abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35411598
Omdat topic maar weer eens wat leven in te blazen:

weet iemand van jullie waar ik een T-shirt of long sleeve kan krijgen met het oude logo erop? Ik kom er genoeg tegen met die Their Law logo's erop, maar het originele logo lijkt verdwenen....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_35414971
Hot Ride is wel een lekker plaatje .

volgens mij is er van deze plaat ook een clip. met japanse kinderen die een auto jatten en dan een kantoor inrichting vernielen. jammer dat deze niet op de dvd staat
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:26:49 #278
22944 Breetai
....Relax....
pi_35416683
Die Pendulum remix van Voodoo People blijft gewoon heel vet. Op de DVD van Their Law staat ook de videoclip ervan. Heerlijk ziek weer in elkaar gezet.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_35417407
Ik ken The Prodigy pas een paar maanden (There Law There Singles), was verbaast toen ik die clips zag en erachter kwam hoe oud sommige nummers eigenlijk al zijn !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_35429932
Die mix van voodoo people is zeker vet, lekkere snelheid en het originele nummer is ook al pakkend, dit dus ook.
Misschien kun je ergens het oude logo vinden, bewerken voor de drukker en dan je eigen shirt drukken! is niet al te duur. Weet niet of het legaal is hoor.
pi_39145198
Nog mensen die naar Dance Valley gaan?
pi_39146179
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef aldostuta het volgende:
Nog mensen die naar Dance Valley gaan?
Ja ik Als het ff meezit spelen ze de nieuwe track Hurricane Heatwave. Dead Ken Beats is inmiddels ook iets veranderd met heel vet einde maar die is weer uit de set verdwenen

Setlist op dit moment:
new intro
wake the fuck up
breathe
hurricane heatwave
their law
spitfire
no good (06 remix)
back to school
firestarter (06 remix)
action radar
voodoo people (05 remix)

posion
smbu (with guitar)
oos
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 juni 2006 @ 13:36:58 #283
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39147098
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:46 schreef Roi het volgende:
Ik ken The Prodigy pas een paar maanden (There Law There Singles), was verbaast toen ik die clips zag en erachter kwam hoe oud sommige nummers eigenlijk al zijn !
Jij bent de volgende generatie dus
Jij hebt gewoon niet de prodigy meegemaakt in de jaren 90
ik word oud
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_39151987
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:03 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ja ik Als het ff meezit spelen ze de nieuwe track Hurricane Heatwave. Dead Ken Beats is inmiddels ook iets veranderd met heel vet einde maar die is weer uit de set verdwenen

Setlist op dit moment:
new intro
wake the fuck up
breathe
hurricane heatwave
their law
spitfire
no good (06 remix)
back to school
firestarter (06 remix)
action radar
voodoo people (05 remix)

posion
smbu (with guitar)
oos
Zier er goed uit, deze setlist

Al moet ik eerlijk toegeven dat ik alles goed vind zolang voodoo people erin zit
pi_39157291
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:57 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zier er goed uit, deze setlist

Al moet ik eerlijk toegeven dat ik alles goed vind zolang voodoo people erin zit
Hij was begin dit jaar nog beter met de nieuwe mix van Break & Enter als opener, hoe vet is dit:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5499938046948807047&q=prodigy

Tussen Poison en SMBU zit nog een heel stuk met Diessel Power beats en soms ramt Liam er een stukjes Jericho of We are the Ruffest doorheen. Live is het nu zoveel beter dan paar jaar terug. Geen wonder dat ze 2 weken terug op Isle of Wight festival tussen bands als Keane, Coldplay en Franz Ferdinand tot beste band van het festival zijn uitgeroepen om 2 dagen later het rock/metal festival Download zo op z'n kop te zetten dat de tent waarin ze stonden afgesloten moest worden door security vanwege de drukte en het concert even stilgelegd werd omdat mensen in de palen klommen om nog iets te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=1LyX9Of08Pw (mensen in de palen op Download)

http://www.youtube.com/watch?v=Dpi4ASbUxV8 (stukje voodoo people of Download)

Zojuist de eerste (slechte kwaliteit) opnames gehoord van Hurricane Heatwave. Erg vette en rockende track! Moeten ze echt op Dancevalley spelen, is beetje anti DJ cultuur nummer met lyrics als "are you ready to burn Ibiza."
pi_39157429
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:38 schreef --- het volgende:
Hot Ride is wel een lekker plaatje .

volgens mij is er van deze plaat ook een clip. met japanse kinderen die een auto jatten en dan een kantoor inrichting vernielen. jammer dat deze niet op de dvd staat
De clip:

http://video.google.com/videoplay?docid=981372221906557626&q=prodigy

Uiteindelijk geweigerd door Liam om uit te brengen bij de single vanwege te random violence.
pi_39328310
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:11 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Hij was begin dit jaar nog beter met de nieuwe mix van Break & Enter als opener, hoe vet is dit:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5499938046948807047&q=prodigy

Tussen Poison en SMBU zit nog een heel stuk met Diessel Power beats en soms ramt Liam er een stukjes Jericho of We are the Ruffest doorheen. Live is het nu zoveel beter dan paar jaar terug. Geen wonder dat ze 2 weken terug op Isle of Wight festival tussen bands als Keane, Coldplay en Franz Ferdinand tot beste band van het festival zijn uitgeroepen om 2 dagen later het rock/metal festival Download zo op z'n kop te zetten dat de tent waarin ze stonden afgesloten moest worden door security vanwege de drukte en het concert even stilgelegd werd omdat mensen in de palen klommen om nog iets te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=1LyX9Of08Pw (mensen in de palen op Download)

http://www.youtube.com/watch?v=Dpi4ASbUxV8 (stukje voodoo people of Download)

Zojuist de eerste (slechte kwaliteit) opnames gehoord van Hurricane Heatwave. Erg vette en rockende track! Moeten ze echt op Dancevalley spelen, is beetje anti DJ cultuur nummer met lyrics als "are you ready to burn Ibiza."
Die break and enter mix is te vet ja!! Ik heb dat nummer sowieso nog nooit live gehoord, dus zou mooi wezen als hij er toch nog stiekem tussen gepropt wordt
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:47:53 #288
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_39329265
waar hoor ik hurricane Heatwave?
pi_39330712
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:47 schreef TheSeeker_NL het volgende:
waar hoor ik hurricane Heatwave?
http://rapidshare.de/files/23836748/P1010425.MOV.html
pi_39333536
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:00 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

"horen"
Je hoeft niet naar het beeld te kijken Dit is tot nu toe de enige opname.
pi_39334873
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Je hoeft niet naar het beeld te kijken Dit is tot nu toe de enige opname.
Ik bedoelde ermee dat de kwaliteit van het geluid zo slecht is, dat je er amper iets uit kan opmaken
// Last.fm
pi_39337216
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Ik bedoelde ermee dat de kwaliteit van het geluid zo slecht is, dat je er amper iets uit kan opmaken
I know Met het geluid lekker hard krij je toch beetje idee wat voor track het is. Mensen die de track live gehoord hebben waren er allemaal erg positief over en ja daar zaten ook mensen tussen die kritisch zijn. Heb alleen een vermoeden dat ze hem niet op Dancevalley zullen spelen.
pi_39337586
Is het al bekend hoe laat ze spelen op Dance Valley?
// Last.fm
pi_39339548
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:02 schreef XxxPimxxX het volgende:
Is het al bekend hoe laat ze spelen op Dance Valley?
Geen idee nog, Dancevalley is altijd laat met het bekendmaken daarvan. Ik lees net dat Crystal Method een DJ set doet voor het optreden van Prodigy, erg vet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')