Van wie niet, van je man/vriend zekerquote:Op maandag 14 juni 2004 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Mag niet, doe het toch, want ik wil al die prachtige buiken wel mooi blijven volgen!
Five? Nee, die vind het allemaal prima!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Van wie niet, van je man/vriend zeker?
De ... wat ??quote:Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, van de *tvp*-politie![]()
Pfff, de TerugVindPost politie...quote:Op maandag 14 juni 2004 10:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De ... wat ??
Ja joh Pluisquote:Op maandag 14 juni 2004 10:21 schreef Jipje het volgende:
Niet gebruikelijk dat ik iets zeg hier, maar ik moet nu toch echt even iets zeggen tegen pluisje:
Dat belletje moet veel lager hangen, in je schoot zegmaar, want de baby gaat met het hoofdje naar dat geluidje toe, zoals ie nu hangt heb je dus meer kans op een stuitligging!
Shit, dat ik daar nu niet aan gedacht hadquote:Op maandag 14 juni 2004 10:37 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja joh Pluisontaarde moeder
Je moet dan trouwens ook de hele dag je mond houden, want dat geluid komt ook van boven
![]()
Is idd een volledig achterhaalde theorie hoor van dat te hoog hangende belletje!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:45 schreef pluisje het volgende:
[..]
Shit, dat ik daar nu niet aan gedacht had
Dat belletje...90% van de dag zit of lig ik, en hangt het belletje ergens naast de bank ofzo, of tussen mijn borsten. En daar heb ik nog geen baby waargenomen
En naarmate die buik groeit, wordt het natuurlijk redelijk onmogelijk om hem onder mijn navel te krijgen, dan heb ik zowat 3 meter touw nodig om hem op te hangen
Ter geruststelling: baby is volledig ingedaald...met het hoofdje netjes naar beneden. Meeste VK's en gyns lachen je hard uit als je vraagt of de ligging van de baby door dat belletje bepaald kan worden. Dan zouden ze het ws wel bij iedereen verplichten (en dan met een lang touw dus) om stuitliggingen te voorkomen
ow... oke.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:45 schreef pluisje het volgende:
[..]
Shit, dat ik daar nu niet aan gedacht had
Dat belletje...90% van de dag zit of lig ik, en hangt het belletje ergens naast de bank ofzo, of tussen mijn borsten. En daar heb ik nog geen baby waargenomen
En naarmate die buik groeit, wordt het natuurlijk redelijk onmogelijk om hem onder mijn navel te krijgen, dan heb ik zowat 3 meter touw nodig om hem op te hangen
Ter geruststelling: baby is volledig ingedaald...met het hoofdje netjes naar beneden. Meeste VK's en gyns lachen je hard uit als je vraagt of de ligging van de baby door dat belletje bepaald kan worden. Dan zouden ze het ws wel bij iedereen verplichten (en dan met een lang touw dus) om stuitliggingen te voorkomen
Dan moet je zoute drop eten!quote:Op maandag 14 juni 2004 11:12 schreef pluisje het volgende:
maar ik ben een beetje in een flauwe bui
Niet eens wat met peper ??quote:Op maandag 14 juni 2004 11:39 schreef piglet het volgende:
Dan moet je zoute drop eten!
ThunderChild, nu ben jij aan de beurt met je buikfoto. Jij als professioneel lurker....*proest* (buikengluurder) mag nu best je eigen bijdrage leverenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:43 schreef ThunderChild het volgende:
Niet eens wat met peper ??
*gloep*quote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef phluphy het volgende:
ThunderChild, nu ben jij aan de beurt met je buikfoto. Jij als professioneel lurker....*proest* (buikengluurder) mag nu best je eigen bijdrage leveren![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:07 schreef gnoompje het volgende:
Even als reactie op die zwangerschapsbellen.
Die moet je volgens de officiele lezing (nagevraagd bij de wereldwinkel) om je buik heen binden en niet om je nek hangen.![]()
Dit omdat hij als je hem je nek hangt iedere keer verschuift(verplaatst) als je gaat zitten of liggen.
Het klinkt raar, maar aan de andere kant ook wel weer logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |