Sterker nog het sleept ons door de zomer heen!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:50 schreef babette21 het volgende:
nee hoor, geen zorgen... op fok! doen we niet aan zomerstop
Is een soort van methadon, maar dan voor de soapverslaafden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:15 schreef soapie het volgende:
Sterker nog het sleept ons door de zomer heen!!!!![]()
![]()
Precies ja, en met die oude foto's is het tot nu toe nog redelijk vol te houden....quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is een soort van methadon, maar dan voor de soapverslaafden.
Zozo, dat zal Lizzy leuk vinden......quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooral die met Tamara. Die mocht vannacht wel eens bij me blijven slapen (of iets dergelijks)!
Het is nu "Lizzy's", want ze is doormidden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:33 schreef soapie het volgende:
Zozo, dat zal Lizzy leuk vinden......![]()
![]()
En dat maakt haar een stuk minder aantrekkelijk zeker.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is nu "Lizzy's", want ze is doormidden.
Wat heb ik aan een muts zonder tieten en wat heb ik aan tieten zonder een muts? Gecombineerd is 't allemaal veel leuker.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:46 schreef soapie het volgende:
En dat maakt haar een stuk minder aantrekkelijk zeker.![]()
Zo extreem zal het (helaas) niet aflopen... Misschien raakt Lizzy tijdelijk verlamd tot haar middel en beland ze in de rolstoel van Charlie (GTST). Die heeft 'm binnenkort toch niet meer nodig.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is nu "Lizzy's", want ze is doormidden.
Owh ja, die krikken ze weer helemaal op, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Die heeft 'm binnenkort toch niet meer nodig.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:44 schreef Wup het volgende:
idd niet Lizzy maar Joost komt onder die tractor.
Joost wordt zwaargewond afgevoerd naar het Beatrix en Niels verstopt een paar klemmen in zijn buik. Joost dood.
Hugo slaat Niels de hersens in, Niels ook dood.
de getuigenis van een moordenaar wordt niet serieus genomen dus Arthur gaat vrijuit.
Claire, Joyce en alter worden een beetje boos op alles en iedereen.....
en ONM leefde nog lang & gelukkig
ze is best lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:48 schreef babette21 het volgende:
Tamara heeft 't naar d'r zin bij 538....
[afbeelding]
Of toch niet????
[afbeelding]
'k Wist niet dat jij van vrouwen houdt....quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:48 schreef Riann het volgende:
ze is best lekker
Ook... Ik zou ook wel een klein avondtuurtje met renee willen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
'k Wist niet dat jij van vrouwen houdt....
Maar: je hebt volkomen gelijk. Tammy is lekker.![]()
Nou dacht ik toch even dat je een goede smaak zou hebben, maar als je 't met die "mooie rooie" wilt doen, ga ik toch eens achter mijn oor krabben.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:10 schreef Riann het volgende:
Ook... Ik zou ook wel een klein avondtuurtje met renee willen hoor.![]()
Lizzy 1quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou dacht ik toch even dat je een goede smaak zou hebben, maar als je 't met die "mooie rooie" wilt doen, ga ik toch eens achter mijn oor krabben.
Heb je dan niet liever Lizzy I, Lizzy II, Suzy, Gina, Lotus, Babette, Aïsha, Kim of Luciel? Eventueel allen tegelijk.
Volgende stap: je wilt Lizzy I en mij? Dat zit er dik in als je mijn foto ooit hebt gezien.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:23 schreef Riann het volgende:
trouwens Weet_ik_veel doe is wat aan je fotoboek ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van je
Moet ik gekleed zijn of wil je veel skin?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:28 schreef Riann het volgende:
haha stuur maar een foto van jezelf dan en dan zal ik wel beslissen of ik jullie allebei wilen als jij dat dan ook nog kunt regelen
![]()
e-mail adres van mij staat in mijn profieltje![]()
Nou! Nu jij er naar vraagt verstuur ik geen foto!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar w_i_v
Het liefst gekleed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |