De emailtjes worden alleen door automatische bots doorgelezen. Niemand van google krijgt ze onder ogen.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:52 schreef DaafAzuil het volgende:
zeggum, mis ik wat? sinds wanneer is iedereen zo lyrisch over Gmail?
hebben jullie http://gmail-is-too-creepy.com/ nog niet gelezen? ik vond daar behoorlijk enge dingen staan hoor
aah STFUquote:Op maandag 14 juni 2004 00:05 schreef Viperdesign het volgende:
Schiet al op zie ik.
wehehe bij mij 8 wachtende...quote:Op maandag 14 juni 2004 00:20 schreef vinnie81 het volgende:
Wow... 77 wachtenden voor u... Ben ik even blij dat ik deze thread vroeg zag... Heb helaas nog geen invites om uit te delen.
Dan geldt voor jou DUS hetzelfde als voor andere mensen die zich speciaal hierdoor reggen. Ten eerste moet je wel consequent zijn, en ten tweede begrijpen jullie vast wel dat FOK!kers nou eenmaal voorrang hebben.quote:Op maandag 14 juni 2004 08:07 schreef Kegel het volgende:
HmmmZ...![]()
Waarop mogeljikerwijs het antwoord volgt: "Dikke vinger. Speciaal voor Fok! aanmelden voor een Gmail account, daar stink ik niet in. Kom maar over 4 weken terug als je 500 posts hebt"![]()
Tsja, ik lees Fok! al tijden hoor. Maar idd trok deze thread me uiteindelijk over de registratiedrempel...
*tromgeroffel*quote:Op maandag 14 juni 2004 08:46 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga zo posten, maar eerst mn shaggie oproken.
Tadaaaa!quote:Op maandag 14 juni 2004 08:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
*tromgeroffel*
moest je daarvoor je shaggie oproken?quote:Op maandag 14 juni 2004 08:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tadaaaa!
Overigens heb ik nog geen invites
Ja, shag gaat voorquote:Op maandag 14 juni 2004 09:02 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
moest je daarvoor je shaggie oproken?
Goed puntquote:Op maandag 14 juni 2004 09:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, shag gaat voor
Ach ja, misschien dat 1 dezer dagen een mooie vloed aan invites komt. We shall see.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:11 schreef Slarioux het volgende:
Nee, dat denk ik niet. De meeste mensen mét invites kwamen ook weinig op Fok!, of zagen dit topic en gaven ze allemaal weg. Bovendien vertrouw ik de mensen met invites wel.
Zelf heb ik pas net een gmail account. Het kan zijn dat de nieuwe accounts voorlopig geen invites krijgen, en dat de oude accounts er ook geen krijgen. Wie weet. Ik wacht rustig af, ik ben er niet zo bang voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |