eigenlijk zou hij pas in augustus komen... maar daarover hadden we een dealtje gesloten met de directeur van de bmw garage... dat ie juni/juli zou komenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:54 schreef mx_player het volgende:
nog niet echt meegemaakt met BMW dat ie eerder komt
omdat gewoon originele bmw velgen misschien wat mooier, beschaafder staan en fijner rijdenquote:Op zondag 13 juni 2004 17:22 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat ik nou nooit snap he, waarom, waarom klap je er niet meteen een paar dikke velgen onder als je zo'n bak kan betalen?!
dr zit 19" 275 op en voor 19"245quote:Op zondag 13 juni 2004 17:22 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat ik nou nooit snap he, waarom, waarom klap je er niet meteen een paar dikke velgen onder als je zo'n bak kan betalen?!
traction controlquote:Op zondag 13 juni 2004 18:52 schreef MRPhone het volgende:
Tering, dit is nou pas een auto om te zeggen "Jetzt geben wir mal richtig gummi!" Wat een uber bak zeg![]()
Kan je die bij BMW niet uitzetten?quote:Op zondag 13 juni 2004 19:04 schreef Youp het volgende:
[..]
traction control![]()
Bij de M3 iig wel.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:38 schreef CEx het volgende:
[..]
Kan je die bij BMW niet uitzetten?
jawel... maarja dat gebeurt bij deze waarschijnlijk toch nietquote:Op zondag 13 juni 2004 19:38 schreef CEx het volgende:
[..]
Kan je die bij BMW niet uitzetten?
deze vinden we juist veel mooier als een 5... t is een coupé hequote:Op zondag 13 juni 2004 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Nice
Maar had je stiefpa niet beter de M5 kunnen halen? Bij de 6 zijn de grills/koplampen niet echt geslaagd imo.
Maarja, het blijft een megavette BMW
Ik bedoel met een knopjequote:Op zondag 13 juni 2004 20:02 schreef Youp het volgende:
[..]
jawel... maarja dat gebeurt bij deze waarschijnlijk toch niet![]()
ja dat bedoel ik ookquote:Op zondag 13 juni 2004 20:06 schreef CEx het volgende:
[..]
Ik bedoel met een knopje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |