ik heb geen mail, en toch ben ik van de lijst afquote:Op maandag 14 juni 2004 17:23 schreef Slarioux het volgende:
Dan zou ik mn mail maar eens checken.
Spamfilter?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:27 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik heb geen mail, en toch ben ik van de lijst af
dan zou iemand nog altijd moeten merken dat het niet geactiveerd is... misschien is dat wel die ene die niet werd geactiveerd...quote:Op maandag 14 juni 2004 17:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Spamfilter?
die ene?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:29 schreef drelletje het volgende:
[..]
dan zou iemand nog altijd moeten merken dat het niet geactiveerd is... misschien is dat wel die ene die niet werd geactiveerd...
mijn invite, wat doe je?!?!?!?!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:30 schreef woeeiiii het volgende:
Je heb een invite verspildt !!
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 17:20 schreef QuietGuy het volgende:
Ook mensen die voor 't eerst posten worden gewoon toegevoegd, als ze maar gezellig op FOK! blijven posten
En laat dus ook zien dat 't gezellig ís hierzo en vang newbies goed op
ja nouja iemand activeerde hem niet en die is 2 uur gelden toen maar aan een ander gegeven.. na 2 dagen ofzowquote:Op maandag 14 juni 2004 17:30 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
die ene?heb het even niet meer gevolgd
![]()
ik heb helemaal geen mail gehad dus lijkt me sterk dat ik dat wasquote:Op maandag 14 juni 2004 17:31 schreef drelletje het volgende:
[..]
ja nouja iemand activeerde hem niet en die is 2 uur gelden toen maar aan een ander gegeven.. na 2 dagen ofzow
Hup! naar onderaan de lijst!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:31 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
mijn invite, wat doe je?!?!?!?!
gaan we grappig wordenquote:Op maandag 14 juni 2004 17:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hup! naar onderaan de lijst!
(Maar niet voor me![]()
)
een E te veel, boeie we wete wie we bedoelenquote:Op maandag 14 juni 2004 17:31 schreef Martijntj het volgende:
M'n nickname is verkeerd gespeld. Nu op 17.
Hij was toch grappig!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:32 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
gaan we grappig worden
van mij mag je er als 11de inquote:Op maandag 14 juni 2004 17:32 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
gaan we grappig worden
Sorryquote:Op maandag 14 juni 2004 17:32 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
gaan we grappig worden
ik heb geen fout gemaaktquote:Op maandag 14 juni 2004 17:33 schreef drelletje het volgende:
[..]
van mij mag je er als 11de in
Dat is, maar het forum is ook heeeel leuk, zie http://forum.fok.nl/index/forumindex met onder andere http://forum.fok.nl/forum/8 http://forum.fok.nl/forum/16 en zo nog wat leuke dingetjesquote:Op maandag 14 juni 2004 17:36 schreef DaVinnie het volgende:
Wist overigens niet dat het aantal posts op forum gescheiden is van het aantal posts op nieuws gedeelte.
als ik vergeten toevoegen ben. sorryquote:Op maandag 14 juni 2004 17:34 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik heb geen fout gemaaktiemand die het nieuwe lijstje heeft gemaakt is mij gewoon vergeten denk ik
![]()
hopelijk ergens vooraan, waar ik stondquote:Op maandag 14 juni 2004 17:40 schreef Jump het volgende:
[..]
als ik vergeten toevoegen ben. sorry![]()
had nochtans nagekeken. probleem is dat ik geen lijstje van QG meer terug vind. daar staat nu een berichtje naar dit topic.
Zal je ander proberen tussenvoegen, want ik weet dat je ergens in de vorig topics je ergens gemeld hebt.
helaas, pindakaasquote:Op maandag 14 juni 2004 17:40 schreef ID-Tweak het volgende:
Gmail van Google
dat is mijn bewijshet linkje naar mijn emailadres was trouwens niet goed
moet dus zijn die in mijn profiel staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |