in vorig deel had ik gelezen 10 MB ofzoquote:Op maandag 14 juni 2004 14:56 schreef coz het volgende:
wat is nu eigenlijk de email limiet (op een enkel emailtje dus) aan bijlage enzo ?
Ikke voor jou 1 plaatsquote:Op maandag 14 juni 2004 14:56 schreef Man_Made_God het volgende:
VET! nummertje 12. Dat moet deze week dan nog wel goedkomen denk ik
dan zou ik zomaar van jou een invite KUNNEN krijgen.....quote:Op maandag 14 juni 2004 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikke voor jou 1 plaats
donequote:Op maandag 14 juni 2004 15:16 schreef Flying het volgende:
Ohja zet mij er ook maar op
E-mail-adres in mijn profiel
ik ben aan het genieten van een middagje rust nu (fok dusquote:Op maandag 14 juni 2004 15:34 schreef dujour het volgende:
hoi hoi gaat goed 3 de en jump werk je niet ofzo?
ben nog studentquote:Op maandag 14 juni 2004 15:36 schreef Thomper het volgende:
Blijkbaar niet..
Of hij doet dit op zijn baan...
had je kunnen wetenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
Weet ik veel..![]()
mja, sta geen 'student' bij beroep ofzo. enkel men opleiding. maar geborotedatum kan altijd verkeerd ingevuld zijn. bonja, die gegevens kloppen dusquote:
donequote:Op maandag 14 juni 2004 16:10 schreef P.U.N.T het volgende:
Zet mij ook maar op de wachtlijst![]()
dotafs@wanadoo.nl
Bedankt !!!
heeft eigelijk niet echt veel zin meerquote:Op maandag 14 juni 2004 16:10 schreef P.U.N.T het volgende:
Zet mij ook maar op de wachtlijst![]()
dotafs@wanadoo.nl
Bedankt !!!
Er komen vast wel weer invites vrij hoor, en dan gaat de lijst gewoon weer door...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:13 schreef keijz het volgende:
[..]
heeft eigelijk niet echt veel zin meer
en je kent er wat ?quote:Op maandag 14 juni 2004 16:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Er komen vast wel weer invites vrij hoor, en dan gaat de lijst gewoon weer door...
Ik heb GMail trouwens ff zitten testen op scripting in html-mails, maar zit goed dicht. Ik heb zowat alle methodes die ik ken gebruikt, maar zonder succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |