Google doet de invites in fasen. Waarschijnlijk om de load te testen.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:19 schreef thefella het volgende:
jaja ik sta al op nummer 7 ! gaat goed.. Hee ik zat te denken.. Iedereen krijgt invites toch ?
Als nou even een iemand slim doet en 10 mail adressen regt op hotmail.. Zichzelf 3 x een invite stuurt. Dan heeft hij er daarna 9dan kan die lijst toch erg snel leeggemaakt worden?
Of krijg je maar eenmaal invites ?
ja, aan zoiets zat ik ook al te denken, maar er moeten dan wel veel invites komen..quote:Op maandag 14 juni 2004 16:19 schreef thefella het volgende:
jaja ik sta al op nummer 7 ! gaat goed.. Hee ik zat te denken.. Iedereen krijgt invites toch ?
Als nou even een iemand slim doet en 10 mail adressen regt op hotmail.. Zichzelf 3 x een invite stuurt. Dan heeft hij er daarna 9dan kan die lijst toch erg snel leeggemaakt worden?
Maar het bljift toch exponentieel oplopen ? Als ik 10 mail adressen reg.. Dan kan ik over 3 weken 30 mensen uitnodigen i.p.v. die 2. Ervan uitgaande dat ik telkens nieuwe invites krijg.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:20 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Google doet de invites in fasen. Waarschijnlijk om de load te testen.
dan kan je het net zo goed sturen naar iemand in de lijst werkt het zelfde en er is niet iemand met 4 gmail adressen. En je krijgt niet gelijk invites enzo. Het is iig geen goed planquote:Op maandag 14 juni 2004 16:19 schreef thefella het volgende:
het duurt een tijdje vooraleer je nivites krijgt. dus die iemand zou al rap een week moeten wachten en zo weer verderquote:Op maandag 14 juni 2004 16:19 schreef thefella het volgende:
moet je wel eerst weer 10 invites hebben om die email adressen te kunnen reggenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef thefella het volgende:
[..]
Maar het bljift toch exponentieel oplopen ? Als ik 10 mail adressen reg.. Dan kan ik over 3 weken 30 mensen uitnodigen i.p.v. die 2. Ervan uitgaande dat ik telkens nieuwe invites krijg.
maar dan kan je toch je invite weg geven en gewoon er voor zorgen dat die hun invites hier weer deponerenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef thefella het volgende:
[..]
Maar het bljift toch exponentieel oplopen ? Als ik 10 mail adressen reg.. Dan kan ik over 3 weken 30 mensen uitnodigen i.p.v. die 2. Ervan uitgaande dat ik telkens nieuwe invites krijg.
mja, invite dan 2 mensen die wachten. dan zijn die ook blijquote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef thefella het volgende:
Ja maar je moet aan het hele plaatje denken ik invite mezelf 2 x dan heb je er volgende keer meteen 9. dan invite ik me andere mail adressen dan heb je er volgende keer 21.
het wordt me te moeilijkquote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef thefella het volgende:
Ja maar je moet aan het hele plaatje denken ik invite mezelf 2 x dan heb je er volgende keer meteen 9. dan invite ik me andere mail adressen dan heb je er volgende keer 21.
ja en dan heb je veel gmail adressen die je niet gebruikt... als je je invites gewoon weggeeft en de mensen die ze krijgen hun invites ook weer weggeven hier heb je precis het zelfde alleen worden dan wél alle mail adrssen gebruiktquote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef thefella het volgende:
feli ......quote:Op maandag 14 juni 2004 16:26 schreef TheFes het volgende:
Joehoe, ik heb een gmail account. te gek zeg
Ja doen we ook wel maar zat gewoon te denken.. je weet toch..quote:Op maandag 14 juni 2004 16:25 schreef Jump het volgende:
[..]
mja, invite dan 2 mensen die wachten. dan zijn die ook blij
die sturen een invite dan naar de voglende wachtenden.
...
ja, post je paswoord. dan kunnen we er allemaal van genietenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:33 schreef Jornjur het volgende:
oooooh TheFes deel je fok geluk met ons
u bent toegevoegdquote:Op maandag 14 juni 2004 16:38 schreef mrbombastic het volgende:
mrbombastico at hotmail.com
Ik ook van jouquote:Op maandag 14 juni 2004 15:05 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
dan zou ik zomaar van jou een invite KUNNEN krijgen.....![]()
heb ik je vandaag al verteld hoeveel ik van je hou?
ik wil op 1 staan, maar dat is nog een tijd te gaanquote:Op maandag 14 juni 2004 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |