Voor een tienjarige ben je nog wel laat op...quote:Op zondag 13 juni 2004 22:31 schreef xman het volgende:
Papa?
Ach, om eerlijk te zijn, toen die tijd was ik allang blij dat ik even tijdens het spijbelen ergens goedkoop, droog en warm mijn kwakkie kwijt kon.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef Little_Meanie het volgende:
wat schuift dat?
hahaquote:Op zondag 13 juni 2004 22:35 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Ach, om eerlijk te zijn, toen die tijd was ik allang blij dat ik even tijdens het spijbelen ergens goedkoop, droog en warm mijn kwakkie kwijt kon.
Je zit comfortabel, beschikt over wat boekjes en films...en ach, voor een trekpuber is dat wel okay..toch?
Ik vind van wel. Het is er natuurlijk ook vaak meer dan 1. En hoe leg je dat aan je vrouw uit? Een hoop gedonder kan je ervan krijgen. Lijkt me niks om over een jaar of 16 een puber hier aan de deur te krijgen die zegt dat ik haar biologische vader ben....quote:Op zondag 13 juni 2004 22:35 schreef Fratz het volgende:
is het zo erg dan om een biologisch kind van je te ontmoeten?
heel gewoon. uit ideologisch ookgpunt (om anderen te helpen) heb je vroeger sperma gedoneerd. vooral dat "help"aspect daar zijn vrouwen gevoelig voor.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:38 schreef 303 het volgende:
[..]
...En hoe leg je dat aan je vrouw uit? ....
10 jaar terug was de wetgeving anders. Mijn zaad was toen mijn visitekaartje.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:33 schreef yogidrink het volgende:
haha let maar op over een paar jaar staan ze voor je deur.
Jij bent niet subjectief.... Neuken?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:39 schreef HeatWave het volgende:
---> SEX
Nee andermans sperma in je vrouws/ vriendins vagina stoppen met een stokjequote:Op zondag 13 juni 2004 22:44 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Jij bent niet subjectief.... Neuken?
Dat is natuurlijk uitgesloten. Je doneert, daarmee maak je een medemens weer gelukkig, jij hebt een kleine vergoeding voor iets waar je toch al niet vies van bent en that's it.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:40 schreef frederik het volgende:....bla..bla...bla .... Een niet ondenkbaar gevolg zou kunnen zijn dat zaaddonoren straks een verplichte DNA test krijgen, en dan allimentatie voor hun zoon of dochter moeten gaan betalen.....bla...bla...bla...
Geven ze die garantie nu zwart op wit af dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:50 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk uitgesloten. Je doneert, daarmee maak je een medemens weer gelukkig, jij hebt een kleine vergoeding voor iets waar je toch al niet vies van bent en that's it.
Ze mogen je nooit en te nimmer aansprakelijk stellen voor de opvoeding en/of onkosten die daarmee verbonden zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |