Waarom neem je geen wijf van je eigen leeftijd dan? Rennen die harder?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:23 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
hm.. sorry maar qua leeftijd schelen mn vriendin en ik dus haast niks.. jammer next poging
maakt nks uit.. desnoods ban ik die hele rank..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dynamisch IP.
omdat mn vriendin mn eigen leeftijd is?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom neem je geen wijf van je eigen leeftijd dan? Rennen die harder?
Hmm, en jij komt over als iemand zonder respect...quote:Op maandag 14 juni 2004 03:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij komt over als een ventje dat geen wijf kan krijgen en dus allang genoegen neemt met een zo jong mogelijk grietje aangezien die nog niet zo kritisch zijn...
Én die allerlei goedkope uitvluchten bedenkt voor zijn maagdelijkheid.
"Dat is een bewuste keuze"![]()
Nee hoor, check de feiten maar...quote:Op maandag 14 juni 2004 03:25 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
sorry ik denk dat je het over een ander geloof hebt..
het kwartje is gevallen!quote:Op maandag 14 juni 2004 03:26 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Hmm, en jij komt over als iemand zonder respect...
Je bent 15?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:25 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
omdat mn vriendin mn eigen leeftijd is?
allemaal katholiek, jammer.. next poging..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, check de feiten maar...
Je grote voorbeelden misbruiken ook kinderen; ik snap nu ook beter waarom je zo'n overtuigd christen bent
Ga mij nog niet de les lezen over dingen waar je geen verstand en ervaring mee hebt, knulquote:Op maandag 14 juni 2004 03:26 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
'wijf'?? het is meisje of vrouw...
'neuken?' vrijen heet zoiets...
nee...quote:Op maandag 14 juni 2004 03:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent 15?
sorry maar dat soort teksten vind ik respectloos..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga mij nog niet de les lezen over dingen waar je geen verstand en ervaring mee hebt, knul.
Waarom durf je je leeftijd nu niet meer te noemen, jochie?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:29 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nee...
en jij bent hard opweg naar de 4e perm ban zeker..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom durf je je leeftijd nu niet meer te noemen, jochie?.
Respect is subjectiefquote:Op maandag 14 juni 2004 03:29 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
sorry maar dat soort teksten vind ik respectloos..
Zo hej, weer een voorbeeldje van je uitstekende perceptievermogenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:32 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
en jij bent hard opweg naar de 4e perm ban zeker..
whaha....quote:Op maandag 14 juni 2004 03:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Respect is subjectief.
En de mening van een timide pedo interesseert me niet echt in dit geval.
Ik neem aan dat je gisteren ook al "iets" met haar had?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:36 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
whaha....
je bent echt grappig..
mn vriendin is 16.. kan nie eens pedo zijn..
maar oke..
ik ben niet eens een verklaring schuldig aan:quote:Op maandag 14 juni 2004 03:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo hej, weer een voorbeeldje van je uitstekende perceptievermogen.
Maarreuh, vertel, waarom durf je het niet te zeggen?
we hebben een half jaar.. dus ja..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gisteren ook al "iets" met haar had?
Maar het zou een briljant slotpleidooi voor Marc Dutroux zijn: "Ja rechter, ziet u, na een jaar in m'n kelder werd ze 16, dus eigenlijk ben ik onschuldig"
En dat zegt de vent die zijn vriendin feliciteert via internetquote:Op maandag 14 juni 2004 03:40 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
beetje internet meiden loopt te versieren omdat hij geen vriendin irl kan krijgen? je kent haar zeker via fok omdat je inhet echt geen leven hebt.
Ze is 26, ik houd niet van bloed aan m'n lul en het gezever van zo'n jong pubersnolletje...quote:En dan mij een beetje pedo noemen? schat die vriendin van jou ook misschien net 18.. zal wel niet veel ouder zijn.
Als je nu eerst eens even vertelt hoe oud je bent, misschien mag je me dan blaag noemenquote:Daarbij ben ik geen verklaring schuldig aan zn klein rotblaag als jou.
Zeg dat maar tegen de politie als ze je weer bij de basisschool wegjagenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
zelfs toen ze 15 was was ik geen pedo
poepoe 26..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat zegt de vent die zijn vriendin feliciteert via internet.
[..]
Ze is 26, ik houd niet van bloed aan m'n lul en het gezever van zo'n jong pubersnolletje...
Zit ook geen uitdaging meer aan enzo, iedereen kan er overheen
[..]
Als je nu eerst eens even vertelt hoe oud je bent, misschien mag je me dan blaag noemen.
Maar ik begrijp dat je leeftijd nogal gevoelig ligt?.
oh ze zit in 5 ato.. duseh..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de politie als ze je weer bij de basisschool wegjagen :').
Whehehe, newbie, heb je toevallig enig idee hoe oud de oprichter van de site is?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:48 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
poepoe 26..
wat doen jullie op fok?!
tis een jongeren site hoor..
alles boven de 25 hoord hier niet thuis vind ik..
Als ze een relatie met jou heeft kan ze niet al te kritisch zijn, vandaarquote:euhm, ik ben morgen middag pas bij der.. duseh..
poepoe,, jij kan zeker geen relatie zonder seks ? zielig hoor.. en een pubersnol? je vriendin bedoel je ofzo zekeR? mensen die je niet kent kun je al helemaal niet veroordelen.
Wat heb je toch met je leeftijd, ben je bang voor een politieinval ofzoquote:ik ben onder de 20..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |