Zo zie je maar weer hoe groot de Wup- en Wiv-impact is.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik schrik er zelf ook van.![]()
Goed dat ik 106 tapes met Aaphce er bij heb. Kan ik altijd nog een beetje van haar nagenieten.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Toch jammer dat Aafke eruit is, het tijdperk van de Reitsema's is nu echt voorbij
Tante Betje is altijd okay, maar ik hoop dat Niels mededirecteur wordt en dat zij en hij zich eens flink in de haren zullen nemen. Een brutale Hollandse tegen een brutale Belg.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:28 schreef Wup het volgende:
ow of dat Bettina weer op scherp wordt gezet , ook goed
nee, Niels is een Hugo geworden, er moet iemand komen die valser is dan dat.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tante Betje is altijd okay, maar ik hoop dat Niels mededirecteur wordt en dat zij en hij zich eens flink in de haren zullen nemen. Een brutale Hollandse tegen een brutale Belg.
Ohw, maar dan moet Claire directeur worden. Vals- en geilheid in één persoon.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef Wup het volgende:
nee, Niels is een Hugo geworden, er moet iemand komen die valser is dan dat.
achterbaks gekonkel willen we zien....
ja, dat baantje is Claire op het lijf geschreven.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ohw, maar dan moet Claire directeur worden. Vals- en geilheid in één persoon.
Bij Claire is nog meer op het lijf geschreven.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:38 schreef Wup het volgende:
ja, dat baantje is Claire op het lijf geschreven.
Ehhhh ... heb je nog meer van die ouwe koek?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
De zomercliff van 2001:
[
geweldig Babette... idd meer hiervan, enorm leuk ditquote:Op zondag 13 juni 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
De zomercliff van 2001:
© www.onm-archief.tk / babette21
Zoiets?!?!quote:Op zondag 13 juni 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh ... heb je nog meer van die ouwe koek?
ik begrijp inderdaad niet waarom ze die slome film er in moesten stoppen.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
De zomercliff van 2001:
Alvast voor volgend jaar, zodat de schrijvers weer weten hoe 't hoort
ik vond die bruiloft van Aafke juist wel weer goed gedaanquote:Op zondag 13 juni 2004 19:34 schreef babette21 het volgende:
Toen ze bij ONM nog wisten hoe een bruiloft gevierd dient te worden:
Dat vroeg ik me ook al af....quote:Op zondag 13 juni 2004 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie's dat?
Die vond ik juist wel mooiquote:Op zondag 13 juni 2004 19:59 schreef Svensational het volgende:
In het kader van kutcliffs ken ik er nog wel eentje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:49 schreef Wup het volgende:
da's Ed toen er nog geen kleurenfilms bestonden.....
2 xquote:Op zondag 13 juni 2004 20:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Die vond ik juist wel mooi
Wat pas een kutcliff was..Joyce die op haar hoofd werd geslagen door Martin.
Niet te snel met je conclusies komen Sven, je vergeet nl wat...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:08 schreef Svensational het volgende:
Een cliffhanger moet spanned zijn, niet mooi. Die bruiloft was opzich wel leuk maar niet als cliffhanger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |