vond het op zich geen slechte plaat om te horen al vond ik dat op die eerste de zang wel erg naar voren gemixed, daarom maar niet gekocht (en ook dat het wel erg poppy is voor mijn metalsmaak)quote:Op maandag 25 september 2006 11:39 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Meer mensen die dit muzek vinden, waar alles inzit? Gevoelige platen, stevige rock en ga zo maar door? Ook hun nieuwe album is top!!
![]()
nouja echt van de metal ben, ik luister wel naar pop ook maar als ik metal wil horen dan is dat maar weinig van die poppy metal. Als ik pop wil zet ik wel Peter, Bjorn & John en als ik metal wil zet ik wel Grave opquote:Op maandag 25 september 2006 12:29 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Als je echt van de metal bent, kan ik me voorstellen dat dit idd poppy is. Maar wel typisch dat iedereen, wat voor muzieksmaak hij/zij ook heeft, Evanescence wel tof vindt. Doen ze het toch knap, vind ik.
Moet je ook niet letterlijk nemen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:28 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Gothic staat toch ook niet synoniem voor eng?
dat vind ik ook met bands wat tegenwoordig voor Gothic doorgaan, Gothic is oude Paradise Lost/Gathering/Anathema/MyDyingBride... maargoed echte goth's vinden dat weer niet Goth's want dat is SIster of Mercy etc... maargoed laten we daar dit topic maar niet mee vervuilen want dan is het einde weer is zoek.quote:Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef sjerren het volgende:
[..]
Moet je ook niet letterlijk nemen.
Maar andersgezegd
qua muziek stijl wat ze hebben, vind ik ze niet gothic
Nope, gothic is Sisters of Mercy, Cure, Siouxie, Mission, oude Cult e.d. Wat jij noemt is nog steeds gothic metal al is dat label in de loop der jaren overgenomen door de without temptations en dergelijke.quote:Gothic is oude Paradise Lost/Gathering/Anathema/MyDyingBride
En alleen Paradise Lost is daar gothicmetal van te noemen...(Icon t/m One Second) the gathering maar 1 album trouwens, het eerste.quote:Op maandag 25 september 2006 17:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nope, gothic is Sisters of Mercy, Cure, Siouxie, Mission, oude Cult e.d. Wat jij noemt is nog steeds gothic metal al is dat label in de loop der jaren overgenomen door de without temptations en dergelijke.
Maar je hebt gelijk, het is offtopic.
Ja daarna kan je Paradise Lost gerust Depeche Lost of Paradise Mode noemenquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En alleen Paradise Lost is daar gothicmetal van te noemen...(Icon t/m One Second) the gathering maar 1 album trouwens, het eerste.![]()
Misschien had ik de geluidsman in mijn hoofd wel ontslagen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef bartrid het volgende:
Dan hadden ze toen waarschijnlijk hun geluidsman ontslagen want de gitaren en zang stonden echt veel en veel te hard, je hoorde de drums gewoon niet. En ze zong retevals....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |