abonnement Unibet Coolblue
pi_20776701
Uit de cd booklet:

  • 1 Spitfire
    Written by L. Howlett. Vocals by J.Lewis. Stab Creation Matt Robertson.

  • 2 Girls
    Written by L. Howlett/
    J. MARTINEZ/F. COOKE/HUBERT BARCLAY EAVES III/JAMES WILLIAMS. Vocal contribution by The Magnificent Ping Pong Bitches. "Girls" contains elements from "Style Of The Street" written by J. Martinez/F. Cooke, and elements from "You're The One For Me" written by Hubert Barlay Eaves III/James Williams.

  • 3 Memphis Bells
    Written by L. Howlett and N. Maclellan. Vocal contribution by Princess Superstar.

  • 4 Get Up Get Off
    Written by L. Howlett. Vocals written by Twista, Shahin Badar and J. Lewis Co-produced by Dave Pemberton - Strongroom.

  • 5 Hot Ride
    Written by L. Howlett &
    J. WEBB. Vocals written by J. Lewis. Guitar played by Scott Donaldson. Backing vocal Hanna Robinson. Bass guitar L. Howlett. "Hot Ride" contains elements from "Up Up And Away" written and composed by Jim Webb.

  • 6 Wake Up Call
    Written by L. Howlett. Vocals written by Kool Keith. Additional vocals by Louise Boone and Hanna Robinson. Freakin flute by Jim Hunt.

  • 7 Action Radar
    Written by L. Howlett. Vocals written by Paul 'Dirtcandy' Jackson. Additional vocals by Louise Boone. Guitar by Mike Horner and L. Howlett.

  • 8 Medusa's Path
    Written by L. Howlett and N. Maclellan. Thanks to Damian Taylor's Parents' trip to Iran. "Medusa's Path" contains elements from "
    ELAHAYE Naz" composed by Rooholah Khaleghi and performed by Gholamhossein Banan. "Medusa's Path" also contains elements from "Plastic Dreams-Hohner Retro Mix" written by Robin Albers.

  • 9 Phoenix
    WRITTEN BY L. HOWLETT & R. VAN LEEUWEN.
    Beats and bass and analogue shit by L. Howlett. Additional vocal by Louise Boone. Guitar by Matt Robertson. "Phoenix" contains elements from "Love Buzz" written by Robert Van Leeuwen.

  • 10 You'll Be UNDER MY WHEELS
    Written by L. Howlett and N. Maclellan.
    Vocals by Kool Keith. Guitar by Jim Davies and L. Howlett

  • 11 The Way It Is
    Written by L. Howlett & R. TEMPERTON.
    Additional vocal by Louise Boone and N. Maclellan. Recreation work by Matt Robertson and Rinse."The Way It Is" based upon "Thriller" written by Rod Temperton.

  • 12 Shoot Down
    Written by L. Howlett/N. Maclellan/
    J. CARTER/G. STEPHENS. Vocals written by L. Gallagher. Bass played by N. Gallagher and L. Howlett. Guitars played by Mike Horner and L. Howlett. Additional production by Jan 'Stan' Kybert. "Shoot Down" contains elements from "My World Fell Down" written by John Carter/Geoff Stephens.

    Thanks to everyone involved in the birth of this record. I am not going to waste this space thanking the famous and infamous.

    Big Thanks to my team...... Mike aaarrrggghhh, Neil accountant, Damian T, Matt absolutely.

    Thanks to Emily, Sarah and everyone at The Lodge.
    Love to all my family, the best sister ever xx, Ray and Ace -the two best kids in the world , and my wife stuff for the best support known to man...love you always xx. Oh and Bazil my dog.

    All tracks written programmed, produced and assaulted by Liam 'Impatient' Howlett.

    Keys, Guitars, Drums and analogue shit by L. Howlett. Additional programming and therapy - Neil Maclellan - you'll be back. All tracks Pro tooled by - Damian Taylor - u must drink more champagne geezer! Pre-production at the Mews Recording Studios. Respect to Dave 'Hello the Mews'.... Mixed by Neil Maclellan and Liam Howlett at Whitfield Street Studios Lubrication by Moet Mastered by Emily Lazar at The Lodge, New York City.
    Now, lets fly!

    (P) & (C) 2004 XL Recordings Ltd

    The copyright in this sound recording is owned by XL Recordings Ltd.
  • pi_20776812

    pi_20784035
    In Japan komt hij al op 11 augustus uit, MET een bonustrack genaamd "more girls". Enig idee waar ik het beste Japanse releases kan bestellen zodat ik AONO een paar dagen na de 11 al in huis kan hebben?
    pi_20785290
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2004 11:21 schreef Vogelman het volgende:
    In Japan komt hij al op 11 augustus uit, MET een bonustrack genaamd "more girls". Enig idee waar ik het beste Japanse releases kan bestellen zodat ik AONO een paar dagen na de 11 al in huis kan hebben?
    More Girls zal waarschijnlijk ook de B-side zijn van Girls.
    pi_20786037
    Japanse release zijn makkelijk + snel te bestellen op cdjapan.co.jp en hmv.co.jp - reken wel op vrij hoge verzend/douane kosten.... 30 euro voor een cd ben je zo kwijt.
    Bleuh.
      zaterdag 24 juli 2004 @ 21:03:19 #131
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_20833940
    Ik heb hem ook ff beluisterd, beste nummers tot nu toe vind ik Hotride en Phoenix
    pi_20834959
    Wat nieuws van vriend van Liam:
    there are plenty of things to look forward to. at least 20 tracks were recorded so they may well come out. talking to liam the other day and he said that the singles were gonna be all new versions, not just album tracks. and then there's the tour which is gonna be less straight than the fotl gigs.

    Met de tour zitten ze iig in december in de UK, daarvoor of daarna rest van Europa
    pi_20841832
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2004 21:59 schreef mouzzer het volgende:
    Wat nieuws van vriend van Liam:
    there are plenty of things to look forward to. at least 20 tracks were recorded so they may well come out. talking to liam the other day and he said that the singles were gonna be all new versions, not just album tracks. and then there's the tour which is gonna be less straight than the fotl gigs.

    Met de tour zitten ze iig in december in de UK, daarvoor of daarna rest van Europa
    Wat is de bron hiervan?
    pi_20842078
    quote:
    I don’t want to pat Propellerhead on the back too much, but... Reason has literally changed my life, getting me back in the studio and enjoying it all again.
    Het lijkt wel een Tell Sell programma.
    http://www.propellerheads(...)m?fuseaction=prodigy
    pi_20846732
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 11:47 schreef haaahaha het volgende:

    [..]

    Wat is de bron hiervan?
    Martin James, vriend van Liam en schrijver van de officiele Prodigy boeken
    pi_20846909
    Snap ik.
    Maar van welke site heb je dit, of heb je hem persoonlijk gesproken?
    pi_20847639
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 16:17 schreef haaahaha het volgende:
    Snap ik.
    Maar van welke site heb je dit, of heb je hem persoonlijk gesproken?
    Forum van nekosite.
    pi_20847658
    Ah *lul* doe me effe het linkje van die post man.
    pi_20849548
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 16:55 schreef haaahaha het volgende:
    Ah *lul* doe me effe het linkje van die post man.
    Nou omdat je het zo aardig vraagt:

    http://www.nekozine.co.uk(...)splay;num=1090536046
    pi_20860306
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 12:03 schreef haaahaha het volgende:

    [..]

    Het lijkt wel een Tell Sell programma.
    http://www.propellerheads(...)m?fuseaction=prodigy
    "It's obviously bullshit , a good publicity stunt by Propellerhead and Liam would've gotten a lot of freebies out of it im sure....Same old story tell 'em a pack of lies about your album and send the wannabee's on a wild goose chase......
    Producers don't give away their secrets just like the DJ's who cover the middle of their records..."
    pi_20860578
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 18:27 schreef mouzzer het volgende:

    [..]

    Nou omdat je het zo aardig vraagt:

    http://www.nekozine.co.uk(...)splay;num=1090536046
    Thx!!
    pi_20867632
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2004 11:21 schreef Vogelman het volgende:
    In Japan komt hij al op 11 augustus uit, MET een bonustrack genaamd "more girls". Enig idee waar ik het beste Japanse releases kan bestellen zodat ik AONO een paar dagen na de 11 al in huis kan hebben?
    Je kunt de Japanse import versie gewoon bestellen via http://www.bol.com
    Die hebben em op 13 augustus.
    pi_20871413
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 04:37 schreef PDOA het volgende:

    [..]

    "It's obviously bullshit , a good publicity stunt by Propellerhead and Liam would've gotten a lot of freebies out of it im sure....Same old story tell 'em a pack of lies about your album and send the wannabee's on a wild goose chase......
    Producers don't give away their secrets just like the DJ's who cover the middle of their records..."
    Waar komt die qoute vandaan want klopt niks van. Ten eerste wordt er to nu zo goed al geen publiciteit geschonken aan het feit dat Liam Reason heeft gebruikt voor het nieuwe album. Dat artikel van proppellerheads is al meer dan een jaar oud. Heb de link zelf al eens in een vorige Prodigy thread gezet.

    Ten tweede Liam laat zich niet gebruiken voor zo'n publiciteitsstunt, zelfde als met het artikel over een of andere mixer. Hoe kan een programma dat voor iedereen makkelijk verkrijgbaar is een geheim van een Producer noemen? Het is duidelijk te horen dat Reason gebruikt is voor het album. Waarschijnlijk is komt deze qoute van iemand die Reason niet snapt en gewoon jaloers is.
    pi_20871452
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 14:47 schreef londonbreakz het volgende:

    [..]

    Je kunt de Japanse import versie gewoon bestellen via http://www.bol.com
    Die hebben em op 13 augustus.
    Zou er niet zeker van zijn, Bol zegt dat wel vaker maar kan wel week later worden. Maar misschien ga ik de import ook maar bestellen. In ieder geval koop ik de 'gelimiteerde' versie.
    pi_20875221
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 17:25 schreef mouzzer het volgende:

    [..]

    Waar komt die qoute vandaan want klopt niks van. Ten eerste wordt er to nu zo goed al geen publiciteit geschonken aan het feit dat Liam Reason heeft gebruikt voor het nieuwe album. Dat artikel van proppellerheads is al meer dan een jaar oud. Heb de link zelf al eens in een vorige Prodigy thread gezet.

    Ten tweede Liam laat zich niet gebruiken voor zo'n publiciteitsstunt, zelfde als met het artikel over een of andere mixer. Hoe kan een programma dat voor iedereen makkelijk verkrijgbaar is een geheim van een Producer noemen? Het is duidelijk te horen dat Reason gebruikt is voor het album. Waarschijnlijk is komt deze qoute van iemand die Reason niet snapt en gewoon jaloers is.
    Je moet eens kijken in de diverse forums hoeveel discussies er gaande zijn over het gebruik van reason in het nieuwe album. Als dat geen (goede al dan niet niet goede, afhankelijk wat je van het album vindt) reclame is voor propellerhead.

    Reason is niet het geheim, maar het kan wel een goede tool zijn, blijkbaar. En iedereen die denkt een goed geheim te hebben, wat pakt ie dan? Precies, die tool die blijkbaar goed werkt!

    En of Liam zich niet leent voor reclamestunts, bmw maakt in hun nieuwe tvcommercial gebruik van You'll Be Under My Wheels.
    pi_20879024
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 20:34 schreef haaahaha het volgende:

    [..]

    Je moet eens kijken in de diverse forums hoeveel discussies er gaande zijn over het gebruik van reason in het nieuwe album. Als dat geen (goede al dan niet niet goede, afhankelijk wat je van het album vindt) reclame is voor propellerhead.

    Reason is niet het geheim, maar het kan wel een goede tool zijn, blijkbaar. En iedereen die denkt een goed geheim te hebben, wat pakt ie dan? Precies, die tool die blijkbaar goed werkt!

    En of Liam zich niet leent voor reclamestunts, bmw maakt in hun nieuwe tvcommercial gebruik van You'll Be Under My Wheels.
    En door wie worden die discussies gevoerd? Grotendeels al Reason gebruikers. Als het echt een reclamestunt is dan zou dit artikel week na release van album uitkomen en niet ruim jaar van te voren. In het artikel legt Liam uit waarom hij Reason gebruikt, tuurlijk is dat goede reclame voor Propellerheads REason dat heb ik ruim maand geleden nog gezegd MAAR het is geen reclamestunt en daar ging de qoute over! Dat het leugens zijn en alleen voor het geld is en dat is dus bullshit.

    Het niet geheimhouden van het gebruik van Reason wordt als reden gegeven dat het bericht wel een reclamestunt moet zijn. Liam heeft ruim jaar geleden al over gebruik van Reason verteld, dus het reclamestunt verhaal is gewoon bullshit daar gaat het om.

    YBOMW is van The Prodigy niet van Liam. Ik zei Liam leent zich niet voor reclamestunts, Prodigy muziek wordt al jaren gebruikt in trailers en weet ik wat nog meer. Ik heb Liam nog nooit in een reclame gezien waar hij een product aan zit te prijzen (voor wat goodies alsof hij dat nodig heeft, hij heeft een Maclaren F1 in de garage staan ) zoals hier wel wordt beweerd. Zit een groot verschil tussen. Gebruik van Reason is GEEN reclamestunt zoals die qoute dus wel beweerd.
    pi_20879550
    Nee, ik ben het met je eens dat liam zo'n interview niet als reclame voor reason of propellerhead geeft, maar het gewoon zijn verhaal is. Het is echter ondertussen wel mooi reclame voor propellerhead.
    Het zijn overigens niet grotendeels reason gebruikers die die discussies voeren.

    Keith en Maxim's inbreng op het album is 0,0, wat mij betreft is The Prodigy live liam, keith en maxim, en The Prodigy alleen liam.
    pi_20880356
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 23:32 schreef haaahaha het volgende:
    Nee, ik ben het met je eens dat liam zo'n interview niet als reclame voor reason of propellerhead geeft, maar het gewoon zijn verhaal is. Het is echter ondertussen wel mooi reclame voor propellerhead.
    Het zijn overigens niet grotendeels reason gebruikers die die discussies voeren.

    Keith en Maxim's inbreng op het album is 0,0, wat mij betreft is The Prodigy live liam, keith en maxim, en The Prodigy alleen liam.
    Denk dat de echte reclame pas na de release van AONO zal beginnen, de promo die uit is is nou niet van de beste kwaliteit namelijk. En de media is nog niet echt bezig met het nieuwe Prodigy album.

    "Prodigy is and always will be Keith, Maxm and me." Liam Howlett

    Omdat ze op dit album niet meedoen horen ze opeens niet meer bij, tellen de vorige albums niet meer mee ofzo? Ze, of in ieder geval Maxim, zullen te horen zijn op b-sides van komende AONO singles. Tellen ze dan wel weer mee

    Liam heeft 20 nummers opgenomen, niet allemaal zelfde style:
    the noreaga track is really good, but it wouldn't have sounded right on AONO. also the lyrics are a bit lame...

    originally liam had the plan of making a hip hop style album with guest MCs, but it all went off in a different direction.
    pi_20880679
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2004 00:05 schreef mouzzer het volgende:

    "Prodigy is and always will be Keith, Maxm and me." Liam Howlett
    Mooizo!!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')