Je zit hierboven met haar te slijmenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:05 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
ik hoop voor jou dat je ooit een vriendin krijgt.. aan je niveau te zien denk ik van niet..
zielepiet... krijg medelijde met je..
nooit gehoord voor geen seks voor t huwelijk? nee zker? zeker een player die elke dag een ander heeft?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
En een wijf neuken van 15 is strafbaar.
hm nee... ik hou teminste van mn vriendin, als jij uberhaupt weet wat houden van is..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zit hierboven met haar te slijmen.
Oftewel, je mag hem er nog niet in proppenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:11 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nooit gehoord voor geen seks voor t huwelijk? nee zker? zeker een player die elke dag een ander heeft?
kasta zei dus: je zit hierboven met haar te slijmenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:11 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
nooit gehoord voor geen seks voor t huwelijk? nee zker? zeker een player die elke dag een ander heeft?
nee, het is gewoon een krentquote:Op maandag 14 juni 2004 03:08 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
uitgegaan?
onthoudt 1 ding, liefde is onbetaalbaar
Sorry, jij weet nog niet wat echte liefde is... nooit een relatie gehad zeker?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, je mag hem er nog niet in proppen.
Slijm je daarom zoveel met haar?
ach, mensen die nooit een vriendin hebben gehad weten niet wat slijmen is..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
kasta zei dus: je zit hierboven met haar te slijmen
oke dan zal ik het voor je spellen: kasta h-e-e-f-t e-e-n r-e-l-a-t-i-e en wel met m-i-jquote:Op maandag 14 juni 2004 03:14 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Sorry, jij weet nog niet wat echte liefde is... nooit een relatie gehad zeker?
oh, mt andere woorden: h-i-j g-e-b-r-u-i-k-t j-e-....quote:Op maandag 14 juni 2004 03:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
oke dan zal ik het voor je spellen: kasta h-e-e-f-t e-e-n r-e-l-a-t-i-e en wel met m-i-j
omdat?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:16 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
oh, mt andere woorden: h-i-j g-e-b-r-u-i-k-t j-e-....
En net beweer je nog dat ik een player benquote:Op maandag 14 juni 2004 03:14 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nooit een relatie gehad zeker?
Tuurlijk, en als zij toch plotseling zegt: "Nou knul, vooruit, je mag er even op" dan offer jij je wel even op voor haar hé?quote:ene mag? willen alle2 w88en tot huwelijksnacht.. maar oke..
godverdomme wat ben jij traag van begripquote:Op maandag 14 juni 2004 03:15 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ach, mensen die nooit een vriendin hebben gehad weten niet wat slijmen is..
quote:Op maandag 14 juni 2004 03:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
omdat?
Dit komt over als iemand die een meisje alleen maar heeft voor seks..quote:Oftewel, je mag hem er nog niet in proppen .
Slijm je daarom zoveel met haar?
Sorry, maar we zijn alle 2 christelijk.. en willen alle 2 wachten tot het huwelijk.. dus wat loop je dom te lullen?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
En net beweer je nog dat ik een player ben
[..]
Tuurlijk, en als zij toch plotseling zegt: "Nou knul, vooruit, je mag er even op" dan offer jij je wel even op voor haar hé?
dat komt dan goed uit, want ik kan me ook niet inhouden. Trouwens we wonen samenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Dit komt over als iemand die een meisje alleen maar heeft voor seks..
en zich niet kan inhouden bij een meisje.
dan mag je zn niveau wel bijwerken..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat komt dan goed uit, want ik kan me ook niet inhouden. Trouwens we wonen samen
En jij komt over als een ventje dat geen wijf kan krijgen en dus allang genoegen neemt met een zo jong mogelijk grietje aangezien die nog niet zo kritisch zijn...quote:Op maandag 14 juni 2004 03:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Dit komt over als iemand die een meisje alleen maar heeft voor seks..
en zich niet kan inhouden bij een meisje.
moet ik hem bekeren tot het christendom?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:21 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
dan mag je zn niveau wel bijwerken..
hm.. sorry maar qua leeftijd schelen mn vriendin en ik dus haast niks.. jammer next pogingquote:Op maandag 14 juni 2004 03:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij komt over als een ventje dat geen wijf kan krijgen en dus allang genoegen neemt met een zo jong mogelijk grietje aangezien die nog niet zo kritisch zijn...
Én die allerlei goedkope uitvluchten bedenkt voor zijn maagdelijkheid.
"Dat is een bewuste keuze"![]()
Zelfs jullie bisschoppen misbruiken kinderen, dus wat dat betreft ben je goed bezig, raschristen van mequote:Op maandag 14 juni 2004 03:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Sorry, maar we zijn alle 2 christelijk.. en willen alle 2 wachten tot het huwelijk.. dus wat loop je dom te lullen?
Dynamisch IPquote:Op maandag 14 juni 2004 03:22 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Het ip: 62.234.123.207 is verbannen van onze website
sorry ik denk dat je het over een ander geloof hebt..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfs jullie bisschoppen misbruiken kinderen, dus wat dat betreft ben je goed bezig, raschristen van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |