abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2004 @ 09:20:33 #1
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_19873673
Hoi R&P'ers, ik kom niet vaak in dit sub-forum maar ik wil toch even jullie om advies vragen want ik vind de situatie waar ik nu inzit een beetje moeilijk.

Al een paar jaar heb ik een vriendin waar ik goed mee kan opschieten, omdat ze niet in de zelfde stad als ik woont (vroeger zaten we bij elkaar op school, nu niet meer) zie ik haar eigenlijk bijna nooit. Ze is zestien jaar, ik achttien. We zijn laatst naar de film geweest en het was heel gezellig. Ik ben niet verliefd op haar en ben blij haar als vriendin te hebben, zij heeft in het verleden veel voor mij betekend door naar de me te luisteren op momenten dat ik het nodig had.

Nu heb ik op koninginnedag (voor 1 euro) een (goeie) webcam gekocht en we vinden het leuk om elkaar te zien als we met elkaar chatten. Afgelopen week gaan de gesprekken eigenlijk bijna alleen over seks. We hebben fantasieën aan elkaar verteld en verteld wat we lekker vonden. Op een bepaalde manier vonden we het allebei wel geil om elkaar iets te zien doen op de webcam en dat deden we ook.

Gisteravond weer, ik vond het echt supergeil om te zien wat ze deed, maar toch voel ik me er schuldig over. Ik vind het niet passen in een normale vriendschapsrelatie. Het is erg opwindend om haar dingen te zien doen, maar het is niet normaal om elke keer te geilen op een vriendin. Ze vroeg me of ik het ook in het echt wilde doen, maar ik zei dat ik dat niet wilde. Ze zei dat ze dat erg jammer vond. Dit vind ik heel lastig, zij wil graag in het echt seks met mij.. ik niet met haar, ik gebruik de webcam eigenlijk meer als spannend alternatief van een pr0n-filmpje.

Ik voel me schuldig omdat ik in mijn ogen misbruik maak van het feit dat zij duidelijk meer met we wil dan ik. Van de andere kant wil zij ook graag dit via de webcam doen en vinden we het allebei opwindend, dus zoveel kwaad kan het niet voor onze vriendschap.. maar toch voel ik me schuldig.

Is dat schuldgevoel terecht? Moet stoppen met cammen op deze manier? Ik wil zoieso geen echte seks met haar hebben, simpelweg omdat ik niet verliefd op haar ben (dit weet ze ook). Denken jullie dat doorgaan zoals we nu bezig zijn problemen zal opleveren?

Alvast bedankt voor jullie (serieuze) reacties!!
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_19873871
Wanneer je zelf alleen maar sex wilt hebben met een meid waarop je verliefd bent, dan moet je uiteraard stoppen met cammen. Weet je precies wat die meid van jou wil? Is ze verliefd op je en wil ze een relatie? Of doet ze het alleen maar om de sex?
pi_19873874
Webcamsex
  maandag 14 juni 2004 @ 09:39:26 #4
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_19873917
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:36 schreef robbedoes het volgende:
Wanneer je zelf alleen maar sex wilt hebben met een meid waarop je verliefd bent, dan moet je uiteraard stoppen met cammen. Weet je precies wat die meid van jou wil? Is ze verliefd op je en wil ze een relatie? Of doet ze het alleen maar om de sex?
Ik denk dat ze idd verliefd is en alles wat mogelijk is wil krijgen, maar ook genoegen neemt met minder zoals een gewone vriendschap. De seks wil ze denk ik omdat ze geil is maar ook omdat ze zich aangetrokken tot mij voelt.
pi_19873939
Je moet haar duidelijk maken dat je niet meer wilt dan vriendschap
pi_19873942
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Webcamsex
Not done.
pi_19873949
als je dat meisje nou eens gaat recorden, en dan gaat posten op Fok! kunnen we pas echt beslissen.
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_19873953
Ik zou gewoon duidelijk tegen haar zijn dat je niet verliefd op haar bent en gewoon de vriendschap wil behouden. Als je je er schuldig over voelt is het niet handig om hiermee door te gaan, ook voor haar schept het onduidelijkheid.
Maar als zij nu irl voor je neus zou doen wat ze nu op de webcam doet... Wat zou jij dan doen, je vind het toch niet voor niks opwindend?
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_19873964
Je kunt nu twee dingen doen. Je vertelt haar in ieder geval dat je dus niet verliefd op haar bent. Dan kun je alsnog afspraken maken dat je geen sex met haar wilt en alleen maar gewone vriendschap. Mocht jezelf natuurlijk ook geil zijn dan kun je dur nog een sexrelatie van maken. Maar leg dan wel nadrukkelijk de klemtoon op het feit dat dan geen liefdesrelatie met haar wil.
pi_19873992
wees eerlijk en kap er om die reden mee met uitleg naar haar toe.

zo moeilijk is dat niet te verzinnen natuurlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 14 juni 2004 @ 09:45:32 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19874016
Ik denk dat je er idd beter mee kan stoppen, want zij wil meer dan jij, en de kans dat dit op een vervelende situatie uit loopt is heel groot.
Uit die cam dus!
  maandag 14 juni 2004 @ 09:46:21 #12
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_19874028
Dank voor de reacties tot nu toe! (nee ik ga haar niet recorden)
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:42 schreef robbedoes het volgende:
Je kunt nu twee dingen doen. Je vertelt haar in ieder geval dat je dus niet verliefd op haar bent. Dan kun je alsnog afspraken maken dat je geen sex met haar wilt en alleen maar gewone vriendschap. Mocht jezelf natuurlijk ook geil zijn dan kun je dur nog een sexrelatie van maken. Maar leg dan wel nadrukkelijk de klemtoon op het feit dat dan geen liefdesrelatie met haar wil.
Ik heb gezegd dat ik niet verliefd ben, daar is ze volledig van op de hoogte en toch wil ze me elke keer verleiden dingen te doen die "normale" vrienden niet doen. Ik heb aan een seksrelatie gedacht, maar ik weet zeker dat er van haar kant dan teveel liefde komt om het niet scheef te laten zijn.
pi_19874262
Webcamsex is gewoon iets waar je niet aan moet beginnen . Daarbij is dat meisje 16 en dus nog minderjarig.

Gelijk mee stoppen dus
Ik ben heus wel een beetje lief.....maar vooral een bitch.
  maandag 14 juni 2004 @ 10:03:09 #14
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_19874282
Persoonlijk zou ik voor die sex relatie gaan. Al helemaal op jou leeftijd. Lijkt me nogal een buitenkansje niet?
Je leeft maar één keer...
pi_19874288
Man, niet zeiken, NEUKEN!

Is toch perfect als je een sexrelatie kunt hebben met een meisje die een eindje weg woont? Gewoon als je zin hebt effe langsgaan en hoppa!
pi_19874389
Ik kan de TS best wel begrijpen dat hij er moeite mee heeft. Z'n vraag is: kan het kwaad om er mee door te gaan? Ik denk dat dat op den duur zeker wel kwaad kan gaan doen ja. Je gaf het zelf ook al aan, je weet nu al bijna zeker dat er van haar kant teveel liefde bij komt kijken.

Wanneer ze je weer probeert op te geilen ga er dan serieus over in waarom jij dat niet meer wilt, dat het niet verstandig is. Ik weet uit ervaring dat dat niet meevalt in zo'n situatie want stiekem is het gewoon geil. Maar ik hoor wel hoe het afloopt
the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
  maandag 14 juni 2004 @ 10:11:57 #17
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_19874455
idd JayTD, ik denk dat je gelijk hebt. Maar zoals je zegt is het heel moeilijk.. ze weet wat ik geil vind en speelt daar elke keer weer precies op in. De volgende keer dat ze me wil opgeilen zal ik mijn best doen om er niet op in te gaan zoals ze wil, maar nuchter te blijven en zeggen dat het fout is. Toch weet ik niet of ik dit wel kan.
pi_19874482
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef Chirma het volgende:
Toch weet ik niet of ik dit wel kan.
Niet teveel twijfelen, gewoon doen.
pi_19874501
Kappen ermee, die meid is overduidelijk verliefd op je..

Ik moet wel even zeggen dat ik het netjes van de TS vind dat ie van haar geen misbruik wil maken
pi_19875591
Neuken! Doen! Ga ervoor! Buitenkans!
  maandag 14 juni 2004 @ 11:14:05 #21
66577 ThaHuricane
boyaka boyaka
pi_19875782
Gewoon vol proppen die hap
pi_19875873
wat deed je dan precies op de webcam?
  maandag 14 juni 2004 @ 11:19:41 #23
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_19875894
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef Chirma het volgende:
idd JayTD, ik denk dat je gelijk hebt. Maar zoals je zegt is het heel moeilijk.. ze weet wat ik geil vind en speelt daar elke keer weer precies op in. De volgende keer dat ze me wil opgeilen zal ik mijn best doen om er niet op in te gaan zoals ze wil, maar nuchter te blijven en zeggen dat het fout is. Toch weet ik niet of ik dit wel kan.
zou die webcam iig een tijdje uit laten dan...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 14 juni 2004 @ 11:50:52 #24
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_19876707
Ik zou gewoon alles in de praktijk brengen op haar.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  maandag 14 juni 2004 @ 11:52:48 #25
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_19876752
Als je achter je pc op haar geilt, dan kun je haar ookwel irl neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')