Dat zal de gietmal van het glas zijn geweest wat je zag...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:49 schreef nein het volgende:
ik had ooit een polaroid, en ik ergerde me altijd he-le-maal wild aan dat ding, want als je de bril ophad, liet ie allemaal vlekken in de ramen zien (bv in de bus..of trein..of wat dan ook..alles met grote ramen erin)..dus nee, voor mij geen polaroid meer.
Dan zie je niks meerquote:als je 2 Polaroid brillen bij de hand hebt of je kunt je glazen uit je montuur halen houd ze dan eens achter elkaar en kijk er doorheen. Draai nu 1 van de 2 glazen en zie wat er gebeurt![]()
Dat was wel het glas, doordat polaroidglazen uit een raster bestaan krijg je dit bij bol staand glas. Vandaar dat je ook op moet letten dat je voorruit niet gestreept wordt.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:49 schreef nein het volgende:
ik had ooit een polaroid, en ik ergerde me altijd he-le-maal wild aan dat ding, want als je de bril ophad, liet ie allemaal vlekken in de ramen zien (bv in de bus..of trein..of wat dan ook..alles met grote ramen erin)..dus nee, voor mij geen polaroid meer.
Moet je eens naar je gsm kijken en die dan een kwartslag draaien.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:00 schreef Hugster het volgende:
Wel appart hoor die tralies voor het licht in de glazen, als je 2 Polaroid brillen bij de hand hebt of je kunt je glazen uit je montuur halen houd ze dan eens achter elkaar en kijk er doorheen. Draai nu 1 van de 2 glazen en zie wat er gebeurt![]()
Neh, moet nog me nieuwe Peugeot 307 2.0 HDiF 136PK Break Navtech ophalen over een paar weken dus dat zal het probleem niet zijnquote:Op maandag 14 juni 2004 18:07 schreef Hyperdude het volgende:
Als je een ouwe Reno 5 hebt en je moet de ganse tijd door zo'n oude voorruit turen zou ik misschien iets anders kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |