abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19855402
Dit topic gaat dus over schoenen. Ik heb jaren geleden eens twee paar schoenen van het merk Panama Jack gehad. Dat waren echt super schoenen.

Maar bestaan die eigenlijk nog. De winkel waar ik ze destijds kocht bestaat al een tijd niet meer, en in andere winkels zie ik ze eigenlijk nooit.

Heeft iemand enig idee? Zijn het nog steeds hetzelfde soort schoenen?
pi_19855480
Ja hoor, en in elke stadje zit wel een winkel die ze verkoopt.

Ik koop ze zelf ook altijd, omdat ze gewoon lang meegaan, en omdat ik altijd hetzelfde model wil en mijn voeten niet meer groeien, sta ik altijd na 5 minuten weer buiten.
pi_19855587
probeer de Ziengs.
pi_19855659
Waar woon je?

Ik kom ze hier in Den Haag meestal tegen bij de wat luxere schoenenzaken. Waar ze ook die kakker bootschoenen verkopen enzo
Where facts are few, experts are many.
  zondag 13 juni 2004 @ 14:54:26 #5
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_19856365
Bestaan nog steeds, heb ze al jaren (4 paar ofzo). En de Ziengs heeft ze idd, maar ik heb ze in vrij veel andere zaken ook wel gezien.
There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
pi_19856410
Ik loop al jaren op niets anders.. (nou ja behalve mijn adidas gympies.. )
Ik was het zat om altijd maar te zoeken en rij nu af en toe naar leiden. Daar zit een schoenenzaak die is tevens importeur en heeft bijna altijd alles op voorraad (of snel inhuis) van Panama Jack.

Als ik me niet vergis heet die schoenenzaak Peppermint. Hij zit i.i.g. aan het einde van de markt, boven Annie's verjaardag (??) een of ander kroegje met terras op het water..
pi_19856497
foto's?
pi_19857818
mijn paar gele panama jacks waren na drie hevige kroegmaanden al lek
pi_19857830
Dit zijn de schoenen waar je bij de naam Panama Jack het eerst aan denkt:

Naast dit hebben ze ook bootschoenen, nette leren schoenen, sandalen en een soort van die hoge Timberland schoenen
pi_19857913
quote:
Op zondag 13 juni 2004 16:12 schreef mooiegek het volgende:
...na drie hevige kroegmaanden...
Tja... dan vraag je erom.

Ik ben nu ook alweer een poosje bezig met m'n 2e paar PJ's. Ben wel tevreden over die schoenen. Alleen ging bij m'n eerste paar na drie jaar gebruik de rubberen zool ineens scheuren. Maargoed, ik had ze dan ook 3 jaar lang intensief gebruikt!
pi_19857961
quote:
Op zondag 13 juni 2004 16:12 schreef mooiegek het volgende:
mijn paar gele panama jacks waren na drie hevige kroegmaanden al lek
Dat is raar want die van mij redden het altijd bijna een jaar.
  zondag 13 juni 2004 @ 18:00:41 #12
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19860456
TT wat aangepast.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 13 juni 2004 @ 18:42:36 #13
67670 Skv
Cynist.
pi_19861240
* Skv ff kast checkt..

Hmmz.. heb ze niet meer..
Vind het toch maar beetje nerdige wandelschoenen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 13 juni 2004 @ 18:47:06 #14
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19861331
Aan de ene kant een saaie casual schoen, aan de andere kant een perfecte schoen om een stuk mee te lopen. Ik heb er al jaren een paar van staan, voor de duinen en whatever, geen schoen die zo lekker zit (bij mij). Kortom, eigenlijk zou iedereen eigenlijk ergens een paar moeten hebben staan.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_19880821
quote:
Op zondag 13 juni 2004 16:16 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tja... dan vraag je erom.

Ik ben nu ook alweer een poosje bezig met m'n 2e paar PJ's. Ben wel tevreden over die schoenen. Alleen ging bij m'n eerste paar na drie jaar gebruik de rubberen zool ineens scheuren. Maargoed, ik had ze dan ook 3 jaar lang intensief gebruikt!
Ik heb dat ook gehad. Ik had ze ruim een jaar ofzo en bij mij begonnen ook de zolen te scheuren. Die schoenen liepen fantastisch, dat moet ik wel zeggen, alleen een beetje jammer dat je ze alleen nog aan kon met droog weer
Voor mij in ieder geval niet meer schoenen met zo'n zool
pi_19881014
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:16 schreef SietzeJBL het volgende:
Ik heb dat ook gehad. Ik had ze ruim een jaar ofzo en bij mij begonnen ook de zolen te scheuren. Die schoenen liepen fantastisch, dat moet ik wel zeggen, alleen een beetje jammer dat je ze alleen nog aan kon met droog weer
Voor mij in ieder geval niet meer schoenen met zo'n zool
Inderdaad. Dan heb je schoenen die zo lekker lopen en opeens bestaat je rubberen zool uit 2 apparte delen! Met m'n 2e paar die nu z'n 3e jaar ingaat heb ik daar gelukkig (nog) geen last van.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 00:45:40 #17
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19898468
Ik heb gescheurde zolen gehad met mijn Caterpillars, ik ben ermee terug gegaan (na maanden) en kreeg gewoon nieuwe, produktie foutje, klacht was al veelvoudig binnengekomen. Misschien had dit met je Panama's ook gelukt.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_19900253
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef elcastel het volgende:
Misschien had dit met je Panama's ook gelukt.
Misschien kan het alsnog... ik heb ze nog namelijk!
pi_19901884
Panama Jacks heerlijk ik draag ze ook, super schoenen meesterlijk kwaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')