Tja... dan vraag je erom.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:12 schreef mooiegek het volgende:
...na drie hevige kroegmaanden...
Dat is raar want die van mij redden het altijd bijna een jaar.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:12 schreef mooiegek het volgende:
mijn paar gele panama jacks waren na drie hevige kroegmaanden al lek![]()
Ik heb dat ook gehad. Ik had ze ruim een jaar ofzo en bij mij begonnen ook de zolen te scheuren. Die schoenen liepen fantastisch, dat moet ik wel zeggen, alleen een beetje jammer dat je ze alleen nog aan kon met droog weerquote:Op zondag 13 juni 2004 16:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... dan vraag je erom.
Ik ben nu ook alweer een poosje bezig met m'n 2e paar PJ's. Ben wel tevreden over die schoenen. Alleen ging bij m'n eerste paar na drie jaar gebruik de rubberen zool ineens scheuren.Maargoed, ik had ze dan ook 3 jaar lang intensief gebruikt!
Inderdaad. Dan heb je schoenen die zo lekker lopen en opeens bestaat je rubberen zool uit 2 apparte delen!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:16 schreef SietzeJBL het volgende:
Ik heb dat ook gehad. Ik had ze ruim een jaar ofzo en bij mij begonnen ook de zolen te scheuren. Die schoenen liepen fantastisch, dat moet ik wel zeggen, alleen een beetje jammer dat je ze alleen nog aan kon met droog weer![]()
Voor mij in ieder geval niet meer schoenen met zo'n zool
Misschien kan het alsnog... ik heb ze nog namelijk!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef elcastel het volgende:
Misschien had dit met je Panama's ook gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |