quote:
Op zondag 13 juni 2004 15:41 schreef dunn0w het volgende:
Mag wel hopen dat we Claire nog ff fatsoenlijk zien... anders was het echt een flut-afscheid.
ja en nog een hele slechte laatste sene ook....wat een wanvertoning was dat zeg, viel me erg tegen van Kim Pieters. Ze speelde de hele laatste week, voor zover ze al te zien was, niet erg best.
ik dacht dus dat ze nerveus was omdat het haar laatste optreden was, maar ik geef er de voorkeur aan Babette te geloven.....
Ik vind het overigens niet echt een doodzonde als mensen na een X aantal jaren vertekken uit een soap [ ik zie de een liever vertrekken dan de ander maar goed]. Ik kan me goed voorstellen dat ze ook nog iets anders willen doen, het schijnt nog niet zo makkelijk te zijn aan de bak te komen als je te lang in een soap blijft hangen.
Hidde Maas en Kim Pieters wens ik echt prachtige films toe of wat het dan ook is wat ze willen gaan doen.
Maar als de 2 personages die het hele seizoen hebben gemaakt met een flubbervertrek worden afgescheept dan klopt dat niet.
Ik begin zelfs te denken dat we in ons handjes mogen knijpen dat ze Aafke wel fatsoenlijk hebben behandeld daar......
Daarnaast moet er natuurlijk voor goede vervanging gezorgd worden.
Leuke vaste personages die niet al te snel weer vertrekken, wilde verhaallijnen.
toestanden, drama, het mag best een beetje over de top af en toe, het is veel te mak allemaal....
Dus als Claire ( en liefst ook Arthur) inderdaad na de zomer nog terugkomt en een spetterend vertrek krijgt heeft Wup er alsnog vrede mee.