als je net na/voor het inviten hier post wie je hebt uitgenodigd lijkt een dubbele invite me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:41 schreef coz het volgende:
het wie .. wie invite gaat in overleg ?
dus dat niet 2 lui 1 dezelfde inviten ?
kom net kijken in dit draadje maar kon het zo snel niet uitvogelen
(verder een kewle OP)
Ja.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:05 schreef Groverd het volgende:
meer dan 124 spammailtjes per dag?
Als iemand wordt geinvite dan wordt het in deze thread geplaats zodat mensen niet 2 keer geinvite worden. Dus voor het invite checked iedereen gewoon deze threadquote:Op maandag 14 juni 2004 14:02 schreef coz het volgende:
*kuch* vraagje ? *kuch*
[..]
je staat er bjiquote:Op maandag 14 juni 2004 13:58 schreef Groverd het volgende:
groverd daanvansommeren (a) hetemail.com
oeh leven in de brouwerijquote:Op maandag 14 juni 2004 14:35 schreef Thomper het volgende:
Nog steeds niemand, dan geef ik die invite dan diegene die niet heeft gereageerd nu aaaaaan...
TheFes.
Komt ie..
Hij moet hem binnen 1 dag activeren anders geef ik hem weer door aan nen ander..
?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:44 schreef Jump het volgende:
woesh, nen invite
sta pas op nummer 21. mara bedoel dat er eindelijk nog eens een invite isquote:Op maandag 14 juni 2004 14:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
?
Kan je iemand inviten of kreeg jij een invite?
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:47 schreef Rosnesda het volgende:
Okay, ik gooi er twee invites uit. Digijasper en Dauthi, ze komen er nu aan. Tenminste, dat zijn toch de twee die nu aan de beurt zijn? Ik ben te lui om het hele topic door te lezen om het lijstje te begrijpen
eventjes aanpassenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:47 schreef Rosnesda het volgende:
Okay, ik gooi er twee invites uit. Digijasper en Dauthi, ze komen er nu aan. Tenminste, dat zijn toch de twee die nu aan de beurt zijn? Ik ben te lui om het hele topic door te lezen om het lijstje te begrijpen
nu hopen dat het zo blijft gaanquote:Op maandag 14 juni 2004 14:52 schreef keijz het volgende:
gaat goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |