Ze is vast op je intelligentie gevallen; "hoord", "ato" en "duseh", allemaal woorden waar een ato-vrouwtje plat voor gaat....quote:Op maandag 14 juni 2004 03:49 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
of ze zit in 5 ato.. duseh..
1. Newbie, i don't care hoe oud de oprichter is.. jij bent teoud voor deze site..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, newbie, heb je toevallig enig idee hoe oud de oprichter van de site is?
[..]
Als ze een relatie met jou heeft kan ze niet al te kritisch zijn, vandaar.
[..]
Wat heb je toch met je leeftijd, ben je bang voor een politieinval ofzo
een meisje die op kleine kinderen valt? poepoe..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:53 schreef Xennia het volgende:
ik ben boven de 25, kasta niet
ja dat is de trend tegenwoordig he?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:53 schreef Xennia het volgende:
ik ben boven de 25, kasta niet
wil ik niet eens?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:54 schreef Finchy het volgende:
"Gaat heen en vermenigvuldigt U"
Waar wacht je nog op?
Als je veel kinderen wil kan je er het beste zo vroeg mogelijk aan beginnen.
Dan verlopen de bevallingen op latere leeftijd stukken beter. Las ik in de Elsevier volgens mij.
ze kunnen nks van hun eigen leeftijd krijgen?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:56 schreef rubbere_ronnie het volgende:
[..]
ja dat is de trend tegenwoordig he?
oude vrouwen die jonge kerels aan de haak slaan![]()
ik kan mij vergissen natuurlijk, maar volgens mij is dat ook vrij respectloosquote:Op maandag 14 juni 2004 03:55 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
niet zoals jou slet die elke keer een ander heeft..
hoe mensen naar mij doen doe ik terug..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:57 schreef rubbere_ronnie het volgende:
[..]
ik kan mij vergissen natuurlijk, maar volgens mij is dat ook vrij respectloos
quote:Op maandag 14 juni 2004 03:55 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
1. Newbie, i don't care hoe oud de oprichter is.. jij bent teoud voor deze site..
wat is tejong?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
Kasta is natuurlijk gewoon een lul.. Maar ik ben eerder van mening dat sommigen te jong zijn voor deze site.
.
hoe oud ben jij? volgens mij ben jij ook vééél te oud voor deze jongerensitequote:Op maandag 14 juni 2004 03:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
Kasta is natuurlijk gewoon een lul.. Maar ik ben eerder van mening dat sommigen te jong zijn voor deze site.
.
Dat doet niets af aan het feit dat ik sommigen te jong vind.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:01 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
wat is tejong?
ik denk eerder dat hier meer mensen onder de 20 als bovende 20 zitten hoor
Ja, dat zeg ik net.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:01 schreef rubbere_ronnie het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? volgens mij ben jij ook vééél te oud voor deze jongerensite![]()
![]()
nah,quote:Op maandag 14 juni 2004 04:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het feit dat ik sommigen te jong vind..
Ik ben ook 25 en het duurt niet lang voor ik 26 hoop te worden. Ik zal alvast afscheid nemen...
heey jij eperon? val even dood.. mkay?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:08 schreef eperon het volgende:
heey jij christen, was jij mn voeten ff, mkay?
waarom die vijandigheid? je zei net dat je mensen behandeld zoals ze jou behandelen. Ik behandel jou als een christen, en jij verwenst mij dood? rare vogel die je dr bentquote:Op maandag 14 juni 2004 04:08 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
heey jij eperon? val even dood.. mkay?
quote eens waar ik het zeg waar ik het wil?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:14 schreef Finchy het volgende:
Wil je haar wel neuken?
Maar je mag het dus niet...
Dus je gaat met haar trouwen om haar te neuken?
En dat heet vragen om een ban....quote:Op maandag 14 juni 2004 04:08 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
heey jij eperon? val even dood.. mkay?
Ik vroeg het aan je.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:17 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
quote eens waar ik het zeg waar ik het wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |