abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24879610
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
cool men , wordt misschien wel een hitje
Ik hoop het, anders hebben we onze bandwidth aan niks verspild :p
Tering wat was het ineens druk op de site.

Maarrem.. Kijk uit naar The Prodigy tourdates. Je zal versteld staan, als je ze hoort... voor anderhalf uur in plaats van de schamele 1 uur liive optredens :p
pi_24882258
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:04 schreef Mac.Nificent het volgende:

[..]

Ik hoop het, anders hebben we onze bandwidth aan niks verspild :p
Tering wat was het ineens druk op de site.

Maarrem.. Kijk uit naar The Prodigy tourdates. Je zal versteld staan, als je ze hoort... voor anderhalf uur in plaats van de schamele 1 uur liive optredens :p
Ja jullie waren op gegeven moment zelfs onbereikbaar, waren 2 leuke avondjes. Wat een buzz

Blijkbaar komen ze niet op Pinkpop dus hoop echt weer op optreden in de HMH, ze zijn nu echt zoveel beter dan op lowlands 2001. Dat was maar greatest hits op de automaat spelen. Nu is het weer een orkaan aan geluid en energie, oude tracks in nieuwe jasje, AONO tracks in een nieuw jasje en ook nog eens compleet nieuwe nummers en fills.

Gun Release
  donderdag 3 februari 2005 @ 07:32:03 #228
11502 nipeng
The last ride is free
pi_24896389
En weer open

Sommige links waren twijfelachtig, deze heb ik ook maar verwijderd.
Sorry dat het wat lang duurde maar het forum was aan het bokken.

-edit- vervoek om The Prodigy met dit topic samen te voegen heb ik inmiddels gedaan -edit-

[ Bericht 51% gewijzigd door nipeng op 03-02-2005 16:26:28 ]
pi_24896646

Hier verder maar weer
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:41:56 #230
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_24897297
ja vertel eens wat leuks over de mannen, want na hun laatste single van t nieuwe album ( The Prodigy "Always Outnumbered Never Outgunned") hoor je maar verdomd weinig !!!

Nemen ze weer voor 6 jaar vrijaf ???
pi_24897848
Ze zijn weer helemaal terug aan het komen (althans dat hoop ik )
In de HMH waren ze iig geval SUPER! De nieuwe clip Spitfire is ook erg cool en er zijn al data bekend wanneer ze weer zullen optreden in 2005.!

The Prodigy

Hopelijk zullen ze samen met The Chemical Brothers een nieuwe muziek revolutie ontketenen!
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:34:37 #232
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_24898995
Vond het album Always Outnumbered Never Outgunned niet zo geweldig. Zaten maar 2 echt leuke nummers op en dat zijn Spitfire en Hot Ride. Viel mij tegen helaas
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_24899055
Mja, viel mij ook een beetje tegen. Maar Music for the... blijft een meesterlijke cd.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24899252
Rond Mei komt een 'Best of' cd/dvd en mogelijk live dvd uit. Het wordt niet zo'n standaard best of cd'tje maar eentje met veel rarities en ze hebben 4 nieuwe nummers opgenomen voor deze cd.

Eind Februari komt Spitfire uit maar mogelijk alleen als download single.

Komend jaar spelen ze over de hele wereld zowel festivals als eigen shows, helaas nog geen nederlandse data bekend.

AONO was niet wat er van verwacht werd maar dankzij AONO zijn ze wel weer helemaal terug en iedereen die in de HMH was eind vorig jaar heeft dat kunnen zien.

De video voor Spitfire is echt geweldig! Daarmee gaan ze zich weer in the picture zetten.
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:51:48 #235
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_24899332
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mja, viel mij ook een beetje tegen. Maar Music for the... blijft een meesterlijke cd.
Ja, maar moeten we daar nog steeds op teren !!!

Wat mij betreft lijkt het dan een beetje een eendagsvlieg ook al vind ik ze helemaal geweldig !!!
pi_24900917
Waarom is het vorige topic eigenlijk dichtgegaan vanwege warez? De clip van Spitfire zal straks gewoon op de site van XL Recordings staan. En net als met de filmpjes van live optredens staat deze ook gelinked op een site waarvan de eigenaresse direct contact heeft met Liam Howlett en management van Prodigy. Willen zij het niet op de site dan gaat het er gelijk af.
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:39:21 #237
11502 nipeng
The last ride is free
pi_24902668
Ik gooi dadelijk het topic weer open. Ik heb bij Seborik advies ingewonnen.
Dit topic zal straks worden samengevoegd met het andere topic.
quote:
De clip van Spitfire zal straks gewoon op de site van XL Recordings staan. En net als met de filmpjes van live optredens staat deze ook gelinked op een site waarvan de eigenaresse direct contact heeft met Liam Howlett en management van Prodigy. Willen zij het niet op de site dan gaat het er gelijk af.
Sorry mouzzer maar dit is voor ons niet te controleren.
pi_24903342
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:17 schreef mouzzer het volgende:
Waarom is het vorige topic eigenlijk dichtgegaan vanwege warez? De clip van Spitfire zal straks gewoon op de site van XL Recordings staan. En net als met de filmpjes van live optredens staat deze ook gelinked op een site waarvan de eigenaresse direct contact heeft met Liam Howlett en management van Prodigy. Willen zij het niet op de site dan gaat het er gelijk af.
Post dat de volgende keer gewoon de links naar de pagina's van die sites
pi_24905565
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 14:39 schreef nipeng het volgende:
Ik gooi dadelijk het topic weer open. Ik heb bij Seborik advies ingewonnen.
Dit topic zal straks worden samengevoegd met het andere topic.
[..]

Sorry mouzzer maar dit is voor ons niet te controleren.
Dat hoeft geeneens een videoclip is sowieso geen warez want het dient ter promotie en is niet algemeen commercieel beschikbaar. Het lijkt mij juist dat een band graag wil dat z'n video overal te zien is, beter promotie kan je niet wensen voor de komende single. Zelfs het tv kanaal waar de video van is opgenomen heeft die hier nu weghaalde site bedankt voor alle aandacht en promotie

Single van Spitfire is mogelijk alleen als download te krijgen wat wel weer erg jammer zou zijn.
  donderdag 3 februari 2005 @ 18:14:12 #240
11502 nipeng
The last ride is free
pi_24905640
Volgens mij zit er ook op die clips copyright maar ik hou wat je zegt straks nog even tegen Summoner aan, wellicht heeft hij andere inzichten
pi_24912593
tuurlijk zit daar copyright op. het is beeld- en geluidsmateriaal dat door iemand gemaakt is. dat die clip (nog) niet te koop is verandert daar niets aan natuurlijk. alleen als de maker (of rechthebbende... ) toestemming geeft om het te verveelvoudigen is het legaal.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_24913937
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:14 schreef nipeng het volgende:
Volgens mij zit er ook op die clips copyright maar ik hou wat je zegt straks nog even tegen Summoner aan, wellicht heeft hij andere inzichten
Er is een verschil tussen copyright en warez, als je alles verbiedt waar copyright opzit kan je de helft van de frontpage berichten weghalen laat staan de vele foto's en filmpjes die zonder problemen op het forum gepost worden. Zie in dit topic de foto hier vlak boven, is de officiele foto van het officiele Prodigy boek geschreven door Martin James, op die foto zit copyright. Haal die dan ook weg. Warez zijn commercieel beschikbaar, videoclips zijn dat niet die zijn er ter promotie. (net als de foto hierboven)

van http://www.brainkiller.it
all this wouldn't be real without Austrian GO TV! They have thanked us for promoting the channel, but they are more than welcome!

Maar het is aan jullie, enige wat ik hiermee wil zeggen is dat het verspreiden van videoclips de band niet schaadt maar juist ten goede komt.
pi_24917638
Berichtje van Liam over de release van Spitfire:

04/02/2005 - posted by LIAM HHH
we r deciding how we r to release spitfire single. it may b a download first with 12". and then 2-3 weeks after that fans will be able to get the a cd with an extra trak possibly. we r not concerned about makin this record chart eligable .to me it is always important to have something u can actually hold--fuk the internet!

fly spitfires
  maandag 7 februari 2005 @ 23:07:43 #244
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_24979106
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:20 schreef MadScientist het volgende:
tuurlijk zit daar copyright op. het is beeld- en geluidsmateriaal dat door iemand gemaakt is. dat die clip (nog) niet te koop is verandert daar niets aan natuurlijk. alleen als de maker (of rechthebbende... ) toestemming geeft om het te verveelvoudigen is het legaal.
Precies. Voor clips hanteren we dezelfde regels als voor mp3's, linken mag alleen als de bron de site van de band/artiest of het label is, of in andere gevallen als er duidelijk uit op te maken valt dat men toestemming gegeven heeft voor de verspreiding van het bestand. En clips vallen zeker niet onder freeware of iets dergelijks, veel labels en bands/artiesten brengen dvd's met clips uit en daar laten ze je ook voor betalen. Dus als de bron dubieus is worden links naar clips gewoon verwijderd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Summoner op 07-02-2005 23:20:07 ]
pi_24988618
07/02/2005 - posted by liam h
we r gathering our ideas on what we r gonna call our best of-retrospect album. post any ideas on the site or neko site and if it gets used the winner gets a 'wonderfull prize' which i dont know what it is yet.thought it may be fun to hear some of ur thoughts.

peace

Tijd om creatief te worden
pi_25092955
En hier is dan de officiele link naar de nieuwe video van Prodigy:

http://www.xlrecordings.com/broadcast/~spitfire/

En Prodigy staat dit jaar op Pinkpop.
pi_25093554
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:59 schreef mouzzer het volgende:
En hier is dan de officiele link naar de nieuwe video van Prodigy:

http://www.xlrecordings.com/broadcast/~spitfire/

En Prodigy staat dit jaar op Pinkpop.
We gaan dit jaar dus naar Pinkpop!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_25130109
Ik hou helemaaaaaaal niet van pinkpop....
pi_25137631

-edit-
pi_25146188
Prodigy op Pinkpop

Maar om nu alle 3 de dagen te gaan voor 1 band

Kun je niet alleen een kaartje voor de zondag krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')