staat ie dan achter whisper oid? komtie daar achteraan?quote:Op zondag 13 juni 2004 00:25 schreef MyImmortal het volgende:
dat is wel vreemd........bij mij doet hij het gewoon, zowel cd-speler als op pc, alleen op pc geeft hij de titel wel aan als farther away ipv my immortal
wishful thinkingquote:Op zondag 13 juni 2004 00:29 schreef MyImmortal het volgende:
ja hij hoort erbij gewoon, hij komt achter whisper gewoon, i kdenk dat jij dat een gare versie hebt gekregen,......misschien wordt die later wel goud waard
poeh een maand of 3 geleden, dus ik betwijfel dat ook ja, maar achja boeiend..quote:Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef MyImmortal het volgende:
eigenlijk wel ja, ikweet niet wanneer jij hem hebt gekocht, anders ben je denk ik telaat ermee..........
mjah, als je Origin en fallen hebt lijkt het me een beetje ver gaan om die dan ook nog te kopenquote:Op zondag 13 juni 2004 12:38 schreef Reddiablo het volgende:
maar nu nog de US version, en die Nouvelle GOthique heb ik ook nog niet
een echte diehard fanquote:Op zondag 13 juni 2004 13:47 schreef Reddiablo het volgende:
horen bij de collectie :p
Voor m'n hele collectie - behalve wat er op mp3 staat...quote:Op zondag 13 juni 2004 14:18 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
een echte diehard fan, hoe groot is je collectie nu?
Exodus staat op EP, niet Originquote:Op maandag 14 juni 2004 08:58 schreef StarGazer het volgende:
Wrom staat Exodus niet op de re-release van Origin? Of zie ik iets over het hoofd?
volgens mij heb ik daar eerder van gehoord, 4$ waar?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:59 schreef Reddiablo het volgende:
Zojuist binnen
A Tribute To Evanescence - schijnt gemaakt te zijn door een groep muzikanten genaamd Static Heaven. Is gewoon Fallen door elkaar gehusseld. Maar misschien klinkt het wel leuk, we merken het wel.
Voor $4 beetje maakt het me niet uit
Dat zijn de betere posts. Vind het nummer wel moi klinken, ken de originele versie niet. Tis nou niet echt dat ze zelf nummers te weinig hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:59 schreef Smeich het volgende:
Iemand die de Thoughtless-cover van Korn kent?
Hier een video van Evanescence cover van het Korn nummer "Thoughtless". Een vriend van mij uit Oosenrijk had mij gezegd dat dit nummer tijdens het concert in Wenen ten gehore werd gebracht. Dit was zijn precieze tekst trouwens: "they brought out a piano, everyone thought it's time for my immortal and then she starts: "all of my hate cannot be bound..." and everyone went, "oh my god, that's thoughtless from Korn""
Hij kon de versie uit Wenen nergens vinden, maar had wel deze gevonden. Dus bij deze, van een Tsjechische Korn fansite:
http://www.korn.cz/downlo(...)23-05-04_korn.cz.wmv
PRACHTIG!
Ze speelden ook "Hero" van Smashing Pumpkins, die kennen jullie wellicht ook al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |