Dat vond ik ook al zo raar... en waarom was Claire niet op de open dag?quote:Op zondag 13 juni 2004 17:15 schreef soapie het volgende:
Vond het wel vaag dat de Couwenbergjes ineens in het Beatrix waren, de bruiloft was niet interessant meer zeker.....
De jaap in haar kop wordt nog wel wat groter als de tractor er over heen dondert.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:17 schreef soapie het volgende:
Daar is ze wel van opgeknapt, duffe doos!!!!!
En Lizzy lag dood te gaan.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:25 schreef Wup het volgende:
Aafke was denk al naar de Engel en het vliegveld toen.
en Claire was net op straat geschopt dus die was koffertje pakken
Lizzy was fokkers aan het citeren: 'ik heb het helemaal gehad met die kut film...'quote:Op zondag 13 juni 2004 18:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Lizzy lag dood te gaan.![]()
ik weet dankzij Iwan nou echt niet meer wie Iris is en wie Sanne.....quote:Op zondag 13 juni 2004 18:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Van de nieuwe personages lijkt Iris me wel leuk..
Ik bedoel dat meisje met dat donkere haar en die pony...wat overigens ook een prima Claire recast had kunnen zijnquote:Op zondag 13 juni 2004 18:07 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet dankzij Iwan nou echt niet meer wie Iris is en wie Sanne.....
Lizzy spreekt wel vaker namens de FOK!bevolking. Zo noemde ze Nico een "kutwijf".quote:Op zondag 13 juni 2004 18:05 schreef Wup het volgende:
Lizzy was fokkers aan het citeren: 'ik heb het helemaal gehad met die kut film...'
die Claire recast wordt DE verrassing van het nieuwe seizoen dus dat houden ze nog even geheim.....quote:Op zondag 13 juni 2004 18:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik bedoel dat meisje met dat donkere haar en die pony...wat overigens ook een prima Claire recast had kunnen zijn
Ik weet het niet hoor, nu Arthur sowieso vertrekt vraag ik me af of Claire's aanwezigheid in ONM nog wel van groot belang isquote:Op zondag 13 juni 2004 18:10 schreef Wup het volgende:
[..]
die Claire recast wordt DE verrassing van het nieuwe seizoen dus dat houden ze nog even geheim.....
Ik vermoed dat ze, zoals reeds eerder gezegd, dat ze de zus van Sid is (dus heeft papa van Walsum meer bastaarden bijeengeneukt) en dat haar wraak zoet zal zijn.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik bedoel dat meisje met dat donkere haar en die pony...wat overigens ook een prima Claire recast had kunnen zijn
Op z'n Tuurs: 'die blonde' of 'die brunette'.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:07 schreef Wup het volgende:
ik weet dankzij Iwan nou echt niet meer wie Iris is en wie Sanne.....
een bitch is altijd goed, maar het zijn alledrie studentjes.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vermoed dat ze, zoals reeds eerder gezegd, dat ze de zus van Sid is (dus heeft papa van Walsum mee bastaarden bijeengeneukt) en dat haar wraak zoet zal zijn.
Bij Tuur heten ze toch allen Joke. (Sinds wanneer neem jij mijn naamsafkortingen over?)quote:Op zondag 13 juni 2004 18:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Op z'n Tuurs: 'die blonde' of 'die brunette'.
Ik zie de mokkels liever iets jonger. 18 - 20 jaar ....quote:Op zondag 13 juni 2004 18:14 schreef Wup het volgende:
ik zie ze liever wat volwassener allemaal.
Idd, ik ben bang dat het nu echt een jongerensoap gaat wordenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:14 schreef Wup het volgende:
[..]
een bitch is altijd goed, maar het zijn alledrie studentjes.
zal ook wel de bevolking worden van dat pakhuis.
ik zie ze liever wat volwassener allemaal.
en dus is de aanwezigheid van een Claire van ONM-levensbelangquote:Op zondag 13 juni 2004 18:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd, ik ben bang dat het nu echt een jongerensoap gaat worden
Ik schrik er zelf ook van.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij Tuur heten ze toch allen Joke. (Sinds wanneer neem jij mijn naamsafkortingen over?)
Wat is daar mis mee? Beter een jongeren- dan een bejaardensoap.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd, ik ben bang dat het nu echt een jongerensoap gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |