bildquote:Op zondag 13 juni 2004 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.bild.de
ach de Voodoo poppetjes van de Panorama zijn ook belachelijk...quote:Ook erg leuk, de top tien van anti Nederland liedjes op hun website ....
ik zeg toch, tegenaanval...quote:Op zondag 13 juni 2004 12:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
ach de Voodoo poppetjes van de Panorama zijn ook belachelijk...
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:10 schreef prinsrob het volgende:
-knip-
Dat zei ik toch al (in wat vriendelijker bewoording)?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:46 schreef hellmondunited het volgende:
hahaha davids die de hele boel runt bij het NL elftal.. die moffen zijn echt achterlijk
dus dat betekent dat de rest niet meer zijn mening mag geven?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al (in wat vriendelijker bewoording)?
Natuurlijk wel!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dus dat betekent dat de rest niet meer zijn mening mag geven?
Ontopic: die duitsers maken er zelf het grootste probleem van. Die leggen de lat bij het nationale elftal zo hoog door NL zo belachelijk te maken, dat het een grote afgang word als ze er niet van zouden winnen
Vind t jammer dat dat hier niet zo is, met dat anti völler liet zetten ze zichzelf echt niet voor lul ofzoquote:Op zondag 13 juni 2004 15:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Wat die Duitsers doen dat boeit mij niet. Als wij maar normaal doen en onze jongens winnen.
Ach ja ...quote:Op zondag 13 juni 2004 15:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Vind t jammer dat dat hier niet zo is, met dat anti völler liet zetten ze zichzelf echt niet voor lul ofzo![]()
alleen die reclames over Duitsland zijn wel om te lache
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |