abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:18:44 #101
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20013827
Ik denk dat ts rekening houdend met z'n morele ideeën, seksuele ervaring en leeftijd de juiste keuze heeft gemaakt.

ik denk trouwens ook dat je je er over 5 jaar voor tegen de kop slaat maar dat is dan met de ervaring die je dan hebt . Moet je je nu niets van aantrekken
Vampire Romance O+
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:38:08 #102
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20014121
Ach wat een GEDOE weer om niks...jeetje...

Ga dr gewoon lekker voor, en geniet van je jonge jaren ipv al dat onzinnige semi-eervolle gedoe. Alsof ze daar op zit te wachten, ze wil gewoon lekker GENAAID worden, en als ze jou als sex-object ziet is dat echt niet omdat ze in jou het ideaale maatje ziet om mee naar duinrel en de bioscoop te gaan - al zou je dat nog zo graag willen (KOM, laat me toch niet lachen).

Het feit dat je het geil vind als zij ook dingen met zichzelf doet is NORMAAL, GEZOND en logisch.
Gewoon afspreken, en dan kan je alsnog na een tijdje samen beslissen dat je liever vrienden blijft - dat wordt zovaak gedaan, na een korte relatie.

Misschien krijg je juist wel een hele fijne relatie, sex + vriendschap is tenslotte de basis voor elke gezonde langdurige relatie, en jij hebt allebei...ik snap je verwarring dus ook niet helemaal.
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:53:04 #103
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20014368
T.S. je spreekt jezelf enigzins tegen als je wel steeds naar haar kijkt op de webcam maar
aan de andere kant liever geen misbruik van haar wilt maken. Als je zo principieel wilt zijn
zou ik haar maar vertellen dat je niets voor haar voelt en dan ook zo'n man kan zijn om niet
toe te geven aan zijn puber hormonen. Als het echt een vriendin blijkt te zijn begrijpt ze dit
en zal ze ook ophouden met haar moves voor de webcam, als ze dit niet kan laat het zien
dat ze geen hersens heeft en alleen een domme puber girl is zonder rekening te houden
met andermans gevoelens, en jij daarintegen moet ook ophouden met het gespeel.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:00:13 #104
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20014506
SEX : daar is het nu wat laat voor, imho (Verders helemaal gelijk)
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
pi_20014727
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 12:14 schreef Breetai het volgende:
Bartholomeus::
Ik zie het probleem nog steeds niet.
Ze willen allebei sex en het enige argument waar de TS nog over nadenkt zit 'm er in dat zij zegt verliefd op 'm te wezen en de verhouding scheef zit. Haar nu afwijzen vind ik helemaal niet aardig en absoluut het niet de beste keus. Zij wil hem en hij wil haar beschermen. Zo ziet zij het waarschijnlijk niet.

We hebben het hier gewoon over sex, niet over een misdaad. Iets wat mensen al voor verschillende redenen doen sinds mensenheugenis en daarvoor doen.
Mij lukt het niet om m'n leuter achterna te lopen. Ik moet er een bewuste keuze van maken.

Ze kunnen allebei leren van deze ervaring. Als ie d'r nu laat schieten denk de TS ook een keer van: 'pakken wat ik pakken kan." Nou kan ie er een leke ervaring van maken met iemand die van 'm houd en die hij kent.
Ik zie het ook echt niet als een misdaad, het punt is dat de kans er dik in zit dat de dame in kwestie straks met met een gebroken hart of in ieder geval fucked up gevoelens zit, en hij wil daar geen schuld aan hebben Simpel toch?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:38:21 #106
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20015211
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zie het ook echt niet als een misdaad, het punt is dat de kans er dik in zit dat de dame in kwestie straks met met een gebroken hart of in ieder geval fucked up gevoelens zit, en hij wil daar geen schuld aan hebben Simpel toch?
De dame in kwestie weet heel goed dat TS niets voor haar voelt en wil toch sex. Dus ik zie het probleem eigenlijk niet, heeft misschien meer te maken met de TS die niet helemaal durft. (wilde gok hoor )

Anyway, ik vind het nog steeds wel goed van TS dat hij zo'n rekening houdt met het meisje, maar ik zelf zou, als ik weet dat zij weet dat er niets inzit, het wel doen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:40:01 #107
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_20015237
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 12:53 schreef SEX het volgende:
T.S. je spreekt jezelf enigzins tegen als je wel steeds naar haar kijkt op de webcam maar
aan de andere kant liever geen misbruik van haar wilt maken. Als je zo principieel wilt zijn
zou ik haar maar vertellen dat je niets voor haar voelt en dan ook zo'n man kan zijn om niet
toe te geven aan zijn puber hormonen. Als het echt een vriendin blijkt te zijn begrijpt ze dit
en zal ze ook ophouden met haar moves voor de webcam, als ze dit niet kan laat het zien
dat ze geen hersens heeft en alleen een domme puber girl is zonder rekening te houden
met andermans gevoelens, en jij daarintegen moet ook ophouden met het gespeel.
Ik heb haar een paar dagen geleden verteld dat ik geen webcamseks meer wil hebben. En ik heb haar ook verteld dat ik niet verliefd op haar ben. Ze is precies op de hoogte van de situatie van mijn kant. Ze snapt het dat ik het er moeilijk mee heb maar heeft het er zelf ook moeilijk mee. Ze is echt geen domme slet, ze heeft in het verleden meerdere malen voor me klaargestaan op momenten dat ik het echt nodig had en ik wil er zo ook voor haar zijn, maar niet op een sexuele manier.

Ik denk dat nu de beslissing is genomen om nooit meer te sekscammen dit topic wel dicht kan.

Iedereen die de tijd voor me heeft genomen om te reageren, heel erg bedankt! Ook al doe ik misschien niet wat sommigen hebt voorgesteld, toch heeft het me erg geholpen om mijn beslissingen te nemen!
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:54:54 #108
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20020742
Aight Chirma, had niet gezien dat je dingen al had gefixed.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_20116281
respect voor de TS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')