quote:
Op zondag 28 november 2004 00:07 schreef umberrella het volgende:evanescence komt mij een beetje over als een commerciele" rebel without a cause". Ze weet dat er een grote groeide groep huppelgoths is en dan zing je natuurlijk alles wat die huppelgoths willen horen....
Zonde... Ik denk dat amy lee qua stemgeluid het in zich heeft om een goede zangeres te zijn, maar het mag wel iets minder commercieel
Denk dat het met die uber commercialiteit wel meevalt... de nummers komen wel van hunzelf af en bestaan sowieso al een aantal jaar voordat er sprake was van een doorbraak met Fallen. Denk dat ze redelijk hun eigen ding doen, al ben ik benieuwd wat dat voor resultaten brengt zonder Moody en met de nieuwe gitarist. Qua solo's zijn ze er in ieder geval erg op vooruit gegaan als ik de dvd bekijk.(en ik denk aan de
verschrikkelijke solo in Unknown(Must be dreaming) *brrr*)
Over de DVD gesproken, mooi dingetje wel.
![]()
En het begin van thoughtless (samen met Breathe No More btw) bezorgt me zelfs kippenvel. De versie van KoRn heb ik ook altijd een goed nummer gevonden
Normaal luister ik naar harder/progressieve metal maar ik kan Evanescence al sinds het begin erg waarderen. Commercieel.. tsja zat er wel in maar doet me erg weinig. De nummers die momenteel bij mij het meest in de smaak vallen komen sowieso van de demo cd uit 2002 af.. ook omdat ik Fallen al 1,5 jaar draai.. :p
Amy Lee