abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19849160
Ik heb vrijdag een bal veel te hard in m'n gezicht gekregen en nu heb ik behalve een paars/rood oog ook allemaal witte minipuistjes ofzo. Het jeukt nogal en dat is irritant. Heeft iemand enig idee hoe dat kan en hoelang het duurt voordat het overgaat en of er een zalfje ofzo voor te krijgen is?
pi_19849249
Owja, als tip om dan ondanks de jeuk toch in slaap te komen (werkte gisteren en gaat nu hopelijk ook weer werken): wat alcohol drinken. Ik neem weer even een pak wijn . Trusten.
pi_19849286
Dude, het is niet nodig om voor elk wit pukkeltje dat je ziet een zalfje aan te schaffen, hoor. Kijk, je hebt natuurlijk een bal in je gezicht gekregen en meestal zal je gezicht en je huid daar niet zo blij mee zijn. Pas als het over een aantal dagen nóg zo is, zou ik es verder informeren.
pi_19849556
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:27 schreef Monidique het volgende:
Dude, het is niet nodig om voor elk wit pukkeltje dat je ziet een zalfje aan te schaffen, hoor. Kijk, je hebt natuurlijk een bal in je gezicht gekregen en meestal zal je gezicht en je huid daar niet zo blij mee zijn. Pas als het over een aantal dagen nóg zo is, zou ik es verder informeren.
Ja oke, dat was ook mijn gedachte, maar het zijn dus wel iets van een paar honderd blaasjes en het jeukt als de neten, dus misschien als iemand dit kent en zegt van 'dat duurt een week maar dit zalfje helpt je er in een dag vanaf' dan is dat toch mooi meegenomen .
pi_19849589
er zijn een heel wat bloedvaten gesneuveld toen je die bal tegen je wang kreeg. Het is dan logisch dat er dan wat vocht vrij komt (bloed e.d.) en dat hoopt zich dan op en je krijg blaasjes
dat is mijn verklaring, maja..ik ben geen dokter dus ik zou mijn 'verklaring' maar met een bak zout nemen
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_19849603
gast, 't gaat vanzelf wel over. voor zover ik weet is er nog nooit iemand overleden van 't veel te hard een bal op z'n smoel krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')