Hoi R&P'ers, ik kom niet vaak in dit sub-forum maar ik wil toch even jullie om advies vragen want ik vind de situatie waar ik nu inzit een beetje moeilijk.
Al een paar jaar heb ik een vriendin waar ik goed mee kan opschieten, omdat ze niet in de zelfde stad als ik woont (vroeger zaten we bij elkaar op school, nu niet meer) zie ik haar eigenlijk bijna nooit. Ze is zestien jaar, ik achttien. We zijn laatst naar de film geweest en het was heel gezellig. Ik ben niet verliefd op haar en ben blij haar als vriendin te hebben, zij heeft in het verleden veel voor mij betekend door naar de me te luisteren op momenten dat ik het nodig had.
Nu heb ik op koninginnedag (voor 1 euro) een (goeie) webcam gekocht en we vinden het leuk om elkaar te zien als we met elkaar chatten. Afgelopen week gaan de gesprekken eigenlijk bijna alleen over seks. We hebben fantasieën aan elkaar verteld en verteld wat we lekker vonden. Op een bepaalde manier vonden we het allebei wel geil om elkaar iets te zien doen op de webcam en dat deden we ook.
Gisteravond weer, ik vond het echt supergeil om te zien wat ze deed, maar toch voel ik me er schuldig over. Ik vind het niet passen in een normale vriendschapsrelatie. Het is erg opwindend om haar dingen te zien doen, maar het is niet normaal om elke keer te geilen op een vriendin. Ze vroeg me of ik het ook in het echt wilde doen, maar ik zei dat ik dat niet wilde. Ze zei dat ze dat erg jammer vond. Dit vind ik heel lastig, zij wil graag in het echt seks met mij.. ik niet met haar, ik gebruik de webcam eigenlijk meer als spannend alternatief van een pr0n-filmpje.
Ik voel me schuldig omdat ik in mijn ogen misbruik maak van het feit dat zij duidelijk meer met we wil dan ik. Van de andere kant wil zij ook graag dit via de webcam doen en vinden we het allebei opwindend, dus zoveel kwaad kan het niet voor onze vriendschap.. maar toch voel ik me schuldig.
Is dat schuldgevoel terecht? Moet stoppen met cammen op deze manier? Ik wil zoieso geen echte seks met haar hebben, simpelweg omdat ik niet verliefd op haar ben (dit weet ze ook). Denken jullie dat doorgaan zoals we nu bezig zijn problemen zal opleveren?
Alvast bedankt voor jullie (serieuze) reacties!!
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.