Ja, ik snap ook niet dat de rest het toen nog niet zag aankomen.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:29 schreef hoM3r het volgende:
Ik riep het al toen ze Turkije eruit knikkerden...
lijkt de kleuterschool wel hier, alleen daar zeiden ze: doe alsof nederland het EK heeft gewonnen en maar een kleurplaat :/quote:Doe in dit topic dus alsof het inmiddels 5 juli is en Letland gisteren het EK heeft gewonnen.
Misschien leuk voor een volgend topicquote:Op zondag 13 juni 2004 14:33 schreef Syndicate het volgende:
[..]
lijkt de kleuterschool wel hier, alleen daar zeiden ze: doe alsof nederland het EK heeft gewonnen en maar een kleurplaat :/
Ja, dat overkwam Nederland ook al op het vorige EK, toen in de voorronde van Frankrijk werd gewonnen. Maar wat heb je aan een overwinning op Letland, als je vervolgens in de kwartfinale van Zweden verliestquote:Op zondag 13 juni 2004 14:35 schreef Stranger het volgende:
Dat uiteindelijk toch alleen Nederland de winnaar van het EK heeft verslagen, ongelofelijk, een terechte winnaar!
Frankrijk was al door... daarom speelden ze met meer wissels dan basis spelers...quote:Op zondag 13 juni 2004 14:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, dat overkwam Nederland ook al op het vorige EK, toen in de voorronde van Frankrijk werd gewonnen. Maar wat heb je aan een overwinning op Letland, als je vervolgens in de kwartfinale van Zweden verliest![]()
Ja, schitterendquote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Spideyman het volgende:
En dan die 12 goals van Maris Verpakovkis! Een absoluut toernooirecord!
Ik moet zeggen dat ze wel gemazzeld hebben in de kwart (Italie)- en halve (Spanje) finale. Twee keer op strafscoppen winnen is toch minder dan winnen op veldspel. Maar goed, die finale was dan weer PRACH-TIG!!
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:47 schreef Croupouque het volgende:
Ik plaats mijn hand op mijn borst, steek deze fier vooruit, kijk met een strakke blik de lucht in en zing trots het Letse volkslied:
Dievs, svĀti Latviju,
Mus' dŖrgo tĀviju,
SvĀti jel Latviju,
Ak svĀti jel to!
Dievs, svĀti Latviju,
Mus' dŖrgo tĀviju,
SvĀti jel Latviju,
Ak svĀti jel to!
Kur latvju meitas zied,
Kur latvju dĀli dzied,
Laid mums tur latmĀ diet,
Mńs LatvijŖ.
Kur latvju meitas zied,
Kur latvju dĀli dzied,
Laid mums tur latmĀ diet,
Mńs LatvijŖ.
Een golf van ontroering trekt over het land.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:31 schreef RuudGullit het volgende:
ONGELOOFELIJK, DIT IS TOCH ONMOGELIJK????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |