abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:48:20 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19952446
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:25 schreef BeF_Aviko het volgende:

[..]

TS wil éigenlijk geen van beide in dit geval. Nu jij weer.
Hij wil geen van beiden? Hmmm gek dat dit dan in z,n eerste posts staat
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:20 schreef Chirma het volgende:

Gisteravond weer, ik vond het echt supergeil om te zien wat ze deed
Nee oke je hebt gelijk. De TS wilt dit eigelijk helemaal niet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:50:04 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19952502
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef Conk het volgende:
Het feit dat je maagd bent maakt het wat lastiger. Als maagd zijnde heb je nog hele hoge verwachtingen van seks. Maar trust me, seks is overrated (maar het is wel super!). Het is lekker, zekers te weten, maar of het nou echt zo bijzonder en speciaal is als ze je laten denken. I don't think so..
Ik wil niet lullig over komen. Maar of jij had wel hele hoge verwachtingen. Of je hebt nog nooit lekkere sex gehad?

Als ik voor me zelf spreek vind ik het geweldig. En zeker niet overschat. Zeker niet als je een vaste relatie hebt. Want dan weet je precies wat de ander wel en niet lekker vind. Met als gevolg geweldige sex. Daar kan rukken echt niet tegen op
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_19952719
Misschien verkeerd verwoord dan hetgeen wat ik duidelijk probeer te maken.
Als je nog maagd ben ben je echt super zenuwachtig voor je ontmaagding. Het lijkt zon big deal. Eerste keer stelt daarom vaak ook niks voor. Maar naarmate je het vaker doet kom je erachter dat het niet zo'n big deal is eigenlijk. Het is gewoon seks, en het is verdomt lekker. Met overschat bedoel ik eigenlijk dat het niet zo spannend is als je als maagd zijnde denkt.

Om het anders uit te leggen. Als 15 jarig knaapje kreeg ik een kalverliefde relatie met een meisje van 15. Na enkele weken je eerste zoen , wow! Dan krijg je opeens de 'wacht' periode. Dan na 6 maanden ofzo ben je klaar voor de seks, zenuwen gieren door je lijf. Je bent zo zenuwachtig dat je hem amper omhoog krijg, en is ie eenmaal omhoog dan scheur je bijna je eikel open omdat de dame in kwestie even zenuwachtig als jou is.
Maar dan na enkele maanden is de spanning enzo eraf, niks maanden wachten, in een enkel minuut krijg je zin. En doe je het! En de volgende dag ben je echt niet zo blij als na je eerste keer.
Dat bedoelde ik met overrated....die spanning en dat bijzondere gevoel is eigenlijk bullshit imo.

Het is nog steeds wazig verhaal merk ik, maar toch

p.s. I'm an addict ofcourse
pi_19967032
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:20 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dus jij wilt liever rukken achter webcam dan echte sex..
pi_19969160
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:08 schreef JayTD het volgende:
Ik kan de TS best wel begrijpen dat hij er moeite mee heeft. Z'n vraag is: kan het kwaad om er mee door te gaan? Ik denk dat dat op den duur zeker wel kwaad kan gaan doen ja. Je gaf het zelf ook al aan, je weet nu al bijna zeker dat er van haar kant teveel liefde bij komt kijken.

Wanneer ze je weer probeert op te geilen ga er dan serieus over in waarom jij dat niet meer wilt, dat het niet verstandig is. Ik weet uit ervaring dat dat niet meevalt in zo'n situatie want stiekem is het gewoon geil. Maar ik hoor wel hoe het afloopt
De moraal ridder v. Drunen
Nothing to see here, carry on
pi_19969941
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:41 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

De moraal ridder v. Drunen
dat jij nou voor de 5e x opnieuw verkering hebt met je ex omdat jullie elkaar niet los kunnen laten....
the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:25:15 #82
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_19972340
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:08 schreef JayTD het volgende:

[..]

dat jij nou voor de 5e x opnieuw verkering hebt met je ex omdat jullie elkaar niet los kunnen laten....
2x
ik zeg toch nie dat je slecht bezig ben?
Die gozer zit samen te mastruberen met dat meisje op de webcam maar sex...
Nothing to see here, carry on
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:26:38 #84
22944 Breetai
....Relax....
pi_19972854
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:44 schreef innovative het volgende:
zij wil hem bespringen, maar niet om dezelfde redenen als dat hij het met haar zou willen doen... Hij geeft zelf al aan dat hij dat niet wil, dus waarom zou het dan ineens wél moeten doen? Want jij zegt daarop dat hij gewoon door meot gaan met waar hij mee bezig was. Waarom moet er dan meteen maar weer seks zijn, terwijl de TS al heeft gezegd dat hij dat niet wil?
Moeten alle partijen altijd voor dezelfde reden besluiten om iets te doen vanwege dezelfde motivatie. Als ze beiden sex wilen voor verschillende redenen dan moet dat toch gewoon kunnen. Je hoeft toch niet altijd 'the big picture' erbij te halen. Ik ken genoeg relaties die met een one-night-stand begonnen.

De kreet: "Ja maar een sexrelatie wordt nooit wat als er eentje verliefd wordt!" komt me af en toe de keel uit. Ik vind dat geen reden om het niet te doen, als je op dat moment geen beter geschikt persoon kent. Ga er gewoon voor en laat het misgaan. Daar wordt je hooguit alleen een ervaring rijker van.

Als ie er nu niet op ingaat dan gaat ie twijfelen en uiteindleijk verpest ie misschien wel de vriendschap door z'n onzekerheid. Gaat ie wel op d'r avances in, dan wordt ie misschien wel verliefd op d'r. Ik weet het allemaal niet. Om te zeggen dat hij het niet moet doen omdat hij tot nu toe geen verliefdheid voelt vind ik te simpel gesteld.
Ze geilen toch al op elkaar via de webcam. Ik zie dat als een teken dat ze eens verder moeten gaan.

Anders wil ik wel faken dat ik verliefd op haar ben voor een nachtje. Dat doen er ook meer als genoeg.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:37:45 #85
22944 Breetai
....Relax....
pi_19973110
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef Conk het volgende:
Het feit dat je maagd bent maakt het wat lastiger. Als maagd zijnde heb je nog hele hoge verwachtingen van seks. Maar trust me, seks is overrated (maar het is wel super!). Het is lekker, zekers te weten, maar of het nou echt zo bijzonder en speciaal is als ze je laten denken. I don't think so..
Naar mijn idee moet je als maagd niet al teveel nadenken en gewoon doen als je er zin in krijgt. NIet teveel bij nadenken. Het gaat toch niet zoals je gedacht had.
quote:
Toen ik zelf nog maagd was had ik waarschijnlijk zelfde gedacht als TS denkt. Maar nu (als non-maagd).....neej dan had ik het gewoon gedaan, mits het meisje wel precies weet hoe of wat.
Hij gaat er spijt van krijgen als ie d'r later tegenkomt met een andere gozer. Als ze zo geil als boter rondloopt dan verlegd ze haar standaarden op den duur ook wel. Hij heeft nu de kans om er wat van te maken. Sinds ze verliefd rondloopt en ze zo cammen dan zie ik geen probleem om er verder mee te gaan.

Die vriendschap die jullie hadden, kun je nu ook wel vergeten. Dat wordt toch iets anders.
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:46:38 #86
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_19973321
quote:
Die vriendschap die jullie hadden, kun je nu ook wel vergeten. Dat wordt toch iets anders.
Dat zat ik me later ook te bedenken. Het wordt zeker anders op het moment dat je d'r gesexed hebt, maar sinds dat gedoe met die webcam... tja... ik denk eerlijk gezegd dat ze je nu al flink achterna zit, dus zo heel veel verschil kan het ook niet maken
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:37 schreef Breetai het volgende:
Hij gaat er spijt van krijgen als ie d'r later tegenkomt met een andere gozer.
Daar durf ik ook nog wel geld op in te zetten.

En nogmaals, het is niet alsof je haar gebruikt, zij weet dondersgoed wat ze wil. Of, om het anders te stellen: jullie gebruiken elkaar even hard.
Om kort te gaan: toch maar wel doen
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:08:39 #87
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_19973816
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:46 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat zat ik me later ook te bedenken. Het wordt zeker anders op het moment dat je d'r gesexed hebt, maar sinds dat gedoe met die webcam... tja... ik denk eerlijk gezegd dat ze je nu al flink achterna zit, dus zo heel veel verschil kan het ook niet maken
Natuurlijk is onze vriendschap nu anders geworden en ik zal zeker de komende weken er bewust niet over praten. Misschien worden alle gesprekken met haar gesprekken waarbij we beide aan het zelfde denken maar over iets anders hebben. Ik heb haar gevraagd of ze het er totaal niet meer over wilde hebben om het zo voor mij makkelijker te maken er minder aan te denken. Ik hoop dat ze hier gehoor aan geeft en het werkt.
quote:
En nogmaals, het is niet alsof je haar gebruikt, zij weet dondersgoed wat ze wil. Of, om het anders te stellen: jullie gebruiken elkaar even hard.
Om kort te gaan: toch maar wel doen
Die gedachte heb ik ook vaak gehad. Ik heb haar gebruikt voor mijn eigen lustbeleving, misschien had ik bij ieder willekeurig persoon het zelfde kunnen doen terwijl de reden dat zij ging sekscammen voor de liefde en ook al lust, maar ik denk dat bij haar de liefde centraal staat. Dan maken we nogsteeds wel gebruik van elkaar maar niet in een eerlijke verhouding. Als zij niet van me zou houden, zou ze het niet doen denk ik.

Dat ik als ik haar met een ander zie, ik jaloers zal zijn, denk ik ook. Maar ik hoop echt voor 'r dat ze er eentje vindt die wel een relatie wil en haar meer kan geven dan alleen seks.
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:28:54 #88
22944 Breetai
....Relax....
pi_19974286
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
Die gedachte heb ik ook vaak gehad. Ik heb haar gebruikt voor mijn eigen lustbeleving, misschien had ik bij ieder willekeurig persoon het zelfde kunnen doen terwijl de reden dat zij ging sekscammen voor de liefde en ook al lust, maar ik denk dat bij haar de liefde centraal staat. Dan maken we nogsteeds wel gebruik van elkaar maar niet in een eerlijke verhouding. Als zij niet van me zou houden, zou ze het niet doen denk ik.
Naar mijn idee kan je scheve verhoudingen recht krijgen door er aandacht aan te besteden. Het op de achtergrond plaatsen van zoiets zorgt alleen voor een nog schevere verhouding. Dat gaat uiteindelijk heel fout.

Je hebt nu een window of oppurtunity om er iets van te maken. Dat sluit op en duur en dan ga je spijt krijgen.
quote:
Dat ik als ik haar met een ander zie, ik jaloers zal zijn, denk ik ook. Maar ik hoop echt voor 'r dat ze er eentje vindt die wel een relatie wil en haar meer kan geven dan alleen seks.
heb je op dit moment allebei iets beters te doen??
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:34:01 #89
67978 HenryHill
pi_19974434
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
Ik heb haar gebruikt voor mijn eigen lustbeleving, misschien had ik bij ieder willekeurig persoon het zelfde kunnen doen terwijl de reden dat zij ging sekscammen voor de liefde en ook al lust, maar ik denk dat bij haar de liefde centraal staat. Dan maken we nogsteeds wel gebruik van elkaar maar niet in een eerlijke verhouding. Als zij niet van me zou houden, zou ze het niet doen denk ik.
Draai de rollen eens om, dan. Stel je een meid voor waar jij helemaal hoteldebotel op bent, en die meid heeft op dat moment geen zin in een relatie, maar is wel fysiek tot jou aangetrokken. En op een gegeven moment krijg je de kans om een avond bij haar thuis te zijn en een beetje te flikflooien en waarschijnlijk te sexen.

Zou jij niet die kans nemen om een avond met de (op dat moment) mooiste meid van je leven door te brengen? Tuurlijk wel.

In die positie bevindt zij zich nu.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_19974660
ok lmfd deze thread heeft pics nodig
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:13:00 #91
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_19984463
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:26 schreef Breetai het volgende:
Moeten alle partijen altijd voor dezelfde reden besluiten om iets te doen vanwege dezelfde motivatie. Als ze beiden sex wilen voor verschillende redenen dan moet dat toch gewoon kunnen. Je hoeft toch niet altijd 'the big picture' erbij te halen. Ik ken genoeg relaties die met een one-night-stand begonnen.
... welk gedeelte van élke post van Chirma heb je nu niet gelezen? Hij wíl op zich best sex, maar hij vindt dan (terecht IMO) dat hij onder valse voorwendselen met haar ligt te nøken. Zij voelt verliefdheid en hij niet, en dat vindt hij dus een 'kromme verhouding' zeg maar. Hij wil haar verliefdheid niet gebruiken om aan goedkope en makkelijke sex te komen: respect. Dat hij, maagd zijnde, van zijn eerste keer gewoon iets speciaals wil maken kun je hem niet kwalijk nemen en dien je simpelweg te respecteren.
quote:
Anders wil ik wel faken dat ik verliefd op haar ben voor een nachtje. Dat doen er ook meer als genoeg.
Als iemand anders een tv jat, doe jij dan rustig mee? Dat andere mensen iets doen, rechtvaardigt dat het dan dat jij het ook doet? Breetai, jij hebt er dus helemaal geen problemen mee om de gevoelens van een meisje te misbruiken om een nachtje lekker te liggen rollebollen? Mooie jongen ben jij.
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:34 schreef HenryHill het volgende:
Draai de rollen eens om, dan. Stel je een meid voor waar jij helemaal hoteldebotel op bent, en die meid heeft op dat moment geen zin in een relatie, maar is wel fysiek tot jou aangetrokken. En op een gegeven moment krijg je de kans om een avond bij haar thuis te zijn en een beetje te flikflooien en waarschijnlijk te sexen.

Zou jij niet die kans nemen om een avond met de (op dat moment) mooiste meid van je leven door te brengen? Tuurlijk wel.

In die positie bevindt zij zich nu.
Klopt, maar de tegenpartij, die dus wél fysiek is aangetrokken, kan dus nog steeds met gewetenswroeging zitten zoals TS nu. Henry, in jouw verhaal weet 'jij' daar nog niet van, maar in TS zijn verhaal is het meisje daar volledig van op de hoogte; zéker als ze dit topic ook gelezen heeft. Dus we zijn nog terug bij af.

Chirma, respect voor je keuze. Ik weet dat ze dit 'in the long run' zal waarderen, zeker als het zo'n verlegen meisje is.
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 18:03:28 #92
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_19999343
Mjah, moeilijke situatie. Ik snap volkomen dat jij liever geen sex met haar hebt omdat je dan het idee hebt dat je misbruik van haar maakt. Echter, aangezien zij hier toch echt van op de hoogte is, moet het IMO best kunnen. Het argument dat de relatie dan verpest wordt, tja..nu is hij ook niet echt hetzelfde meer.

Maar ik vind het wel goed dat je niet zomaar toegeeft en nadenkt over haar gevoelens. Ik denk echter dat ze wel oud genoeg is (net dan) om dat zelf te bepalen en dat je af en toe best aan jezelf mag denken (je hebt immers al genoeg aan haar gevoelens gedacht)

Overigens allemaal IMO en ik zie de verschillende argumenten in dit topic ook echt wel, ik ben ook niet voor argeloos neuken waar je neuken kan, maar ik geef gewoon mijn mening op deze situatie.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 19:17:43 #93
22944 Breetai
....Relax....
pi_20000944
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:13 schreef BeF_Aviko het volgende:
... welk gedeelte van élke post van Chirma heb je nu niet gelezen? Hij wíl op zich best sex, maar hij vindt dan (terecht IMO) dat hij onder valse voorwendselen met haar ligt te nøken. Zij voelt verliefdheid en hij niet, en dat vindt hij dus een 'kromme verhouding' zeg maar. Hij wil haar verliefdheid niet gebruiken om aan goedkope en makkelijke sex te komen: respect. Dat hij, maagd zijnde, van zijn eerste keer gewoon iets speciaals wil maken kun je hem niet kwalijk nemen en dien je simpelweg te respecteren.
Hij voelt misschien dat hij onder valse voorwendselen met haar naar bed gaat. Als hij verteld wat zij voor 'm betekend dan noem ik dat geen valse voorwendselen meer. Dat zij daarna alsnog met 'm naar bed wilt dan ligt de beslissing bij haar.
quote:
Als iemand anders een tv jat, doe jij dan rustig mee? Dat andere mensen iets doen, rechtvaardigt dat het dan dat jij het ook doet? Breetai, jij hebt er dus helemaal geen problemen mee om de gevoelens van een meisje te misbruiken om een nachtje lekker te liggen rollebollen? Mooie jongen ben jij.
Ik doe zoiets niet. Ik kan niet liegen, dat kunnen anderen veel beter. Ik vertel gewoon waar het mij om gaat en als ze dat de goede reden vind dan doe ik dat ook niet moeilijk. Ik wil geen relatie en ik wil geen stalkers, ik wil wel een keer sex hebben. Daarbij wil ik wel meer met d'r afspreken zolang het ons nog bevalt.
Ik misbruik geen gevoelens van meisjes. Ik speel wel in op de mogelijkheden.
Ik zie mezelf als iemand waar de dames geen verkeerde aanhebben. Dat zou de TS ook moeten doen IMHO.

De eerste de beste versierder/player weet zo'n meid zo rond z'n vingers te winden en daarna weer te dumpen. Dat doen ze al vaak genoeg. Z'n vriendin zegt dan: "Het gebeurde gewoon." Tuuuurlijk.

Uiteindelijk worden zowel de TS als z'n vriendin hier niet blij van.
quote:
Klopt, maar de tegenpartij, die dus wél fysiek is aangetrokken, kan dus nog steeds met gewetenswroeging zitten zoals TS nu. Henry, in jouw verhaal weet 'jij' daar nog niet van, maar in TS zijn verhaal is het meisje daar volledig van op de hoogte; zéker als ze dit topic ook gelezen heeft. Dus we zijn nog terug bij af.
Ik heb vaak genoeg met dit soort gevoelens rondgelopen. Als je er niks mee doet dan vis je achter het net. Misschien het handigste dat de TS eerst ff uitzoekt wat ie wil en daarna datgene doet zonder er meer over na te denken.
quote:
Chirma, respect voor je keuze. Ik weet dat ze dit 'in the long run' zal waarderen, zeker als het zo'n verlegen meisje is.
Totdat z'n vriendin de juiste jongen tegenkomt die niet zo moeilijk doet. Dan wet ie het zelf niet zo te waarderen. Zijzelf boeit het dan ook niet meer. Ze heeft iemand die van d'r houdt, sexuele voldoening en nog een vriend om mee te praten. Geweldig toch.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 19:58:11 #94
67978 HenryHill
pi_20001815
Ik ben het met Breetai boven me eens (hij weet het net even wat beter te verwoorden dan ik).

Het punt waar TS over blijft struikelen is dat hij het gevoel heeft dat hij het niet zou moeten doen, omdat hij haar zou gebruiken (want TS is niet verliefd, zij wel, haar verliefdheid telt zwaarder dan zijn geilheid en dus is het geheel niet in balans).

Maar het feit of jij wel of niet verliefd bent, doet er niet toe voor haar beleving van die avond. Dat jij niet die mega-romantische gevoelens hebt die avond betekent namelijk niet dat zij ze daarom ook niet heeft - sterker nog, als jij gewoon jezelf blijft en zo doet zoals zij van je gewend is, dan zal ze die gevoelens gegarandeerd wel hebben. Niet jouw, maar haar eigen verliefdheid zorgt daarvoor.

Anders gesteld, als je het niet doet loopt zij een prachtige avond mis (en jij ook).

En idd, als je het niet doet en dan later van haar hoort dat een andere gast haar wel in bed heeft gehad, "en hij belt niet meer, en ik snap er niks van - hij was zo lief", dan zul je jezelf voor je kop slaan dat je haar niet de kans hebt gegeven om een avond door te brengen met iemand die haar wel als een echt mens zag....

Jij.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 20:37:10 #95
22944 Breetai
....Relax....
pi_20002574
Met wie zou de TS het liefste voor de eerste keer sex hebben?

- Een of andere chyck die hij tijdens een avondje stappen met z'nb dronken kop van de straat af plukt. Na een paar jaar alleen rondgesjouwd hebben. Jullie hebben er allebei zin in maar met je zatte hersens gaat het allemaal niet zo lekker. In ieder geval loop je dan niet mer als maagd rond op je 25e.

- Of een vriendin die graag met je naar bed wilt, die je al goed kent, mee gecammed hebt en van je houdt. En dat allemaal op dit moment. Misschien ga je ook wel van haar houden als jullie verder gaan.
'Take it from here and see where it goes."

FF heel kort door de bocht, generaliserend en heeeel simpel:
vrouwen: eerst verliefd --> daarna sex
mannen : eerst sex --> daarna verliefd

Ik zou motivaties ff op de achtergrond zetten. Ik heb op dit moment geen goede vriendin en zoals het er nu uit ziet, leverd optie 1 mij een grotere kans op. Voorlopig gaat de TS ook voor optie 1.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:14:06 #96
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20004704
Mjah, ik ben het eens met de reactie van Breetai hierboven. Waarom zou je wachten? Ze is echt wel oud en wijs genoeg om voor zichzelf die keuze te maken, jij hoeft haar niet te beschermen Je hebt een kans, grijp je hem ook?
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_20008973
Jullie bijven met z'n allen hangen op het 'je hebt de kans, why not' argument. In normale-mensen-taal: neuken wat je neuken kunt. En dat is nou net waar de TS niet zo'n behoefte aan heeft. Dat die meid met een beetje pech een andere vent tegenkomt die zich niet kan beheersen en onwijs misbruik van 'r maakt, is niet zijn schuld. Hij heeft er dan in ieder geval geen gewetenswroeging van het wél gedaan te hebben. En dat is nou waar het om draait, de eigen gemoedsrust.
TS: ik blijf erbij dat je heel verstandig gehandeld hebt. Achter je leuter aanhobbelen kun je altijd nog, houd het voorlopig bij denken met je hersens, levert over het algemeen de verstandigste beslissingen en keuzes op
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_20011841
Bartholomeus: Je gaat er vanuit dat die dame er ongelukkig van wordt... dat kan ze zelf toch wel bepalen? Als hij heel duidelijk tegen haar is, kan zij haar eigen keuzes wel maken. Als ze er later achterkomt dat ze de verkeerde keuze heeft gemaakt heeft ze en wijze les geleerd. Maar tenminste bij iemand die wel zo netjes is als de TS.
Doe eens wild ....
pi_20013579
volg je hart

als je die heb gevolgd, ben je klaar.

volg nu je leuter

en neuke maar
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:14:13 #100
22944 Breetai
....Relax....
pi_20013748
Bartholomeus::
Ik zie het probleem nog steeds niet.
Ze willen allebei sex en het enige argument waar de TS nog over nadenkt zit 'm er in dat zij zegt verliefd op 'm te wezen en de verhouding scheef zit. Haar nu afwijzen vind ik helemaal niet aardig en absoluut het niet de beste keus. Zij wil hem en hij wil haar beschermen. Zo ziet zij het waarschijnlijk niet.

We hebben het hier gewoon over sex, niet over een misdaad. Iets wat mensen al voor verschillende redenen doen sinds mensenheugenis en daarvoor doen.
Mij lukt het niet om m'n leuter achterna te lopen. Ik moet er een bewuste keuze van maken.

Ze kunnen allebei leren van deze ervaring. Als ie d'r nu laat schieten denk de TS ook een keer van: 'pakken wat ik pakken kan." Nou kan ie er een leke ervaring van maken met iemand die van 'm houd en die hij kent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')