CD/DVD: Evanescence - Anywhere But Homequote:Op vrijdag 26 november 2004 21:46 schreef MyImmortal het volgende:
woohoo had de dvd 23ste gehaald en de extra's zijn vet grappig
ligt het aan mij of kan amy rustige songs beter zingen dan wat snellere?
Oh, zeur niet. Thoughtless is een kutnummer en Evanescence heeft er nog wat van kunnen maken.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ze hadden met hun tengels van Thoughtless af moeten blijven![]()
Denk dat het met die uber commercialiteit wel meevalt... de nummers komen wel van hunzelf af en bestaan sowieso al een aantal jaar voordat er sprake was van een doorbraak met Fallen. Denk dat ze redelijk hun eigen ding doen, al ben ik benieuwd wat dat voor resultaten brengt zonder Moody en met de nieuwe gitarist. Qua solo's zijn ze er in ieder geval erg op vooruit gegaan als ik de dvd bekijk.(en ik denk aan de verschrikkelijke solo in Unknown(Must be dreaming) *brrr*)quote:Op zondag 28 november 2004 00:07 schreef umberrella het volgende:
evanescence komt mij een beetje over als een commerciele" rebel without a cause". Ze weet dat er een grote groeide groep huppelgoths is en dan zing je natuurlijk alles wat die huppelgoths willen horen....
Zonde... Ik denk dat amy lee qua stemgeluid het in zich heeft om een goede zangeres te zijn, maar het mag wel iets minder commercieel
Hopelijk laten ze de schade beperkt en laten ze hem alleen op de Elektra soundtrack staan en maken ze er geen single van. Krijgen we straks weer My Immortal taferelen en hoor je hem zelfs op Sky Radio.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:53 schreef StarGazer het volgende:
Breathe no more is echt een kippenvel nr zeg... damn
Met alle respect, maar Thoughtless vind ik uberhaupt de beste cover ooit. Ze hebben er echt wat anders van gemaakt als het orgineel, erg goed gedaan, erg goed nummer. Het orgineel is ook goed hoor, maar ze hebben het nummer niet verkracht, ik vind het eigenlijk een compliment voor Korn dat dat nummer op deze manier gecovered is. Maar, that's just me.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ze hadden met hun tengels van Thoughtless af moeten blijven![]()
Zo blijkt wel weer: one-liners zijn vaak de leukste grappenquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:04 schreef EggsTC het volgende:
Deze vrouw kan heel goed live zingen.
De studioversie klinkt stukken beter inderdaad...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:29 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Zo blijkt wel weer: one-liners zijn vaak de leukste grappen
Dan zit je goed in dit topicquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:26 schreef bove027 het volgende:
Wat is dit toch een ontzettend slechte zeikband zeg...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |