Wat? Bier of witte wijn?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:17 schreef N.icka het volgende:
meldt
Wat SU zegt.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:18 schreef SuperUli het volgende:
Dat ligt gewoon aan de vrouw zelf. Niet aan het drankje.
haha wat maakt het nou uit wat iemands voorkeur is....ik hoop toch zeker dat dit geen serieuze opmerking was.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:17 schreef teknomist het volgende:
Nee, aan die vieze witte wijn staan lurkenGeef mij gewoon een vrouw die bier drinkt!
Daar worden vrouwen veel te dik van... kijk maar naar al die vatsige corpswijvenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik vin d dat witte wijn ook wel wat hebben hoor
Nee, die drinken geen bier zekers :xquote:Op zondag 13 juni 2004 18:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar worden vrouwen veel te dik van... kijk maar naar al die vatsige corpswijven
zolang ze maar geen breezer drinkenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:26 schreef Nuek het volgende:
Pahaha, ik moet er ook altijd om lachen. Ik drink eigenlijk zelf nooit iets maar mij maakt het niets uit of een vrouw bier of passoa drinkt.
jah idd, en mannen met bierbuiken bestaan nietquote:Op zondag 13 juni 2004 18:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar worden vrouwen veel te dik van... kijk maar naar al die vatsige corpswijven
Ach, dat is maar gelokaliseerd op één plek en kun je makkelijk wegtrainenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
jah idd, en mannen met bierbuiken bestaan niet
Dat vind ik echt het ranzigste wat er isquote:Op zondag 13 juni 2004 18:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
jah idd, en mannen met bierbuiken bestaan niet
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ach, dat is maar gelokaliseerd op één plek en kun je makkelijk wegtrainen.
ach... gelukkig hoef je HEN niet te versierenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:35 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het ranzigste wat er is........op zulke momenten schaam ik mij voor mijn soort genoten.
aan de andere kant heb ik natuurlijk wel minder concurrentie van die Vatzige knakkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |