nee jij bent echt wel veel stoerder omdat je naar engelse televisie kijktquote:Op zondag 13 juni 2004 16:14 schreef Duiveltja het volgende:
Voor mooie quotes moet je niet bij die NOS paupers zijn
Hoor je mij dat zeggen??quote:Op zondag 13 juni 2004 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee jij bent echt wel veel stoerder omdat je naar engelse televisie kijkt
ik vind het allemaal een beetje gezeik, maar als je dat echt vind moet je vooral doen.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg ik dat??
Ik word alleen misselijk van die quasi filosofische teksten die ze uitkotsen. Ik erger me mateloos aan de Nederlandse commentatoren. Ik kijk bv. de CL op de Belg, die geeft veel leuker commentaar.
Dan ben jij een van de weinige die zich er niet aan ergertquote:Op zondag 13 juni 2004 16:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik vind het allemaal een beetje gezeik, maar als je dat echt vind moet je vooral doen.
Ja met de grote baklijn en de dwarsligger whahaah die belge zijn helemaalquote:Op zondag 13 juni 2004 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggen??
Ik word alleen misselijk van die quasi filosofische teksten die ze soms uitkotsen. Ik erger me mateloos aan de Nederlandse commentatoren. Ik kijk daarom bv. de CL op de Belg, die geeft veel leuker commentaar.
quote:Op zondag 13 juni 2004 17:23 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja met de grote baklijn en de dwarsligger whahaah die belge zijn helemaal![]()
Jammer dat Sporza nu bestaatquote:Op zondag 13 juni 2004 17:28 schreef prinsrob het volgende:
[..], ik vind de programma's eromheen vaak leuker dan bij de nederlandse televisie. Vooral Mark Uytterhoeven doet/deed(?) het altijd leuk.
*voelt zich dom*quote:"Die Griekse keeper wil je ook niet met zijn kindje op de Eiffeltoren zien staan"
omdat ie de bal niet vast kon houden.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:35 schreef Seiruu het volgende:
[..]
*voelt zich dom*
Ik snap em eigenlijk niet, wat wilt die gast hiermee zeggen?![]()
Da's geen mooie quote, das een saaie Belgische instellingquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:55 schreef BramK het volgende:
Ik herinner me wel iets op de Belgische tv bij Nederland-Belgie, over een Nederlandse supporter met zo"n domme oranje hoed op zijn hoofd en een toeter in zijn mond : 'nou als je er zo uitziet verdien je toch echt niet om te kunnen vieren' ofzoiets
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:44 schreef Sinisa het volgende:
Mooiste blijft van Jack van Gelder:
Jaaaaaaaa, jaaaaaaaaaa, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... geen bal, geen bal. Hij raakt geen bal. Ruud van Nistelrooij, de hele wedstrijd raakt ie geen bal. Geen bal, maar deze wel, en die zit er in!
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
"Die Griekse keeper wil je ook niet met zijn kindje op de Eiffeltoren zien staan"
Ah, nou begrijp ik 'm.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:49 schreef ItaloDancer het volgende:
omdat ie de bal niet vast kon houden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:04 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Jack van Gelder
![]()
die vind ik persoonlijk niet zo...quote:Op zondag 13 juni 2004 16:41 schreef Steve-O het volgende:GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!
Ah...wie ärgerlich !quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:31 schreef Bonobo11 het volgende:
Gisteren tijdens Frankrijk- Kroatie, eerst de bank van Frankrijk in beeld, dan een shot van twee lekkere sletjes op de tribune:
"Ook veel kwaliteit op de tribune"
En het commentaar van de duitsers bij v Nistelrooij: Nein!, Ruud van Nistelrooij, das ist unglaublich, der Kerl ist ein fussbalspiel lang nicht zu sehen,und in den 81e minute macht er den ausgleich fur Holland. Es gibt auch sturmer die machen auch ohne chancen tor. Christian Worns hat ihn eigentlich im Haltegriff.
![]()
Nee, dan het commentaar vanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:46 schreef stame het volgende:
[..]
die vind ik persoonlijk niet zo...
BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!! BERGKAMP!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, dan het commentaar vanJack
toen Dennis Bergkamp 2-1 scoorde met het WK.... Heerlijk
mooi!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:22 schreef majic het volgende:
jeetje dat is wel heel erg ..![]()
Fantastischquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:02 schreef Keijs het volgende:
[..]
EDIT: link naar hysterische Jack van Gelder tegen Argentinie
Jack van Gelder 2-1 Bergkamp
Kippenvelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:22 schreef majic het volgende:
jeetje dat is wel heel erg ..![]()
Die viel(en) mij ook erg op jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:31 schreef Bonobo11 het volgende:
Gisteren tijdens Frankrijk- Kroatie, eerst de bank van Frankrijk in beeld, dan een shot van twee lekkere sletjes op de tribune:
"Ook veel kwaliteit op de tribune"
Toen nog wel, nu probeert ie als een ijsbeer Dick Advocaat onder de grasmat te schoffelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:34 schreef T1andonly het volgende:wat een emotie zit in dat van Jack
Prachtig toch!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:02 schreef Keijs het volgende:
Wel stoer dat Jack al voor die goal voorspelt dat we gaan winnen, die man kan in de toekomst kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:19 schreef Toolmannetje het volgende:
Dat commentaar van Jack van Gelder is echt geweldig.. Voor de rest geen goede interviewer maar zijn radioverslagen zijn altijd geweldig.. Ik vind vaak ook het commentaar op bcc best oke op match of the day ofzo..
Waar is dat op te horen dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:37 schreef Blaataad het volgende:
IK zet altijd het geluid op tv uit en de radio aan jack vind ik veeeeel prettiger om naar te luisteren!
Inderdaad zeg! Die gast gaat echt helemaal loosquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:28 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Kippenvel.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:02 schreef Keijs het volgende:
[..]
EDIT: link naar hysterische Jack van Gelder tegen Argentinie
En als je dat allemaal zo mooi vond waarom heb je dan in godsnaam een duitse vlag onder je icoon?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:54 schreef JohnDDD het volgende:
LOOOL Jack van Gelder wordt echt niet helemaal goed daar.![]()
Hij moet er van huilen zo te horen!
Ok ok was ook zo'n beetje de prachtigste wedstrijd uit de Nederlandse geschiedenis, eerst die rode kaart voor Numan, dan de Schwalbe en rode kaart van Ortega, de pass van Frankie, het afmaken van Bergkamp!
Hij houdt niet van opwetenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:27 schreef muurjunky het volgende:
hij zei ook iets van 'hij moet de houd erin'in plaats van 'hij houdt de moed erin
ohja dat was hetquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:49 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Hij houdt niet van opweten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |