met de gedachten wat die rotzakken 50 jaar geleden gedaan hebben?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:14 schreef DoctorB het volgende:
DEUTSCHLAND omdat in Duitsland alles beter is.
-bestel je een biertje, krijg je een halve liter (ipv een kleintje pils)
-als je ergens bier kunt bestellen kun je er ook worst bestellen
-veel meer keus in worstsoorten
-de vrouwen zijn er nog heter dan in Nederland
-de feesten zijn er beter
dus dan moet het voetbal ook beter zijn.
Lijkt me ook zo lastig als ze eruit liggen. Dat was iig de stelling.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:23 schreef Roellio het volgende:
Voor het eerst niet voor Nederland in ieder geval!
Wat was er in 1954 dan ???? Zulke oude spelers heeft het Duitse elftal toch ook weer niet, (alhoewel over die keeper heb ik zo mij twijfels) en wij maar klagen over onze "oudjes".quote:Op maandag 14 juni 2004 10:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ow jij kijkt de wedstrijd niet met de gedachten wat die rotzakken 50 jaar geleden gedaan hebben?
Bizar hoe die kerel weer wordt afgeschilderd als een god, terwijl als de scheids 2 minuten eerder affloot hij een speler voorstelde volgens velen die over de top was.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:02 schreef Sport_Life het volgende:
ik ben voor Frankrijk vanwege oa Zidane, gewoon 'n (bijna) perfecte voetballer!!
Hij is er op de momenten dat hij er moet zijn, zijn weinig spelers die de zenuwen kunnen beheersen en niet agressief gaan voetballen als ze tot 5 min voor tijd achterstaan.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:10 schreef My_Way het volgende:
[..]
Bizar hoe die kerel weer wordt afgeschilderd als een god, terwijl als de scheids 2 minuten eerder affloot hij een speler voorstelde volgens velen die over de top was.
Exactemento. Hji doet z'n taak. Zouden meer voetballers moeten doen.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hij is er op de momenten dat hij er moet zijn, zijn weinig spelers die de zenuwen kunnen beheersen en niet agressief gaan voetballen als ze tot 5 min voor tijd achterstaan.
Hij mag dan over het algemeen een matige wedstrijd gespeeld hebben, maar in de laatste 5 min stond ie er, punt.
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:35 schreef Boomstam het volgende:
Voor degene die ons eruitknikkert. dan kunnen we altijd zeggen dat we hebben verloren van het beste team en dat we 2de zouden moeten zijn
Ik kijk graag naar voetballers zoals Zidane, mooie bewegingen en techniek. En zo ook nog wat andere spelers van het Franse nationale elftal. Het maakt mij dan niet uit wie er wint als Nederland eruit ligt, als de wedstrijden maar mooi zijn!quote:Op maandag 14 juni 2004 12:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Engeland.
Bah wat heb ik een hekel aan mensen die dan meteen weer voor Frankrijk zijn. Dat zijn de Schumacherfans van de voetbalwereld. Laten we lekker voor de favoriet zijn, dan hebben "we" de meeste kans om "ons" dadelijk goed te voelen.
Wat ontzettend fout om altijd voor de beste partij te zijn
Zidane, Henry..quote:Op maandag 14 juni 2004 14:48 schreef Shantee het volgende:
ITALIE !!!!!
Del Piero, Totti... Meer hoef ik niet te zeggen lijkt me![]()
nouhouuuuquote:Op maandag 14 juni 2004 14:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zidane, Henry..
Na Frankrijk ben ik voor Spanje en daarna voor Italie hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 15:46 schreef Shantee het volgende:
[..]
nouhouuuu :'(![]()
ik heb gewoon wat met Italie![]()
In 1954 werden ze Weltmeister.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:44 schreef The_Masterer het volgende:
[..]
Wat was er in 1954 dan ????
ja das altijd raakquote:Op maandag 14 juni 2004 16:25 schreef Parasense het volgende:
Portugal, Engeland, Zwitserland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Kroatie, Denemarken maakt mij niet uit, ik ben sowieso voor die landen ongeacht of Nederland erbij zit of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |