hutspot is toch een voorloper van een hotspot ???quote:Op zondag 13 juni 2004 22:23 schreef biawa het volgende:
Er schiet me gelijk iets te binnen: hutspot!![]()
Ik ben verder dol op stamppotten, maar wie er toch ooit hutspot heeft bedacht?![]()
en een hotspot is een geïnfecteerde plek bij honden waar ze aan likken waardoor het nog erger wordt...quote:Op zondag 13 juni 2004 22:31 schreef skizmo het volgende:
[..]
hutspot is toch een voorloper van een hotspot ???
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
en een hotspot is een geïnfecteerde plek bij honden waar ze aan likken waardoor het nog erger wordt...
mja, dat hoort bij elkaar, waarom heb je daar zo'n hekel aan?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:37 schreef Zarc.oh het volgende:
doperwten met worteltjes
hoe verzinnen ze het om 2 van de ranzigste dingen in 1 potje te stoppen?
Gatverdamme, nou hoef ik het helemaal nooit meer, definitief.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
en een hotspot is een geïnfecteerde plek bij honden waar ze aan likken waardoor het nog erger wordt...
ja ik moest het opetenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mja, dat hoort bij elkaar, waarom heb je daar zo'n hekel aan?
dat was mijn vraag. moest je dat eten?
* trauma kookteam samensteld*
wat te denken van BRANDNETEL soep??? nooit, nooit weer.....quote:Op zondag 13 juni 2004 22:35 schreef shredder het volgende:
peterseliesoep, ik zet liever een pistool tegen mn slaap en haal de trekker over....
[overdreven he)
grappig, ik kookte thuis altijd, mijn schoonbroer , een hippiequote:Op zondag 13 juni 2004 23:39 schreef Cheshire het volgende:
[..]
wat te denken van BRANDNETEL soep??? nooit, nooit weer.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |