quote:Op maandag 14 juni 2004 01:34 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Die muziekjes tussendoor zjn gaaf.
Niet alleen BoB, maar ook bij bijvoorbeeld Battlestar Galactica heb je dat ook. Sowieso vind ik het geen niveau om sexnummers te adverteren op de landelijke tv. Maar ach, het is SBS hè....quote:Op maandag 14 juni 2004 01:36 schreef MrX1982 het volgende:
Band Of Brothers op DVD kopen heb je er geen last meer van
Ja is idd beetje jammer die reclames. Maar verwacht niets anders van zo'n campingzender als sbsquote:Op maandag 14 juni 2004 01:37 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Niet alleen BoB, maar ook bij bijvoorbeeld Battlestar Galactica heb je dat ook. Sowieso vind ik het geen niveau om sexnummers te adverteren op de landelijke tv. Maar ach, het is SBS hè....
quote:Op maandag 14 juni 2004 01:39 schreef RiX het volgende:
Waarom leg jij zo midden in de nacht naar de rerun van bandofbrothers te kijken? en kan die kutserie niet gauw afgelopen zijn... Ik zit op die wijve te wachte
0906 0526 was het toch?quote:Op maandag 14 juni 2004 01:41 schreef PvtRyan het volgende:
0906 09xx (vergeten) da's een lekker nummertje!
Tjah, er zijn natuurlijk mensen die echt geloven dat ze bellen met die meisjes uit die reclames....quote:Op maandag 14 juni 2004 01:43 schreef Hephaistos. het volgende:
En soms halen ze echt de lelijkste wijven ervoor vanachter de kassa vandaan, da's nog veel erger. Wie wil er nou bellen naar een uitgezakte geblondeerde huisvrouw?
Voor het antwoord bel: 0909-waaromuitgezaktehuisvrouw?quote:Op maandag 14 juni 2004 01:43 schreef Hephaistos. het volgende:
En soms halen ze echt de lelijkste wijven ervoor vanachter de kassa vandaan, da's nog veel erger. Wie wil er nou bellen naar een uitgezakte geblondeerde huisvrouw?
Bedoel je hiermee te zeggen dat er geen naakt schoolmeisje ("ik ben net 18 geworden hihi") al vingerend achter die telefoon zit?quote:Op maandag 14 juni 2004 01:46 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Tjah, er zijn natuurlijk mensen die echt geloven dat ze bellen met die meisjes uit die reclames....
maar mensen met zo'n beperkte denkvermogen mogen niet eens over een telefoon beschikken imho
reality sucks huhquote:Op maandag 14 juni 2004 01:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee te zeggen dat er geen naakt schoolmeisje ("ik ben net 18 geworden hihi") al vingerend achter die telefoon zit?![]()
Ik ben al 20 hoor!quote:Op maandag 14 juni 2004 01:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Bedoel je hiermee te zeggen dat er geen naakt schoolmeisje ("ik ben net 18 geworden hihi") al vingerend achter die telefoon zit?![]()
Ow, dus categorie " uitgezakte geblondeerde huisvrouw"quote:Op maandag 14 juni 2004 02:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben al 20 hoor!
Ik werk zelf bij de Sales afdeling van SBS en heb de hele dag te maken met reclames, en dus ook met dit soort reclames.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:37 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Niet alleen BoB, maar ook bij bijvoorbeeld Battlestar Galactica heb je dat ook. Sowieso vind ik het geen niveau om sexnummers te adverteren op de landelijke tv. Maar ach, het is SBS hè....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |