abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19848171
Post hier het onheil dat je overkomt tijdens het EK.

Mijn vader belde dat ie op de camping staat (op zich al onvergeeflijk) en alle zenders kan ontvangen behalve Nederland 2.
Het sneeuwt in Portugal. Hoe hij de antenne ook draait, langer dan een kwartier is het niet sneeuwloos gebleven.

Nog zoiets: mijn partner heeft zonder daar mij in te kennen mensen voor het diner uitgenodigd, morgenavond - moet ik dus Frankrijk Engeland missen.

Waarom kon jij een bepaalde wedstrijd niet zien? Breekt je moeder beide polsen komende dinsdag en zit je de hele avond bij de EHBO.
  zondag 13 juni 2004 @ 00:25:38 #2
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_19848270
Je zult net zien dat mijn voetbalhatende huisgenoot weer es heel leuk een tv van het dak van de flat wil gooien.
Daarbij maakt hij dinsdag natuurlijk een misstap, waardoor hij van 4 hoog naar beneden dondert en zn nek breekt.
Het hele mediacircus, in samenwerking met politie en brandweer komt in actie.
Hierdoor is het voor mij niet te doen om er tussen uit te sneaken naar de kroeg voor Nederland Duitsland.

Kut .... het zal me toch niet gebeuren he ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 13 juni 2004 @ 00:33:16 #3
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_19848403
Oke, hier mijn waargebeurde ellende.

17.30 waren we klaar met eten en snel ploften mijn vrouw en ik op de bank, alles gaat dan nog goed. Schuin kijk ik naar mijn PC en zie dat alles lekker loopt, de servers draaien en vele mensen zijn ingelogged ( ik draai een chatserver ).
17.59 Poef, Geen televisie meer en geen Internet meer. De telefoon staat roodgloeiend, en met mijn mobieltje bel ik uit wanhoop Casema. U belt uit Heemskerk?? De monteur is al onderweg. Duurt Max een uurtje.
Een uurtje me reet dus, om 23.00 uur springt mijn televisie aan en werkt alles weer. Kortom beide wedstrijden gemist vanavond. Casema sucks big time ( vandaag dan )
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
pi_19848418
Succestopic
  zondag 13 juni 2004 @ 00:37:29 #5
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_19848477
Ik zit voor de tv zelfs al vergaat de wereld!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 13 juni 2004 @ 02:26:31 #6
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_19849892
er ligt een bom onder de bank van rudy voller tijdens ned - dui en boem weg met voller
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_19849972
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je zult net zien dat mijn voetbalhatende huisgenoot weer es heel leuk een tv van het dak van de flat wil gooien.
Daarbij maakt hij dinsdag natuurlijk een misstap, waardoor hij van 4 hoog naar beneden dondert en zn nek breekt.
....
Je zult zien dat ik net die tv of je huisgenoot op mn kop krijg en dat ik midden juli pas bij ga komen uit mn opgelopen coma.. Je zult net zien dat Oranje onverwacht kampioen wordt en dat ik dat alles, inclusief huldiging en alle feesten, heb gemist.
Sluit die huisgenoot van je alsjeblieft veilig op zodat ik probleemloos toch alle wedstrijden kan zien!!
  zondag 13 juni 2004 @ 11:38:28 #8
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_19852292
quote:
Op zondag 13 juni 2004 02:35 schreef beamy het volgende:

[..]

Je zult zien dat ik net die tv of je huisgenoot op mn kop krijg en dat ik midden juli pas bij ga komen uit mn opgelopen coma.. Je zult net zien dat Oranje onverwacht kampioen wordt en dat ik dat alles, inclusief huldiging en alle feesten, heb gemist.
Sluit die huisgenoot van je alsjeblieft veilig op zodat ik probleemloos toch alle wedstrijden kan zien!!
Ik lok em in zn kamer en gooi er dan een IkeaKast voor
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')