Ik snap ook niet die mensen die naar MTVpunkbandjes luisteren zoals The Offspring, maar dat laat ik ook niet overal wetenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Wow, dat mensen dit ook echt luisteren.
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik snap ook niet die mensen die naar MTVpunkbandjes luisteren zoals The Offspring, maar dat laat ik ook niet overal weten![]()
Ik wilde enkel een punt makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:42 schreef Komakie het volgende:
OFfSprngr...
Kap eens met het becritiseren van iemand anders zijn muzieksmaak. Ik ben een onwijze Offspring fan, maar dit soort opmerkingen zijn gewoon onnodig en voegen niets toe.
[..]
Evanescence is net zo goed een MTVbandje als Offspring.
Maar goed, om maar even een zinnige opmerking te maken. Ik zal hem wel ff een keer gaan luisteren. Ben wel benieuwd naar hun nieuwe Sound. Ik vind dat nieuwe nummer wel ok.
Hoewel ik wel hoop dat ze niet hun hele stijl overboord gaan gooien omdat voornamelijk nu Amy de songs schrijft. Volgens mij wordt het dan een beetje een soft gedoe...
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, enkel de huidige single komt wat in de buurt betreft Fallen maar de rest vind ik echt totaal anders klinken.. Misschien moet je de cd wat meerdere keren luisteren??quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:36 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik vond Fallen geweldig, maar de nieuwe cd is werkelijk meer van hetzelfde. Nummer dat er een beetje is de single, maar de rest klink hetzelfde.
Ongeinspireerd als de pest. Jammer.
Kerel rot eens op ofzo, je voegt echt niets maar dan ook helemaal niets toe aan dit topic.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij kun je beter Lacrimosa luisteren.
OK zal ik doen, kom er dus nog op terug.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, enkel de huidige single komt wat in de buurt betreft Fallen maar de rest vind ik echt totaal anders klinken.. Misschien moet je de cd wat meerdere keren luisteren??
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Origin is nogsteeds het beste album
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |