nee jij bent echt wel veel stoerder omdat je naar engelse televisie kijktquote:Op zondag 13 juni 2004 16:14 schreef Duiveltja het volgende:
Voor mooie quotes moet je niet bij die NOS paupers zijn
Hoor je mij dat zeggen??quote:Op zondag 13 juni 2004 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee jij bent echt wel veel stoerder omdat je naar engelse televisie kijkt
ik vind het allemaal een beetje gezeik, maar als je dat echt vind moet je vooral doen.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg ik dat??
Ik word alleen misselijk van die quasi filosofische teksten die ze uitkotsen. Ik erger me mateloos aan de Nederlandse commentatoren. Ik kijk bv. de CL op de Belg, die geeft veel leuker commentaar.
Dan ben jij een van de weinige die zich er niet aan ergertquote:Op zondag 13 juni 2004 16:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik vind het allemaal een beetje gezeik, maar als je dat echt vind moet je vooral doen.
Ja met de grote baklijn en de dwarsligger whahaah die belge zijn helemaalquote:Op zondag 13 juni 2004 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggen??
Ik word alleen misselijk van die quasi filosofische teksten die ze soms uitkotsen. Ik erger me mateloos aan de Nederlandse commentatoren. Ik kijk daarom bv. de CL op de Belg, die geeft veel leuker commentaar.
quote:Op zondag 13 juni 2004 17:23 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja met de grote baklijn en de dwarsligger whahaah die belge zijn helemaal![]()
Jammer dat Sporza nu bestaatquote:Op zondag 13 juni 2004 17:28 schreef prinsrob het volgende:
[..], ik vind de programma's eromheen vaak leuker dan bij de nederlandse televisie. Vooral Mark Uytterhoeven doet/deed(?) het altijd leuk.
*voelt zich dom*quote:"Die Griekse keeper wil je ook niet met zijn kindje op de Eiffeltoren zien staan"
omdat ie de bal niet vast kon houden.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:35 schreef Seiruu het volgende:
[..]
*voelt zich dom*
Ik snap em eigenlijk niet, wat wilt die gast hiermee zeggen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |