quote:Op maandag 14 juni 2004 13:05 schreef Daddy_100 het volgende:
webcamsex en je vriendin doet dit allemaal voor jouw!!! PRAISE THE :LORD
Waarom zou hij haar wel bespringen en gebruik van haar verliefdheid maken? Om eens lekker te wippen? Om even aan zijn trekken te komen? Dit is geen gewone vriendschap meer, dit is ook geen vriendschap waar nog wat lustgevoelens bij komen kijken, dit is een vriendschap die een knap stuk gecompliceerder ligt omdat er ineens een eenzijdige verliefdheid bij komt kijken. Zij voelt meer voor hem dan hij voor haar, dan krijg je ontzettend scheve verhoudingen.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:40 schreef CEx het volgende:
Waarom zou seks niet in jullie vriendschapsrelatie passen?
Omdat 'men' het ongepast vindt?
Zolang je haar duidelijk maakt dat je geen verliefheid voelt kan je gewoon doorgaan.
Ook met 'echte' seks.
En anders zie het als een goede 'daad'![]()
Als jij haar niet neukt, dan wel een of andere gozer die ze een keer in de disco oppikt
P.S. Als je het doet ben je echt niet de 1e die met een vriendin van vroeger sex heeft. Er zijn talloze mensen die verder gingen bij doktertje spelen dan je denkt
Zij is degene die hem wil bespringen...quote:Op maandag 14 juni 2004 15:14 schreef innovative het volgende:
Waarom zou hij haar wel bespringen en gebruik van haar verliefdheid maken? Om eens lekker te wippen? Om even aan zijn trekken te komen?
zij wil hem bespringen, maar niet om dezelfde redenen als dat hij het met haar zou willen doen... Hij geeft zelf al aan dat hij dat niet wil, dus waarom zou het dan ineens wél moeten doen? Want jij zegt daarop dat hij gewoon door meot gaan met waar hij mee bezig was. Waarom moet er dan meteen maar weer seks zijn, terwijl de TS al heeft gezegd dat hij dat niet wil?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:29 schreef CEx het volgende:
[..]
Zij is degene die hem wil bespringen...
Niks misbruik, zij wil het gewoon.
En bij die drogredenatie van mij stond een duidelijk =><=
Probeer die te begrijpen voordat je een hele tirade voor jan lul op schrijft.
PS Nu stel je "Heb je wel een geweten?" vraag nog eens...
...
Dankje, volgende keer wat minder fel en minder op de man?
blablablablablaaaaaaat...quote:Op maandag 14 juni 2004 15:44 schreef innovative het volgende:
[..]
zij wil hem bespringen, maar niet om dezelfde redenen als dat hij het met haar zou willen doen... Hij geeft zelf al aan dat hij dat niet wil, dus waarom zou het dan ineens wél moeten doen? Want jij zegt daarop dat hij gewoon door meot gaan met waar hij mee bezig was. Waarom moet er dan meteen maar weer seks zijn, terwijl de TS al heeft gezegd dat hij dat niet wil?
daarnaast, die clown van je, die vatte ik meer op voor de goede daad (wat ik ook als enige vorm van humor kan zien) dan voor dat tweede deel van de zin over die andere gozer. En al is dit humoristisch bedoeld, dan kan ik dat nog niet echt grappig vinden om eerlijk te zijn.
dat felle gaat er bij mij niet van af, tenzij iemand met freakin' goede argumenten komt. dat ben ik irl ook en dat blijf ik. op de man? ik stelde een reactie op hoe jij praat over hoe met mensen om te gaan... Lijkt me niet meer dan logisch dat ik dat direct aan jou persoonlijk adresseer.
Ik belicht alleen een andere kant van het verhaal. Hij moet van mij niks en de TS heeft aangegeven onzeker erover te zijn (anders had ie dit topic nooit gestart...).quote:Op maandag 14 juni 2004 15:44 schreef innovative het volgende:
[..]
zij wil hem bespringen, maar niet om dezelfde redenen als dat hij het met haar zou willen doen... Hij geeft zelf al aan dat hij dat niet wil, dus waarom zou het dan ineens wél moeten doen? Want jij zegt daarop dat hij gewoon door meot gaan met waar hij mee bezig was. Waarom moet er dan meteen maar weer seks zijn, terwijl de TS al heeft gezegd dat hij dat niet wil?
daarnaast, die clown van je, die vatte ik meer op voor de goede daad (wat ik ook als enige vorm van humor kan zien) dan voor dat tweede deel van de zin over die andere gozer. En al is dit humoristisch bedoeld, dan kan ik dat nog niet echt grappig vinden om eerlijk te zijn.
dat felle gaat er bij mij niet van af, tenzij iemand met freakin' goede argumenten komt. dat ben ik irl ook en dat blijf ik. op de man? ik stelde een reactie op hoe jij praat over hoe met mensen om te gaan... Lijkt me niet meer dan logisch dat ik dat direct aan jou persoonlijk adresseer.
Volg je leuterquote:Op maandag 14 juni 2004 23:46 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Volg je hart.
Insomnia, het probleem is juist dat zij wél mogelijk voor een relatie zou gaan als TS 'meer' (as in: sex) zou beginnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:49 schreef Insomnia1983 het volgende:
Ik denk dat je er geen probleem van moet maken als jullie allebei genieten van die manier van sex en geen relatie met elkaar willen doe je er toch niemand pijn mee ?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:24 schreef Passione het volgende:
Dus doe niet moeilijk, ga er morgen heen en maak er gebruik van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |