Meeeeeeeeeen je! Wat leuk!!!! gefeliciteerd! Ik dacht echt dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:21 schreef bixister het volgende:
ow.. das toch wel lief van jequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:45 schreef bixister het volgende:
nah, die past me echt niet goed dus als ik 'm (snel) vind krijg jij 'm hoor LadyS. en tnx!
het is zeer gewenst maar wel wat sneller raak dan ik zelf had gedacht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:47 schreef Belana het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeen je! Wat leuk!!!! gefeliciteerd! Ik dacht echt dat je een grapje maakte
Jeetje heeej, hoe oud is Piet nu ook alweer? Wat leuk, wat spannend! Vind je het eng? Was het gepland? Sjees, ik heb honderden vragen!
Ik vind dit zo leuk he! Ik heb gewoon heel veel vragen omdat wij misschien toch ook nog wel een kleintje willen, maar wanneer begin je daar weer aan. Het heeft met Liam ook een jaar geduurd etc. Ik ben ook heel benieuwd Bix!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:53 schreef bixister het volgende:
[..]
het is zeer gewenst maar wel wat sneller raak dan ik zelf had gedacht.ik ben op 20 of 21 januari uitgerekend, dan is Piet ongeveer 1 jaar en 5 maanden. ben benieuwd hoe hij erop zal reageren.
Ja pcies, ik wordt ook 33, vandaar. Grappig, ik voel een beetje een overeenkomst wat dat aangaat, vandaar mijn nieuwsgierigheid!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:58 schreef bixister het volgende:
voor mij speelde m'n leeftijd een grote rol. ik ben 35, en wilde daarom liefst niet te lang wachten.
maar misschien moeten we de rest v/h gesprek in Z&G of GKB voortzetten?
Wat leuk B!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:55 schreef Belana het volgende:
omdat wij misschien toch ook nog wel een kleintje willen
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat leuk B!!!!
ja, want miss-d reageerde op belana en niet op bixquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:05 schreef Tan het volgende:
Liam?
GKB = Grote Klaag Baak?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:58 schreef bixister het volgende:
voor mij speelde m'n leeftijd een grote rol. ik ben 35, en wilde daarom liefst niet te lang wachten.
maar misschien moeten we de rest v/h gesprek in Z&G of GKB voortzetten?
grote kleine babietjes natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef phluphy het volgende:
GKB = Grote Klaag Baak?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |