Evilquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Niks.
Foei! Iedere Evanescence fan weet dat You is opgenomen tijdens de begrafenis/crematie van een goede vriendin. Het is geen lied dat opgenomen had mogen worden omdat het speciaal voor haar was gezongen. Op speciaal verzoek van Amy (die dat aangaf op forums) heb ik hem van mijn harde schijf gegooid...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:14 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop dat ze "You" ooit nog eens live itvoeren, ook al is de kans daarop zeer klein. Het is voor mij gewoon een emotioneel nummer. Tjah dat krijg je ervan als het nummer toevallig draait tijdens iets zeer emotioneels......................
Het zit nu in de loop in winamp.............
Ja daar kwam ik ook achter nadat ik hem de hele dag gedraait had..........quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Foei! Iedere Evanescence fan weet dat You is opgenomen tijdens de begrafenis/crematie van een goede vriendin. Het is geen lied dat opgenomen had mogen worden omdat het speciaal voor haar was gezongen. Op speciaal verzoek van Amy (die dat aangaf op forums) heb ik hem van mijn harde schijf gegooid...
Vindt hem maar tegenvallen eerlijk gezegtquote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef Un4 het volgende:
Nieuwe album is wel redelijk anders, maar ze hebben duidelijk niet voor de meest makkelijke en commerciele weg gekozen. Iets wat ik zeker kan waarderen. Na een luisterbeurt of 5 begint ie wel steeds beter te worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |