Hij wil geen van beiden? Hmmm gek dat dit dan in z,n eerste posts staatquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:25 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
TS wil éigenlijk geen van beide in dit geval. Nu jij weer.
Nee oke je hebt gelijk. De TS wilt dit eigelijk helemaal nietquote:Op maandag 14 juni 2004 09:20 schreef Chirma het volgende:
Gisteravond weer, ik vond het echt supergeil om te zien wat ze deed
Ik wil niet lullig over komen. Maar of jij had wel hele hoge verwachtingen. Of je hebt nog nooit lekkere sex gehad?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef Conk het volgende:
Het feit dat je maagd bent maakt het wat lastiger. Als maagd zijnde heb je nog hele hoge verwachtingen van seks. Maar trust me, seks is overrated (maar het is wel super!). Het is lekker, zekers te weten, maar of het nou echt zo bijzonder en speciaal is als ze je laten denken. I don't think so..
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:20 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dus jij wilt liever rukken achter webcam dan echte sex..
De moraal ridder v. Drunenquote:Op maandag 14 juni 2004 10:08 schreef JayTD het volgende:
Ik kan de TS best wel begrijpen dat hij er moeite mee heeft. Z'n vraag is: kan het kwaad om er mee door te gaan? Ik denk dat dat op den duur zeker wel kwaad kan gaan doen ja. Je gaf het zelf ook al aan, je weet nu al bijna zeker dat er van haar kant teveel liefde bij komt kijken.
Wanneer ze je weer probeert op te geilen ga er dan serieus over in waarom jij dat niet meer wilt, dat het niet verstandig is. Ik weet uit ervaring dat dat niet meevalt in zo'n situatie want stiekem is het gewoon geil. Maar ik hoor wel hoe het afloopt
dat jij nou voor de 5e x opnieuw verkering hebt met je ex omdat jullie elkaar niet los kunnen laten....quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:41 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
De moraal ridder v. Drunen
2xquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:08 schreef JayTD het volgende:
[..]
dat jij nou voor de 5e x opnieuw verkering hebt met je ex omdat jullie elkaar niet los kunnen laten....![]()
Moeten alle partijen altijd voor dezelfde reden besluiten om iets te doen vanwege dezelfde motivatie. Als ze beiden sex wilen voor verschillende redenen dan moet dat toch gewoon kunnen. Je hoeft toch niet altijd 'the big picture' erbij te halen. Ik ken genoeg relaties die met een one-night-stand begonnen.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:44 schreef innovative het volgende:
zij wil hem bespringen, maar niet om dezelfde redenen als dat hij het met haar zou willen doen... Hij geeft zelf al aan dat hij dat niet wil, dus waarom zou het dan ineens wél moeten doen? Want jij zegt daarop dat hij gewoon door meot gaan met waar hij mee bezig was. Waarom moet er dan meteen maar weer seks zijn, terwijl de TS al heeft gezegd dat hij dat niet wil?
Naar mijn idee moet je als maagd niet al teveel nadenken en gewoon doen als je er zin in krijgt. NIet teveel bij nadenken. Het gaat toch niet zoals je gedacht had.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef Conk het volgende:
Het feit dat je maagd bent maakt het wat lastiger. Als maagd zijnde heb je nog hele hoge verwachtingen van seks. Maar trust me, seks is overrated (maar het is wel super!). Het is lekker, zekers te weten, maar of het nou echt zo bijzonder en speciaal is als ze je laten denken. I don't think so..
Hij gaat er spijt van krijgen als ie d'r later tegenkomt met een andere gozer. Als ze zo geil als boter rondloopt dan verlegd ze haar standaarden op den duur ook wel. Hij heeft nu de kans om er wat van te maken. Sinds ze verliefd rondloopt en ze zo cammen dan zie ik geen probleem om er verder mee te gaan.quote:Toen ik zelf nog maagd was had ik waarschijnlijk zelfde gedacht als TS denkt. Maar nu (als non-maagd).....neej dan had ik het gewoon gedaan, mits het meisje wel precies weet hoe of wat.
Dat zat ik me later ook te bedenken. Het wordt zeker anders op het moment dat je d'r gesexed hebt, maar sinds dat gedoe met die webcam... tja... ik denk eerlijk gezegd dat ze je nu al flink achterna zit, dus zo heel veel verschil kan het ook niet makenquote:Die vriendschap die jullie hadden, kun je nu ook wel vergeten. Dat wordt toch iets anders.
Daar durf ik ook nog wel geld op in te zetten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:37 schreef Breetai het volgende:
Hij gaat er spijt van krijgen als ie d'r later tegenkomt met een andere gozer.
Natuurlijk is onze vriendschap nu anders geworden en ik zal zeker de komende weken er bewust niet over praten. Misschien worden alle gesprekken met haar gesprekken waarbij we beide aan het zelfde denken maar over iets anders hebben. Ik heb haar gevraagd of ze het er totaal niet meer over wilde hebben om het zo voor mij makkelijker te maken er minder aan te denken. Ik hoop dat ze hier gehoor aan geeft en het werkt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat zat ik me later ook te bedenken. Het wordt zeker anders op het moment dat je d'r gesexed hebt, maar sinds dat gedoe met die webcam... tja... ik denk eerlijk gezegd dat ze je nu al flink achterna zit, dus zo heel veel verschil kan het ook niet maken![]()
Die gedachte heb ik ook vaak gehad. Ik heb haar gebruikt voor mijn eigen lustbeleving, misschien had ik bij ieder willekeurig persoon het zelfde kunnen doen terwijl de reden dat zij ging sekscammen voor de liefde en ook al lust, maar ik denk dat bij haar de liefde centraal staat. Dan maken we nogsteeds wel gebruik van elkaar maar niet in een eerlijke verhouding. Als zij niet van me zou houden, zou ze het niet doen denk ik.quote:En nogmaals, het is niet alsof je haar gebruikt, zij weet dondersgoed wat ze wil. Of, om het anders te stellen: jullie gebruiken elkaar even hard.
Om kort te gaan: toch maar wel doen![]()
Naar mijn idee kan je scheve verhoudingen recht krijgen door er aandacht aan te besteden. Het op de achtergrond plaatsen van zoiets zorgt alleen voor een nog schevere verhouding. Dat gaat uiteindelijk heel fout.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
Die gedachte heb ik ook vaak gehad. Ik heb haar gebruikt voor mijn eigen lustbeleving, misschien had ik bij ieder willekeurig persoon het zelfde kunnen doen terwijl de reden dat zij ging sekscammen voor de liefde en ook al lust, maar ik denk dat bij haar de liefde centraal staat. Dan maken we nogsteeds wel gebruik van elkaar maar niet in een eerlijke verhouding. Als zij niet van me zou houden, zou ze het niet doen denk ik.
heb je op dit moment allebei iets beters te doen??quote:Dat ik als ik haar met een ander zie, ik jaloers zal zijn, denk ik ook. Maar ik hoop echt voor 'r dat ze er eentje vindt die wel een relatie wil en haar meer kan geven dan alleen seks.
Draai de rollen eens om, dan. Stel je een meid voor waar jij helemaal hoteldebotel op bent, en die meid heeft op dat moment geen zin in een relatie, maar is wel fysiek tot jou aangetrokken. En op een gegeven moment krijg je de kans om een avond bij haar thuis te zijn en een beetje te flikflooien en waarschijnlijk te sexen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
Ik heb haar gebruikt voor mijn eigen lustbeleving, misschien had ik bij ieder willekeurig persoon het zelfde kunnen doen terwijl de reden dat zij ging sekscammen voor de liefde en ook al lust, maar ik denk dat bij haar de liefde centraal staat. Dan maken we nogsteeds wel gebruik van elkaar maar niet in een eerlijke verhouding. Als zij niet van me zou houden, zou ze het niet doen denk ik.
... welk gedeelte van élke post van Chirma heb je nu niet gelezen? Hij wíl op zich best sex, maar hij vindt dan (terecht IMO) dat hij onder valse voorwendselen met haar ligt te nøken. Zij voelt verliefdheid en hij niet, en dat vindt hij dus een 'kromme verhouding' zeg maar. Hij wil haar verliefdheid niet gebruiken om aan goedkope en makkelijke sex te komen: respect. Dat hij, maagd zijnde, van zijn eerste keer gewoon iets speciaals wil maken kun je hem niet kwalijk nemen en dien je simpelweg te respecteren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:26 schreef Breetai het volgende:
Moeten alle partijen altijd voor dezelfde reden besluiten om iets te doen vanwege dezelfde motivatie. Als ze beiden sex wilen voor verschillende redenen dan moet dat toch gewoon kunnen. Je hoeft toch niet altijd 'the big picture' erbij te halen. Ik ken genoeg relaties die met een one-night-stand begonnen.
Als iemand anders een tv jat, doe jij dan rustig mee? Dat andere mensen iets doen, rechtvaardigt dat het dan dat jij het ook doet? Breetai, jij hebt er dus helemaal geen problemen mee om de gevoelens van een meisje te misbruiken om een nachtje lekker te liggen rollebollen? Mooie jongen ben jij.quote:Anders wil ik wel faken dat ik verliefd op haar ben voor een nachtje. Dat doen er ook meer als genoeg.
Klopt, maar de tegenpartij, die dus wél fysiek is aangetrokken, kan dus nog steeds met gewetenswroeging zitten zoals TS nu. Henry, in jouw verhaal weet 'jij' daar nog niet van, maar in TS zijn verhaal is het meisje daar volledig van op de hoogte; zéker als ze dit topic ook gelezen heeft. Dus we zijn nog terug bij af.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:34 schreef HenryHill het volgende:
Draai de rollen eens om, dan. Stel je een meid voor waar jij helemaal hoteldebotel op bent, en die meid heeft op dat moment geen zin in een relatie, maar is wel fysiek tot jou aangetrokken. En op een gegeven moment krijg je de kans om een avond bij haar thuis te zijn en een beetje te flikflooien en waarschijnlijk te sexen.
Zou jij niet die kans nemen om een avond met de (op dat moment) mooiste meid van je leven door te brengen? Tuurlijk wel.
In die positie bevindt zij zich nu.
Hij voelt misschien dat hij onder valse voorwendselen met haar naar bed gaat. Als hij verteld wat zij voor 'm betekend dan noem ik dat geen valse voorwendselen meer. Dat zij daarna alsnog met 'm naar bed wilt dan ligt de beslissing bij haar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:13 schreef BeF_Aviko het volgende:
... welk gedeelte van élke post van Chirma heb je nu niet gelezen? Hij wíl op zich best sex, maar hij vindt dan (terecht IMO) dat hij onder valse voorwendselen met haar ligt te nøken. Zij voelt verliefdheid en hij niet, en dat vindt hij dus een 'kromme verhouding' zeg maar. Hij wil haar verliefdheid niet gebruiken om aan goedkope en makkelijke sex te komen: respect. Dat hij, maagd zijnde, van zijn eerste keer gewoon iets speciaals wil maken kun je hem niet kwalijk nemen en dien je simpelweg te respecteren.
Ik doe zoiets niet. Ik kan niet liegen, dat kunnen anderen veel beter. Ik vertel gewoon waar het mij om gaat en als ze dat de goede reden vind dan doe ik dat ook niet moeilijk. Ik wil geen relatie en ik wil geen stalkers, ik wil wel een keer sex hebben. Daarbij wil ik wel meer met d'r afspreken zolang het ons nog bevalt.quote:Als iemand anders een tv jat, doe jij dan rustig mee? Dat andere mensen iets doen, rechtvaardigt dat het dan dat jij het ook doet? Breetai, jij hebt er dus helemaal geen problemen mee om de gevoelens van een meisje te misbruiken om een nachtje lekker te liggen rollebollen? Mooie jongen ben jij.
Ik heb vaak genoeg met dit soort gevoelens rondgelopen. Als je er niks mee doet dan vis je achter het net. Misschien het handigste dat de TS eerst ff uitzoekt wat ie wil en daarna datgene doet zonder er meer over na te denken.quote:Klopt, maar de tegenpartij, die dus wél fysiek is aangetrokken, kan dus nog steeds met gewetenswroeging zitten zoals TS nu. Henry, in jouw verhaal weet 'jij' daar nog niet van, maar in TS zijn verhaal is het meisje daar volledig van op de hoogte; zéker als ze dit topic ook gelezen heeft. Dus we zijn nog terug bij af.
Totdat z'n vriendin de juiste jongen tegenkomt die niet zo moeilijk doet. Dan wet ie het zelf niet zo te waarderen. Zijzelf boeit het dan ook niet meer. Ze heeft iemand die van d'r houdt, sexuele voldoening en nog een vriend om mee te praten. Geweldig toch.quote:Chirma, respect voor je keuze. Ik weet dat ze dit 'in the long run' zal waarderen, zeker als het zo'n verlegen meisje is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |