abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19859128
.............whoeeeeehahaha, lachen met die Dick................. vd Vaart komt amper vooruit met z'n dikke lijf, en nu moet ie op diepte-passes gaan rennen En Dickie blijft zich maar afvragen waarom het B-team met Jantje Wouters (43 jaar) in de basis steeds wint van zijn A-elftal.

Wat een onbegrensde kneus is het toch
pi_19859150
pi_19859203
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:02 schreef supercreep het volgende:
.............whoeeeeehahaha, lachen met die Dick................. vd Vaart komt amper vooruit met z'n dikke lijf, en nu moet ie op diepte-passes gaan rennen En Dickie blijft zich maar afvragen waarom het B-team met Jantje Wouters (43 jaar) in de basis steeds wint van zijn A-elftal.

Wat een onbegrense kneus is het toch
Op jouw avatar heb je een held staan.
That's all folks!
  zondag 13 juni 2004 @ 17:08:33 #4
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_19859296
vdvaart is ook geen linksbuiten, robben hoort op die plek.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 13 juni 2004 @ 17:09:47 #5
40636 N-I-X
Try Me ...
pi_19859334
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:08 schreef Spideyman het volgende:
vdvaart is ook geen linksbuiten, robben hoort op die plek.
Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
  zondag 13 juni 2004 @ 17:10:56 #6
46511 Linz
held der helden
pi_19859364
zeker iets mis met Robben, dat moet haast wel, want hij hoort gewoon te spelen, is de gevaarlijkste man van het nederlands elftal
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zondag 13 juni 2004 @ 17:13:26 #7
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_19859429
Nee, Jens Jeremies is wél beter dan Rafael van der Vaart wil je zeggen...oh mijn god...verwijder eerst dat afzichtelijke usericon en spui dan pas je mening...

Jens Jeremies is zo slecht, dat ik denk dat Wilfred Bouma hem zelfs deruit zou lopen en dat is dan al een prestatie op zich...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 13 juni 2004 @ 17:13:43 #8
93483 The_Agency
For King & Country
pi_19859435
*zucht*... Advocaat wordt denk ik tot 'persona non grata' verklaard als we er in de 1e ronde uit liggen door dit soort mongolische uitprobeersels. En ik wil 'm best opwachten op Schiphol dan...met een knokploeg wel te verstaan.
DAT MOET IE DUS NIET GAAN DOEN!!!
  zondag 13 juni 2004 @ 17:16:25 #9
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19859510
Hm ... mocht Dickie Dick nu besluiten om met 2 spitsen en een schaduwspits te spelen dan is de keuze voor Van der Vaart niet zo dom. Die hoef je dan niet te wisselen. Die kan schaduwspits spelen achter Makaay en Kluivert, Kluivert en Van Hooijdonk of wellicht Makaay en Van Hooijdonk.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19859671
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:16 schreef Barca het volgende:
Hm ... mocht Dickie Dick nu besluiten om met 2 spitsen en een schaduwspits te spelen dan is de keuze voor Van der Vaart niet zo dom. Die hoef je dan niet te wisselen. Die kan schaduwspits spelen achter Makaay en Kluivert, Kluivert en Van Hooijdonk of wellicht Makaay en Van Hooijdonk.
Volgens de spelers gaat Dick met vd Vaart op linksbuiten spelen en Andy vd Meijde (nee, dit is geen grap) op rechts buiten. Nistelrode in de spits. Volgens Dickie kan vd Vaart dan naar binnen trekken om ruimte te maken voor de opkomende Bronkhorst
  zondag 13 juni 2004 @ 17:34:17 #11
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_19859929
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:23 schreef supercreep het volgende:

[..]

Volgens de spelers gaat Dick met vd Vaart op linksbuiten spelen en Andy vd Meijde (nee, dit is geen grap) op rechts buiten. Nistelrode in de spits. Volgens Dickie kan vd Vaart dan naar binnen trekken om ruimte te maken voor de opkomende Bronkhorst
Rafael zal ook niet als pure linksbuiten worden gebruikt.. meer als aanvallende middenvelder, die vanaf links naar binnen zal trekken, bronckhorst opkomend..

geen slecht idee..

en volgende keer een verhaal niet uit zijn context halen, Advocaat heeft nadrukkelijk gezegd met 1 buitesnspeler te willen spelen, en dat wordt vd meyde..
  zondag 13 juni 2004 @ 17:35:30 #12
79531 Vince_ven
Spitter Spetter Spater
pi_19859966
Volgens mij hebben we een prima linksbuiten tot onze beschikking, verdomme!!!! En nu Seedorf geblesseerd is leek het er volgens mij wel op dat vd Vaart gewoon achter de spitsen ging. Pfffff ik heb zoveel te zeggen over de keuzes van die man, ik zeg niet dat ik een goeie bondscoach zou zijn maar dit is echt belachelijk
  zondag 13 juni 2004 @ 17:35:32 #13
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19859967
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:23 schreef supercreep het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Maar om nu te denken dat dit zo veel succes gaat opleveren ...

Zo'n wonderboy is Gio nu ook weer niet. Hij kan een aardig balletje trappen en maakt wel eens een belangrijk doelpunt maar deze taktiek ...

En moet Van der Meyde ook naar binnen om ruimte te maken voor Reiziger?

Spanje speelde trouwens ook met opkomende backs. Spanje had echter moeten beginnen met Valeron. Helguera (volgens mij noemde de commentator hem) mag dichter op de spitsen spelen. Of doelde hij nu op Baraja?

De opstelling: Casillas, Puyol, Helguera, Bravo, Alonso/Albelda, Baraja, Valeron, Etxeberria, Raúl, Vicente en Morientes.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 13 juni 2004 @ 17:36:35 #14
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_19859991
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:10 schreef Linz het volgende:
zeker iets mis met Robben, dat moet haast wel, want hij hoort gewoon te spelen, is de gevaarlijkste man van het nederlands elftal
wedde dat die nog invalt
pi_19860128
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:34 schreef TimmyAsd het volgende:

Advocaat heeft nadrukkelijk gezegd met 1 buitesnspeler te willen spelen, en dat wordt vd meyde..
.......ja hij blijft volksvermaker nummer 1 die Dick. Misschien start hij wel zonder links - en rechts back, zodat Stam daar lekker met z'n kale kop de Lambada kan gaan dansen
  zondag 13 juni 2004 @ 17:46:21 #16
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_19860193
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:43 schreef supercreep het volgende:

[..]

.......ja hij blijft volksvermaker nummer 1 die Dick. Misschien start hij wel zonder links - en rechts back, zodat Stam daar lekker met z'n kale kop de Lambada kan gaan dansen
erg veel verstand van voetbal heb je ook niet.. wat is er zo raar aan, de tactiek is niet slecht, geen enkel spitsenduo kan samen spelen, blijikt telkensweer..

Ik geef trouwens ook de voorkeur aan 2 vleugelspitsen.. robben op links, vd meyde op rechts..
  zondag 13 juni 2004 @ 18:59:03 #17
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19861579
Ik vind het juist een goeie zet van Dick en inderdaad met de achterliggende gedachte dat hij over een oprukkende Giovanni v. Bronckhorst beschikt. Dat kan hij, dat doet hij, je kunt het nu beter zien als een meer naar achteren hangende linkerflank, met een Davids die juist goed is in vlakbezetting (bij verschuivingen van o.a. Gio). v.d.Vaart die naar binnen kan trekken is een prima dreiging, maar ook over de flank kan hij uit de voeten als linkspoot. Dat linkspoot is wel misschien een nadeel als hij naar binnen wil trekken (zoals Ronald Koeman al meldde in BvD).
Je zou het kunnen zien als een 4-3,5-2,5 opstelling, ik ben voor.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_19870667
VdV is geen linksbuiten. Speelt er zelden. Typisch weer Advocaat om spelers die er nooit spelen voor de eerste maal op positie's te zetten als een van de belangrijkste wesstrijden eraan komt. Als deze belachelijke zet echt zijn bedoeling is had ie VdV in al die oefen-maanden wel wat eerder kunnen laten wennen op zijn nieuwe positie. Straks krijgen we net zoals met Sneijder gezeur over : "Ja maar ik speel er nooit en moest 1 helft wennen aan de positie waar ik moest lopen." Blijkt maar weer dat ie een linksbuiten tekort komt, en Persie had moeten meenemen als backup.
pi_19870696
Ja mij lijkt dit wel ok.. Als raffie maar speelt! Zo onstaat er ruimte linksvoor, waar davids/van bronckohorst in kan duiken en zo kan van der vaart van nistelrooy ondersteuten!
pi_19872197
Met een voortdurend naar binnentrekkende (hangende) linksbuiten, omdat ie niet die specifieke buitenom-actie in huis heeft, krijg je weer zo'n verkapt kut-4-4-2 systeem. Ik wil vaste buitenspelers aan beide kanten die buitenom en binnendoor kunnen, die het spel breed houden om de defensie van de tegenstander uit elkaar trekken, waar je het vantevoren niet weet wat ie doet.

Bovendien zorgt dat binnendoor trekken voor nog drukker speelverkeer in het centrum. Opkomende backs is meer een lapmiddel en dreigmiddel, Bronkchorst , Davids en Heitinga zijn geen buitenspelers met afgemeten voorzet. En je bent kwetsbaarder in de counter bij balverlies met opkomende backs, die moeten weer helemaal terug. Matige zet van Dicky dus. En het zou mij verbazen als het een succes wordt. Volgens mij kan ie beter kiezen voor 45 minuten Overmars en 45 minuten Robben, aangezien beide niet helemaal fit zijn.
  maandag 14 juni 2004 @ 03:44:59 #21
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_19872666
gister met portugal, toen speelde figo vrij veel zwervend, niet dat dat goedl ukte overgens.. nu denk ik zo dat figo al een tijdje over zijn top heen is en vdVaart nog groeiende. wellicht kan vdVaart voor spanning zorgen als deze jongen net als figo gaat zwerven. onberekenbaar, onvoorspelbaar en gevaarlijk. maar ja ik vraag me af of dat wel zo is.
  maandag 14 juni 2004 @ 03:49:30 #22
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19872682
Godverdomme wat een achterlijke onzin is dit weer zeg Hebben we eindelijk een fatsoenlijke, gretige jonge buitenspeler met een mooie actie in huis en scorend vermogen...een jongen die zwaar gemotiveerd is, gaan we een centrale middenvelder op z'n plek zetten...argh!! Robben moet spelen, hij is een van de spelers die ons op sleeptouw gaat nemen dit toernooi, opzouten met vd Vaart
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 14 juni 2004 @ 03:53:05 #23
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_19872690
quote:
Op maandag 14 juni 2004 03:49 schreef HAL9000S het volgende:
Godverdomme wat een achterlijke onzin is dit weer zeg Hebben we eindelijk een fatsoenlijke, gretige jonge buitenspeler met een mooie actie in huis en scorend vermogen...een jongen die zwaar gemotiveerd is, gaan we een centrale middenvelder op z'n plek zetten...argh!! Robben moet spelen, hij is een van de spelers die ons op sleeptouw gaat nemen dit toernooi, opzouten met vd Vaart
Robben is nog net even niet fit genoeg, maar wedde dat ie toch speelt, als invaller
  maandag 14 juni 2004 @ 03:55:44 #24
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19872702
Het zou belachelijk zijn als het niet zo was..ik verwacht echt veel van die jongen dit EK.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 14 juni 2004 @ 03:57:51 #25
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_19872710
quote:
Op maandag 14 juni 2004 03:55 schreef HAL9000S het volgende:
Het zou belachelijk zijn als het niet zo was..ik verwacht echt veel van die jongen dit EK.
Ik ook, maar maak me geen zorgen, gun um wat tijd. wordt een grote
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')